Hoofdstuk 5
P.O.V Luke Hemmings
Ik huil en ik huil, mijn tranen raken maar niet op. Overal zijn tranen, mijn dekbed is nat en mijn gezicht ook. Ik voel me zo slecht, zo slecht heb ik me nog nooit gevoeld. Ze is me gewoon nu al vergeten! Nu al! Ik dacht dat ze van me hield, dat zei ze toch? Waarom Nienke? Waarom? Wil je me de pijn laten voelen die ik jou heb aangedaan? Ik kijk nog eens naar de foto, Nienke heeft een wazige blik in haar ogen en in haar hand heeft ze een flesje. Ik weet niet wat er in zit maar ik denk iets van alcohol. De tranen rollen weer sneller en mijn dekbed en gezicht worden natter en natter. Ik scrol omlaag om te kijken als er reacies bij de foto staan, 22 reacties staan er. Onder de foto is er ook wat geschreven: "Geen enkele jongen is goed genoeg voor mijn bestie xx Allison" staat er. Ik leg mijn telefoon even van me af, ik druk mijn hoofd in mijn kussen. Ik begin te schreeuwen en te gillen, als ik klaar ben is mijn kussen kletsnat. Geweldig. Eigenlijk interesseert het me helemaal niks dat mijn kussen zo nat is, vanavond kan ik toch niet slapen.
Ik pak mijn telefoon weer op om de reacties te bekijken, de meesten zijn gewoon van wat vrienden. Die hebben dan ook maar een simpel tekstje zoals: "Zo zo, lekker aan het losgaan? x". Niks belangrijks dus, ik scrol nog iets omlaag om de laatste reactie te lezen. "You're are the best kisser ever! xx'" staat er in. Ik druk zo snel als ik kan op het profiel, Harry Styles heet die. Ik klik op een foto van hem en zie direct dat hij echt veel knapper is dan mij, ik gooi mijn telefoon van me af en laat me op mijn natte kussen vallen.
Zal die gast haar nieuwe vriendje zijn? Zal ze al die tijd zijn vreemd gegaan? Nee, zo is Nienke niet! Toch? Ik zie al helemaal voor me wat Nienke en Harry nu aan het doen zijn, zouden ze dat echt doen? Nienke zei tegen mij dat ze wou wachten op de ware, ik zei dat ze daarin gelijk had en dat ik hoopte dat ik die ware was. Wist ze toen al dat ik niet de ware was? Is ze uberhaupt wel op mij verliefd geweest? Was het niet een weddenschap of zoiets? Ik zucht. Nu zit ik hier ook nog aan te twijfelen...
Ik sta op en loop naar de badkamer, daar vul ik een beker met water en drink het op. De tranen lopen ondertussen nog steeds over mijn wangen, was Nienke eigenlijk wel de ware voor mij? Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn huid bijna helemaal onder de rode vlekken zit. Overal zitten tranen en mijn ogen staan nog doffer dan van ten voren. De heldere blauwe kleur die er eerst was is nerens meer te bekennen, ik haat mijn ogen op dit moment echt! Nee dat klopt niet, ik haat mezelf op dit moment. Ik zucht en werp nog een laatste blik op mijn spiegelbeeld voordat ik weer terug naar mijn kamer loop.
Ik duik weer in mijn bed en probeer in slaap te vallen, zodra ik mijn ogen sluit zie ik de veel knappere Harry zoenen met Nienke. Ik begin terug te denken aan de eerste zoen van Nienke en mij...
#Flashback#
Ik buig me iets voorover en zie hoe mooi haar lippen zijn van dichtbij, onzeker bijt ze een keer op haar lip. Ik glimlach naar haar, zou ze onzeker zijn over zichzelf? We zijn nu twee dagen samen en ik ben zo blij dat ik eindelijk het lef heb gehad om haar te vragen! Nienke buigt zich ook wat naar voren, onze lippen raken elkaar al bijna. Ik hou het niet meer en kus haar voorzichtig, haar lippen zijn zo zacht als zijde en ze kust geweldig. Voorzichtig doe ik mijn mond een stukje open, Nienke 's tong komt in mijn mond. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zoen.
#End Flashback#
{A/N} Hi iedereeeeeeeeeen ♥, dit was weer een hoofdstuk (: . Willen jullie maybe een keer reageren? Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit verhaal vinden :D xNienkeHemmings
JE LEEST
I Think I Lost Her...
Fanfiction-Luke Hemmings story- Daar staat ze dan, haar haren glanzen in het zonlicht en haar ogen sprankelen terwijl ze glimlacht om wat haar vriendin zegt. She looks so perfect. Maar het mooiste van alles is dat ze van mij is, ja de populairste meid is mijn...