{A/N} Heei iedereen, elk tiende/twintigste/blablabla hoofdstuk is geschreven vanuit een andere P.O.V ditmaal uit die van....
Hoofdstuk 10
P.O.V Nienke Johnson
Boos zit ik achterop de fiets bij Nicolas, zo boos als ik op hem ben is gewoon niet normaal meer. Ik wou dat hij oprotte en zich niet met mijn liefdesleven ging bemoeien, maar nee meneertje vindt het leuk om zich met mijn liefdesleven te bemoeien. Dat doe ik bij hem toch ook niet? Luke kan mijn hart zo weer veroveren maar als Nicolas hem het moeilijk gaat maken betwijfel ik als het Luke wel gaat lukken, Nicolas gaat hem waarschijnlijk echt kwetsen en zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat het Luke niet lukt. Boos pak ik mijn telefoon uit mijn zak, ik zie dat ik één nieuw appje heb. Het is van Luke. Ik glimlach en klik op het appje.
"Lieve Nienke, ik ga heel erg mijn best doen maar astjeblieft vergeef me als het me niet lukt. Nicolas haat me volgens mij en gaat er dan ook alles aan doen om er voor te zorgen dat het me niet lukt. xx Luke"
Ik zucht, als zelfs Luke er al niet al te veel vertrouwen in heeft kan dit nooit goed aflopen. Zouden Luke en ik ooit nog bij elkaar komen? Zouden we ooit nog samen gelukkig kunnen zijn? Hoe ver zal Nicolas gaan? Ver, Nicolas gaat zeker weten ver. Wat zal ik Luke terugsturen?
"Hi Luke, ik snap je wel hoor. Ik ben ook erg boos op Nicolas dat hij dit heeft verzonnen! Ik hoop dat ik je het nog een beetje makkelijk kan maken. Hij haat je volgens mij niet hoor, hij is gewoon bezorgd volgens mij. Wel te bezorgd in elk geval. xx Nienke"
Ik druk iets wat aarzelend op het verstuur knopje, moet ik wel reageren? Heeft Nicolas niet gelijk dat hij eerst zijn best moet doen? Ik kan hem toch ook niet zomaar terugnemen nadat hij mij dit aan deed? Maar ik kan gewoon niet meer zonder hem! Luke is mijn alles. Wat hij me ook heeft aangedaan, ik wil hem zo graag terug.
'Nienke?' vraagt Nicolas ineens, ik negeer hem. Ik heb totaal geen behoefte er aan om met hem te praten, ik wil echt niet meer met hem praten nadat hij me dit aandeed. Door hem heb ik Luke nog niet terug! Straks wordt Luke nog zo bang voor Nicolas dat hij me nooit meer terug wilt, dat zou vreselijk zijn! 'Nienke?' probeert Nicolas nog een keer, weer krijgt hij geen reactie. Hij hoeft niet te denken dat ik ga reageren. 'Nienke! Ik doe dit alleen om er voor te zorgen dat je de ware vindt!' roept Nicolas ineens boos.
'Maar Luke is de ware!' schreeuw ik boos, ik spring van de bagagedrager af. 'Ik loop het laatste stuk wel' mompel ik boos, 'Maar dat is nog drie kilometer' zegt Nicolas. Ik zucht, 'Ik loop het laatste stuk en het boeit me niks dat het drie kilometer is!' roep ik boos. Ik zie dat Nicolas zijn schouders ophaalt en weg fietst. Mooizo.
Allison woont ook in deze buurt, ik denk dat ik even bij haar langs ga. Ik moet haar toch nog wat belangrijks vertellen. Iets heel belangrijks. Ik loop rustig naar het huis van Allison toe, ik druk op de bel. De moeder van Allison doet open, zodra ze mij ziet kijkt ze wat boos. Hoezo dat nou weer? 'Is Allison er?' vraag ik, ze knikt. 'Boven' zegt ze, ditmaal knik ik.
Ik stap naar binnen en loop rustig naar boven, moet ik dit wel gaan doen? Gaat onze vriendschap niet compleet kapot nadat ik dit heb gedaan? Is dit echt wel verstandig? Nee natuurlijk is het niet verstandig maar Allison moet het weten. Ik klop op de slaapkamerdeur van Allison, 'Binnen' roept Allison vrolijk.
Ik stap zenuwachtig de kamer binnen, 'Hi' zeg ik schor. Allison komt op me aflopen en knuffelt me, 'Hee' zegt ze enthousiast. Goed dat enthousiasme is zo waarschijnlijk weg. 'Allison ik moet je iets vertellen' zeg ik zacht. Allison knikt.
'Ik wil graag dat je Luke met rust laat' zucht ik, zo dat is er ook weer uit. 'En wat nou als ik verliefd op hem ben?' zegt Allison lachend, 'En trouwens jij wilt hem toch niet meer'. Oké dit wordt een ruzie. 'Allison ik ben ook nog steeds verliefd op Luke hoor' zucht ik een beetje boos. Allison kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan, 'En Harry dan?' vraagt ze.
'Dat was eenmallig en dat kwam door jou!' roep ik boos, 'Ja joh, je zoende hem door mij' lacht Allison. 'Serieus jij zei dat ik lol moest maken en alles moest vergeten, weet je nog?' zeg ik boos, 'Nou dan laten we Luke toch kiezen?' vraagt Allison. Ik knik, 'Dat doen we' zeg ik bevestigend.
Allison pakt haar telefoon en belt Luke op, ze zet hem ondertussen op speaker.. 'Allison wat moet je?' vraagt Luke boos als hij de telefoon opneemt, ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik maak toch nog wel een kans? 'Nienke en ik hebben een vraag' lacht Allison, 'Goed, Nienke ben je daar echt?'. Ik knik, maar dat ziet Luke natuurlijk niet. 'Ja ik ben er echt Luke' zeg ik, 'Oké wat is de vraag'. Luke klinkt wat zenuwachtig..
'Voor wie zal je kiezen als je tussen mij en Nienke mocht kiezen?' vraagt Allison lachend, mijn hart begint wat harder te kloppen. 'Wat is dat nou weer voor vraag, natuurlijk kies ik voor Nienke' zegt Luke. Ik glimlach, 'Zie nou wel?' lach ik. 'Goed Nienke, dan mag jij kiezen tussen mij en Luke' zegt Allison boos.
Ik twijfel even, beste vriendin of Luke? 'Ik kies...'
{A/N} Woehoe mini cliffhanger ♥ , klein beetje gemeen hahahha. Sorry, maar morgen komt waarschijnlijk een nieuw hoofdstuk, Waarschijnlijk komt er maandag geen update want dan ben ik best druk vooral in de ochtend... Maar nu.... VOLG MIJN ZUSJE OP WATTPAD: @xFloorxx hahahah
xNienkeHemmings
JE LEEST
I Think I Lost Her...
Fanfiction-Luke Hemmings story- Daar staat ze dan, haar haren glanzen in het zonlicht en haar ogen sprankelen terwijl ze glimlacht om wat haar vriendin zegt. She looks so perfect. Maar het mooiste van alles is dat ze van mij is, ja de populairste meid is mijn...