"A világon hatmilliárd ember él, és a boldogsághoz is hatmilliárd út vezet." Stefan Klein
2017. 11. 05., Szöul
- Helytelen. Ezt is Arisztotelész mondta - csettintett egyet a nyelvével Namjoon.
Fáradtan felnyögtem és a szemüvegemet levéve végigdörzsöltem az arcomat. Fáradt voltam, már reggel óta ültünk a könyvtárban és tanultunk a közelgő vizsgákra.
- Valamiért nem tudok koncentrálni - húztam el a számat, miközben visszacsúsztattam a szemüveget az orromra.
- Ennek talán köze van egy kissé mogorva Min Yoongi-hoz? - pillantott rám sejtelmesen.
- Talán - vallottam be.
Azóta a nap óta csak egyszer találkoztunk, mikor elhívott ebédelni. Öröm volt vele felhőtlenül beszélgetni, elfelejtve mindenféle fájdalom gondolatát és egy kissé felszabadultan beszélgetni.
Megtanultam újra mosolyogni, végre rendesen ettem és még a fodrászt és kozmetikust is meglátogattam a legjobb barátnőmmel. Visszaszállt belém az élet.
Yoongi-val nem telefonáltunk minden nap, azonban folyamatosan üzengettünk egymásnak. Talán azért is voltam figyelmetlen, mivel nem láttam már egy ideje és nagyon hiányzott nekem.
- Ma be kell még mennem a stúdióba - lapozgatta a könyvet a fiú. - Ha akarsz bejöhetsz velem.
- Nem is tudom - vaciláltam. - Örülne neki?
- Te most viccelsz velem? - hökkent meg. - Csak, hogy tudd Yoongi-t csak akkor láttam mosolyogni, mikor részeg volt. Viszont mikor veled üzenget úgy vigyorog, mint a tejbetök.
Éreztem, hogy az arcom lángokba borul. Tényleg így reagálna, mikor velem beszél? Ezek szerint... ő is boldog lenne?
Végülis belementem Nam ötletébe, hogy lepjem meg Yoongit a stúdióban. Mivel már mindketten teljesen használhattlanok voltunk, ezért lassacskán elindultunk a stúdió felé.
November révén kegyetlenül beköszöntött a hideg, én pedig egy szimpla pántos felsőt viseltem, mom jeans-el, sportcipővel és szövetkabáttal. A táskám nehéz súlyként lógott a vállamon, tele volt könyvekkel, amik segítették a felkészülésem a zh-hoz.
Kezdtem ideges lenni, főleg mikor már bent voltunk az épületben, majd a liftben és a megfelelő emeleten. Nem úgy ismertem meg Yoongi-t, mint aki szereti a meglepetéseket.
ESTÁS LEYENDO
RESTART [Min Yoongi ff.]
FanficAz ERROR második évada. Újraindítás, zárolás vagy kikapcsolás? Az újraindítást választom.