I Think I Lost Her... Hoofdstuk 9

491 33 0
                                    

Hoofdstuk 9

P.O.V Luke Hemmings

Ik klik op play als ik de geluidsopname heb gevonden:

'Lieve Nienke, ik wil nog even zeggen hoe erg het me spijt. Wat ik heb gedaan is vreselijk en ik heb er zo'n spijt van. Eigenlijk zou ik je willen vertellen hoe het precies ging maar dat doe ik niet, ik wil dat je gewoon echt niet aan doen. Wat ik je wel wil vertellen is iets over mij en jou, ik wil je vertellen hoe ik onze relatie heb ervaren. Hoe ik onze relatie vind, maar ook waarom ik zo erg baal dat het uit is. Weetje Nienke, de eerste keer dat ik je zag was ik al direct verliefd op je. Je blonde haren wapperden in de wind en je probeerde ze in model te krijgen wat je maar niet lukte, je groene ogen die straalden en je wonderschone lach die je mooie witte tanden liet zien. Je droeg een kort knalroze broekje waar je een wit bloesje in het gedaan, ik zag direct dat je net zo'n verslaving aan gympen had als ik. Je had prachtige witte gympen aan die je nu nog steeds hebt, elke keer als je ze draagt denk ik aan de eerste dag dat ik je zag. Ik wist direct dat je de ware was, toen ik je na twee maanden eindlijk durfde te vragen was ik dolblij dat je ja zei. Toen begon de mooiste tijd van mijn leven.

We waren een perfect setje, het kan opschepperig klinken maar ik heb nooit problemen gehad met onze relatie. Onze relatie leek voor mij perfect, ik hoop dat het voor jou ook zo was. We waren niet jaloers op elkaar, nou we lieten het in elk geval niet merken, en we konden samen uren stil zijn om te genieten van de stilte. Voor mij had elke zoen vuurwerk en elke keer weer kwamen er weer vlinders in mijn buik. Elke zoen was bijzonder voor mij. Onze hele relatie was bijzonder voor mij. Ik hoop dat het voor jou ook zo was.

Lieve Nienke, ik snap dat je me nu haat maar ik blijf altijd van je houden en ik hoop dat we ooit op een dag weer samen komen. Ik hoop dat jij er ook zo over denkt, in elk geval I love you forever.

Kus van Luke.

Ik veeg snel de traan weg die begon te lopen over mijn wang, 'Ik meen dit nog steeds Nienke' zeg ik zachtjes. Nienke kijkt me lang en doordringend aan, 'Ik hou ook van jou Luke' zegt ze na een paar minuten stilte. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht, 'Echt?' vraag ik schor. Nienke kijkt me glimlachend aan, ik glimlach ook. Er is gewoon nog hoop. Ik ben haar misschien nog niet voorgoed kwijt.

'Luke ik wil een afspraak met je maken' zegt Nicolas ineens, o ja hij was er ook nog. 'Wat voor afspraak?' vraag ik Nicolas, ik vertrouw dit niet echt. Nicolas en afspraken houdt meestal in dat ik mezelf moet bewijzen. 'Je moet Nienke weer voor je kunnen winnen dus met flirten en al die andere dingen. Maar ik vertel je één ding: er zijn nog veel meer jongens die Nienke willen' lacht Nicolas. Ik knik.

'Ik ga dit doen Nicolas, ik ga Nienke weer voor me winnen' zeg ik vastberaden. Nienke glimlacht lief naar me, 'Het lukt je vast wel' moedigt ze me aan. Ik glimlach nu ook, het is me al eens gelukt dus nu zal het me ook wel lukken. 'Er is alleen nog één ding, ik ga er niet voor zorgen dat het makkelijk wordt' lacht Nicolas. Weer knik ik, goed nu wordt het dus echt heel erg moeilijk.

{A/N} Oh my gosh mijn zusje heeft ook Wattpad nu ♥, je kunt haar zelf volgen :O ! Haar naam is: @xxFloorxx . Maar ja, weer een hoofdstuk (: . Wat vonden jullie er van? Graag jullie mening? xNienkeHemmings

I Think I Lost Her...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu