Hoofdstuk 14
P.O.V Luke Hemmings
Als ik thuis ben begin ik direct met het plannen van de date, ik weet dat Nienke al erg lang droomt van een winter date en aangezien het nu winter is kan ik daar waarschijnlijk wel wat mee. Zal het vanavond gaan sneeuwen? Ik pak mijn laptop erbij en klik op het weerbericht, over zes uur gaat het sneeuwen en onze date begint een halfuur eerder. Als we dan eens gaan schaatsen en daarna gaan picknicken op het strand. Of zal ik het andersom doen? Vindt Nienke zoiets überhaupt wel leuk? Wil ze niet veel liever gewoon uiteten? Ugh! Ik moet echt een goed plan hebben en wel snel. Ik denk dat ik toch voor dat eerste ga, maar dan moet ik nu wel eten en drinken kopen voor de picknick.
Ik trek en sprintje naar beneden en doe snel mijn jas aan, waar ligt mijn portomonnee nou weer? Ligt die niet boven? Ugh! Ik sprint ditmaal naar boven en pak mijn portomonnee en sprint weer naar beneden. Ik pak een huissleutel en loop naar buiten, ik spring op mijn fiets en fiets zo snel mogelijk naar de Dirk. Ik grits een mandje mee als ik binnen bij de winkel sta, waar zal ik eens beginnen?
Een kwartiertje later sta ik bij de kassa, de spaghetti, aardbeien, m&m's, chocolade, rode saus, gerasperde kaas en de chocomelk liggen op de loopband. Rustig scant de kassière alle producten, alsof ik geen haast heb. Maar ja dat kan zij natuurlijk niet weten, ik kijk haar aan als ik haar het geld geeft en zie dat ze dezelfde ogen als Allison heeft.
Ik werp een blik op haar naambordje, Allison. 'Nog een fijne dag meneer' zegt Allison volgens mij denkt ze dat ik haar niet herken, mooi ik heb namelijk niet veel zin in een gesprek met haar. Ik pak mijn spullen en doe ze snel in een tasje, ik loop redelijk snel weer naar buiten en fiets naar huis.
Thuis werp ik een blik op de klok en zie dat het al twee uur is, over drie en een half uur moet ik klaar zijn! Het is nog te vroeg om te koken dus kan ik misschien al wat spullen opzoeken om het iets romantischer mee te maken, of ik maak de aardbeien alvast. Ja daar kan ik wel even mee beginnen. Ik pak de chocolade die ik heb gekocht en doe hem in een pan om er chocolade fondue van te maken.
Als dat klaar is pak ik de aardbeien en zet ze allemaal op een lange satéprikker, ik haal ze één voor één door de chcolade fondue. Daarna leg ik ze met satéprikker en al in een grote schaal, zo leg ik ze ook in de koelkast. Wat zal ik nu eens gaan doen? Misschien is het verstandig om een muzieklijst te maken voor op het strand, misschien kan ik zelf ook wel een liedje schrijven? Ik heb het altijd al eens willen doen..
Hey! Hey!
That's what I like about you
You hold me tight
Tell me I'm the only one
Wanna come over tonight?
Yeah
Keep on whispering in my ear
Tell me all the things that I wanna hear
'Cause it's true, that's what I like about you
What I like about you
You really know how to dance
When you go up, down, jump around
Think about true romance, yeah
Keep on whispering in my ear
Tell me all the things that I wanna hear
'Cause it's true, that's what I like about you
That's what I like about you
(What I like about you)
That's what I like about you
(What I like about you)
That's what I like about you
(What I like about you)
That's what I like about you
Hey!
What I like about you
You keep me warm at night
Never wanna let you go
Know you make me feel alright
Keep on whispering in my ear
Tell me all the things that I wanna hear
'Cause it's true, that's what I like about you
That's what I like about you
(What I like about you)
That's what I like about you
(What I like about you)
That's what I like about you
(What I like about you)
That's what I like about you, you
That's what I like about youZing ik in de recorder, ik sla het lied op als What I like about you. Dan loop ik naar zolder om de picknick spullen op te zoeken, wat ben ik allemaal nodig? Een koelbox en een kleed natuurlijk! Ik pak de spullen en loop weer terug, ondertussen ik het al vier uur dus kan ik maar beter beginnen met koken.
---
Het eten is klaar en ik ben ook klaar, ik heb gereserveerd voor het schaatsen. Ik spuit nog even wat aftershave op en loop dan met een enorme tas in mijn handen naar mijn fiets. Ik denk dat i Nienke bij mij achterop neem, als ze dat wilt. Ik trek mijn pinguïn nog iets meer over mijn oren en fiets een beetje nerveus naar Nienke.
Als ik aan bel wordt er al erg snel open gedaan, Nienke ziet er prachtig uit. Haar haren hangen losjes over haar schouders en ze draagt een skinny jeans met een stoer truitje. Ze pakt haar jas en trekt hem aan, 'Ik ben zo ver' zegt ze, 'Ik ook' lach ik.
---
{A/N} Heeeeeeeeeeeeeeeei, het volgende hoofdstuk is de date. Woehoe xxxx
JE LEEST
I Think I Lost Her...
Fanfiction-Luke Hemmings story- Daar staat ze dan, haar haren glanzen in het zonlicht en haar ogen sprankelen terwijl ze glimlacht om wat haar vriendin zegt. She looks so perfect. Maar het mooiste van alles is dat ze van mij is, ja de populairste meid is mijn...