Dankwoord + Informatie

366 25 1
                                    

Lieve lezers,

Ik ga probeer dit dankwoord niet zo saai te maken dus hier komt hij:

Liefste lezers van dit boek,

Ik heb er heel erg van genoten om dit boke te schrijven, het heeft me ongeveer 25 dagen gekost en altijd als ik schreef was ik blij. De reacties die ik kreeg hebben me erg vaak aangespoord om verder te schrijven, mijn hoofd zat bij elk nieuwe hoofdstuk vol met inspiratie. Geen moment heb ik niet geweten wat ik op moest schrijven. De 700 reads waar we al over heen zijn vind ik ook geweldig net zoals alle votes, alle lieve reacties die me bleven aansporen om te schrijven.

Lieve lezers zonder jullie had ik dit allemaal niet bereikt, misschien had ik dan wel opgegeven. Zonder jullie was dit boek niet zo als nu. Jullie zijn echt heel erg belangrijk geworden voor dit boek maar ook voor mij. Dank jullie wel, bedankt voor het lezen, voten en reageren. Jullie zijn de beste lezers ooit.

Ik hoop echt dat jullie het een mooi boek vonden en dat we ooit de duizend reads halen. Dankje jullie wel voor alles. Jullie zijn geweldige mensen, stuk voor stuk.

-

Ik ga van dit boek geen vervolg maken, ik vind hoe het is afgelopen namelijk een mooi einde en ik wil liever niet de relatie van Nienke en Luke op de proef gaan stellen in een nieuw boek. Ik begin binnenkort, waarschijnlijk morgen of zelfs vandaag, wel met een nieuw boek. Dat staat al op mijn profiel dit is weer een Luke Hemmings fanfictie. Ik hoop dat jullie dit boek ook gaan lezen.

xx NienkeHemmings, schrijfster I Think I Lost Her.

I Think I Lost Her...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu