I Think I Lost Her... Hoofdstuk 1

664 38 2
                                    

{A/N}

Hi iedereen, hier is het eerste hoofdstuk! Het is wel wat korter omdat het een soort inleiding/proloog is voor de rest van het verhaal is. Dit is zeg maar de nacht waarin alles fout gaat... Oehhh dat klinkt best spannend... Nee, niet echt he? Nou ja, ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden! x Nienke toekomstige vrouw van Luke Hemmings. Jep he is mine! x

Hoofdstuk 1

P.O.V Luke Hemmings

Daar sta ik dan, ondertussen heb ik al meer dan tien shotjes gehad en hangt er een meisje om mijn nek heen. Ik lach naar haar en giet nog een shotje naar binnen, de harde muziek bonst in mijn oren. Het meisje dat om me heen hangt is ook al behoorlijk aangeschoten, maar toch ziet ze er nog steeds knap uit. Haar lange bruine haren dansen met haar mee en haar ogen geven licht in het donker lijkt het wel, ze glimlacht naar me en daardoor valt het me op dat ze knalrode lippenstift draagt. Het staat haar niet verkeerd. Ze duwt me nog een shotje in mijn hand en ik drink het direct op, 'Kom' fluistert ze zwoel in mijn oor. Ik gehoorzaam en volg haar.

Ze sleurt me mee naar een kamer, het valt me om de één of andere reden direct op dat er een bed in de kamer staat. Ineens duwt ze me op het bed, 'Luke zoen me' lacht ze me toe. Haar stem komt me bekend voor net als de rest van haar maar ik kan me niet bedenken wie het is. Ik denk niet meer helder na en sta op en loop richting haar, ik kijk haar in de ogen. Langzaam komt haar hoofd dichterbij, ik draai mijn hoofd schuin. Haar lippen belanden op mijn lippen, haar lippen voelen niet zacht aan maar eerder hard en ruw. Nienke. Ik ga vreemd. Ze probeert haar tong bij me naar binnen te krijgen maar ik duw haar snel van me af. Wat moet ik Nienke wel niet vertellen?

Het meisje loopt weer op me af, 'Wil je sneller Luke?' vraagt ze lachend. Ik schud mijn hoofd, 'Ik heb een vriendin' stamel ik. Ik probeer weg te lopen maar ze heeft me stevig vast. 'Dat weet ik maar vanavond gaan wij met zijn tweetjes helemaal los' lacht ze, haar ogen schitteren maar ik herken ze. Allison.

'Allison je bent de beste vriendin van Nienke!' roep ik verontwaardigd, Allison knikt. Ik zucht, 'Je verteld haar niks' zegt ze. Ik reageer er niet op, wetend dat ik het morgen aan Nienke ga vertellen ook al raak ik haar dan kwijt. Allison drukt haar lippen weer stevig op de mijnen maar ik duw haar direct van me af. 'Waarom?' vraag ik, 'Omdat ik van je hou' is haar antwoord. Ik zucht, 'Allison het spijt me maar ik ben smoorverliefd op Nienke' zucht ik. 'Eén avond?' smeekt Allison me, ik schud direct mijn hoofd.

Ik loop weg van Allison, zo snel als ik kan loop ik naar de hal met de kapstok. Hoe ga ik dit Nienke vertellen? Ik zucht voor de duizendste keer deze avond, waarom heb ik dit in vredesnaam gedaan. Nienke gaat me haten en ik ga mezelf haten zodra ik Nienke kwijt ben. Ik kan niet zonder Nienke! Ik drink serieus nooit meer een slok alcohol! Er komt toch alleen maar gedoe van.

Ik pak mijn jas van de kapstok en loop naar buiten, mijn telefoon trilt in mijn broekzak. Twee nieuwe berichten. Eén van Nienke en één van een onbekend nummer, ik bekijk het bericht van het onbekende nummer kort. I love you x Allison staat er in. Ik verwijder het bericht direct. Ik klik het berichtje van Nienke aan.

You and I = Forever, I love you. Weltrusten schat ♥

Dit gaat morgen nog wat worden, ze gaat me haten... Ik wou dat ik haar niks kon vertellen maar zo ben ik niet, Nienke heeft het recht om het te weten. In hoop dat ze me nog een tweede kans geeft maar eigenlijk weet ik wel dat dat niet gaat gebeuren...

I love you to the moon and back, forever. Je bent het beste uit mijn leven. Slaap lekker babe

Typ ik terug, aarzelend druk ik op het knopje verzend. Dit gaat moeilijk worden morgen, heel moeilijk.

---

{A/N}

Oeps de tweede A/N alweer... Maar wat vonden jullie er van? Ben benieuwd naar jullie mening :D. xx Nienke Hemmings xx

PS Wat vinden jullie van de cover eigenlijk? x

 

I Think I Lost Her...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu