I Think I Lost Her... Hoofdstuk 20

411 27 1
                                    

{A/N} Dit hoofdstuk speelt zich 1 jaar later af! 

Hoofdstuk 20

P.O.V Luke Hemmings

'Gast ik heb stiekem bij Nienke gekeken en wow!' roept Nicolas enthousiast, 'Serieus ze is prachtig' gaat hij door. 'Sssst, het moet een verassing blijven' zeg ik lachend, 'En trouwens Nienke ziet er altijd mooi uit, niet waar?'. Nicolas lacht, 'Jij bent echt de gelukkigste man op aarde volgens mij' zegt hij. 'I am' bevestig ik. 'Nou laten we gaan het gaat beginnen' lacht Nicolas, ik knik en loop naar de zaal.

De mensen komen over een kwartiertje al dus moeten we een beetje snel lopen, ik loop zo snel mogelijk naar de juiste zaal en ga op mijn plek staan. In mijn hand hou ik een bosje rozen vast, witte rozen zijn het met één rode roos in het midden. Ondertussen loopt iedereen naar binnen.

Er klinkt een zacht muziekje, ik kijk recht vooruit en zie dat Nienke er aan komt lopen. Haar vader heeft zijn arm in die van haar gehaakt. Ik ben sprakeloos als ik Nienke zie, ze ziet er echt prachtig uit! Nog mooier dan ooit.

Haar haren zitten opgestoken en er is wat glitter overheen gespoten, maar dan haar jurk. Het is een mooie strapless witte jurk, onderaan loopt hij wijd uit. En in het midden loopt hij ook steeds wat wijder uit, het zijn twee lagen lijkt het wel. Nienke kijkt me lachend aan, haar lippen zijn rood gestift en haar ogen lijken nog groter dan anders. 

Nienke komt tegenover me staan en ik geef haar het boeket, 'Dan mogen jullie nu jullie beloftens uitspreken' zegt de trouwambtenaar. Nienke en ik hebben ze zelf geschreven.

'Luke, wat er ook gebeurd, welke ups en downs we ook tegen komen en hoe moeilijk het ook wordt ik zal altijd van je blijven houden zoals ik al twee jaar doe. Ik zal morgen, overmorgen en over honderd jaar nog altijd van je houden wat er ook gebeurd. I love you forever' zegt Nienke, ik glimlach.

'Nienke, welke fouten je ook maakt en wat er ook misgaat ik zal je altijd blijven vergeven. Ik zal altijd van je houden met heel mijn hart, morgen en over honderd jaar houd ik nog steeds even veel van je als vandaag en gisteren. Elke dag is net een sprookje met jou, ik ben zo blij dat ik je niet kwijt ben geraakt. Nienke ik zal altijd van je houden. I love you forever' zeg ik, Nienke kijkt me blij aan.

'Lucas Robert Hemmings wil jij Nienke Emily Johnson tot jouw wettige vrouw nemen en beloof je dat je voor altijd bij haar blijft en van haar blijft houden?' de trouwambtenaar kijkt me aan. 'Ja ik wil, ja ik beloof het' bevestig ik.

'Nienke Emily Johnson wil jij Lucas Robert Hemmings tot jouw wettige man en beloof je dat je voor altijd bij hem blijft en van hem blijft houden' de trouwambtenaar kijkt Nienke aan. 'Ja ik wil, ja ik beloof het' zegt Nienke glimlachend. 

'Dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw'.

'Dan mag u nu de bruid kussen'.

Ik doe een kleine stap naar Nienke toe en druk mijn lippen zacht op die van haar. Vuurwerk en vlinders. Mijn hele buik kriebelt alsof ik een verliefde tiener ben, nou eigenlijk ben ik dat ook. Ik haal mijn lippen zachtjes van de haren af. 

Nienke glimlacht naar me en ik glimlach naar haar, 'I love you Luke' zegt Nienke zachtjes. 'I love you more Nienke Hemmings' zeg ik met een glimlachje. Nienke glimlacht, 'Dat klinkt goed'. 'Ja inderdaad'

{A/N} O my gosh dit was het dan :( , zometeen komt er nog een soort dankwoord achtig iets wat maybe handig is om te lezen. Voor als je het af vroeg waarom er Lucas stond; dat is de echte naam van Luke. xx NienkeHemmings

I Think I Lost Her...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu