Eerder: 'Nienke wil je mijn vriendin zijn?' vraag ik..
Hoofdstuk 16
P.O.V Luke Hemmings
'Meen je dit Luke?' vraagt Nienke me twijfelachtig, ik knik. 'Echt waar?' vraagt ze onzeker, ze bijt op haar lip iets wat ik echt heel erg schattig bij haar vindt. 'Ja Nienke, echt waar', waarom vraagt ze dit allemaal? Wilt ze me niet? Wat nou als ze nee zegt? 'In dat geval zeg ik ja' lacht Nienke, ik omhels haar. 'Yes' fluister ik in haar oor, ik begin te glimlachen. Deze dag kan echt niet meer stuk, Nienke is mijn vriendin weer.
Nienke lacht, 'Dit is de beste avond van mijn leven' lacht ze. 'Ook die van mij' lach ik, 'Ik heb namelijk d beste vriendin ooit' fluister ik in haar oor. Nienke begint te lachen, 'Ik ben zo blij dat ik je terug heb!' zegt ze blij. 'Ik ben pas blij dat ik jou terug heb' zeg ik enthousiast. Ik druk mijn lippen zachtjes op de haren, haar tong komt zachtjes mijn mond binnen. Weer voel ik vlinders en vuurwerk, het is geweldig.
'De schaatsbaan gaat sluiten kan iedereen de baan verlaten'. Ik zucht, waarom gebeurd dit nou altijd? Nienke zucht ook zachtjes, maar glimlacht daarna. 'Ik moet je nog iets vragen Luke' zegt ze aarzelend, we lopen ondertussen hand in hand naar mijn fiets. 'Wat dan?'.
'Wil je misschien mee met mij en Nicolas op vakantie naar Parijs?' vraagt Nienke, 'Vindt Nicolas dat goed?' vraag ik verbaasd. 'Ja, ik mocht je vragen van Nicolas als je mij mijn droomdate gaf en dat is je gelukt' zegt Nienke met een glimlach, 'Maar wil je dat?' vraagt ze. 'Ja heel graag' zeg ik met een glimlach.
Nienke omhelst me enthousiast, 'Het wordt geweldig'. Ik stap op mijn fiets en Nienke springt achterop, 'Kun je vanavond bij mij blijven slapen?' vraagt ze me aarzelend. 'Ja hoor' zeg ik, rustig fietsen we terug naar het huis van Nienke. Ondertussen sneeuwt het nog steeds.
--
Nicolas gooit de deur direct open als Nienke aanbelt, 'Nou hoe was het?' vraagt hij. 'Het was geweldig! Dit was echt mijn droomdate, serieus we gingen picknicken op het strand en toen schaatsen en toe' Nienke valt even stil. 'En toen?' vraagt Nicolas benieuwd, 'Toen vroeg Luke me als ik zijn vriendin wou zijn' Nienke begitn te blozen. 'En?', 'Ik ben Luke's vriendin weer' zegt Nienke blij. Haar ogen stralen oprechte blijheid uit, 'Gaat hij mee?' vraagt Nicolas.
'Ja' lacht Nienke, 'Mag je dat van je moeder?' vraagt Nicolas met een glimlach. 'Dat maakt haar niet uit, ze is toch steeds op zakenreis' zeg ik onverschillig. 'Goed, we vertrekken volgende week'. Ik knik, 'Oké'.
--
{A/N} Gosh alweer het derde hoofdstuk voor vandaag ♥, maar nog maar vier hoofdstukken + een dankwoord (ja xD) en dan is het boek voorbij. Er komt geen vervolg boek in elk geval :O .Maar in het volgende hoofdstuk zitten ze al in Parijs en is het hun laatste dag daar, maar dat zeg ik dan nog wel een keer. xx
JE LEEST
I Think I Lost Her...
Fanfiction-Luke Hemmings story- Daar staat ze dan, haar haren glanzen in het zonlicht en haar ogen sprankelen terwijl ze glimlacht om wat haar vriendin zegt. She looks so perfect. Maar het mooiste van alles is dat ze van mij is, ja de populairste meid is mijn...