I Think I Lost Her... Hoofdstuk 7

520 36 0
                                    

Hoofdstuk 7

P.O.V Luke Hemmings 


Ze is mijn vriendin niet meer, de woorden doen me pijn. Mijn rechterwang doet pijn maar dat interesseert me niet, wat me echt pijn doet is mijn hart. Mijn wangen worden weer nat, langzaam ga ik weer zitten aan de tafel. Mijn eten schuif ik naar voren, ik hoef niet meer. Ik zie dat Calum tegenover me gaat zitten, 'Gaat het wel gast?' vraagt hij bezorgd. Ik knik, 'Ik ben oké' zeg ik. Snel tover ik een nepglimlach op mijn gezicht, Calum kijkt me verbaasd aan en doet zijn mond weer open.

'Weetje het zeker? Normaal vecht je nooit en je eet altijd en nu ineens niet meer. Gaat het echt wel goed? We zijn er voor je Luke, we willen je echt helpen. Jij en Nienke waren zo'n leuk setje en je bent niet de enige die baalt. We zijn er voor je, oké? Als je ons nodig hebt zeg het dan gewoon, je bent onze beste vriend en we willen je heel graag helpen om hier overheen te komen' Calum blijft maar praten en praten. Tot Ashton hem onderbreekt.

'Zullen we anders uitgaan vanavond?' vraagt hij, verbaasd kijk ik hem aan. Het is uit en ze willen nu dat we losgaan in een club? Ik wil niet veel zeggen maar we hebben niks te vieren hoor, het is uit en niet aan. Maar de andere jongens knikken enthousiast, ik zucht. Mee gaan of niet? Als Nienke lol kan maken kan ik het toch ook? Een paar biertjes helpen me vannacht misschien ook wel om in slaap te vallen, weer een nacht wakker blijven is ook niet erg leuk. Het is tenslotte vrijdag.

'Ga je mee Luke?' vraagt Micheal, hij kijkt me ook al zo bezorgd aan. 'Ja, ik ga ook mee' zeg ik. De jongens knikken enthousiast, ik glimlach kort tot ik Nienke de kantine weer zie inlopen. Calum kijkt ook in die richting en kijkt me daarna aan. 'Het komt wel goed Luke' zegt hij, ik knik. Maar toch weet ik dat dit nooit meer goedkomt.

---

Die avond in de club

---

'Wil je nog een biertje?' vraagt Ashton me scheeuwend, ik knik en lach. Ondertussen heb ik al zat biertjes op, Calum kijkt me de hele tijd bezorgd aan maar daar let ik al niet meer op. Micheal probeert me lachend een mop te vertellen maar ik snap er niks van, Ashton komt er weer aanlopen met drie biertjes in zijn hand. Hij geeft er Micheal en mij één en dan neemt hij een slok uit de overige. Calum is een beetje afzijdig. Tot hij ineens een geschrokken blik krijgt. 

Ik wil me omdraaien om te kijken waar Calum zo van schrok maar iemand houdt me tegen, Ashton. 'Laten we naar een andere club gaan' schreeuwt hij boven de muziek uit. Micheal en ik kijken hem verbaasd aan, 'Hoezo?' vraagt Micheal. Ashton wijst naar iets, Micheal kijkt er na en schrik. Wat is er aan de hand? Ashton houdt me ondertussen nog steeds vast, ik ruk me los en kijk de juiste richting uit.

Nienke.

Nienke staat daar te zoenen met een ander.

Het is niet Harry.

Ik laat mijn flesje bier vallen en ren naar buiten, de mensen gaan niet aan de kant dus duw ik sommigen aan de kant, 'Luke!' hoor ik Calum schreeuwen. Ik reageer niet en loop zo snel mogelijk verder, als ik eindelijk buiten ben ga ik op een bankje zitten. Ik zucht en er beginnen tranen over mijn wangen te rollen. Waarom heb ik er dan ook geen rekening mee gehouden dat Nienke hier ook kon zijn? Waarom was ik zo dom?

Ineens komt er iemand naast me zitten, ik zie niet wie het is en besteed er ook geen aandacht aan. Ik huil gewoon verder, ondertussen denk ik aan hoe ik Nienke om verkering vroeg...

#FLASHBACK#

Zenuwachtig loop ik naar haar toe, Calum loopt met me mee. 'Je kunt het wel gozer' zegt hij om me moed in te spreken. 'Ze is smoor op je' gaat hij verder, ik hoop het. Als ik er bijna ben loopt Calum weg, ik zucht en loop naar haar toe. 'Nienke kan ik je misschien wat vragen?' vraag ik zenuwachtig. Nienke knikt lachend.

Haar ogen stralen en ze glimlacht vrolijk, 'Wat is er?' vraagt ze. Ik haal nerveus mijn hand door mijn haren. 'Nou ik wou je vragen als je misschien, uhm' stotter ik, 'Als ik wat?' vraagt Nienke me benieuwd. 'Als je misschien mijn.. mijn uhm.. vriendin wou.... wou zijn?' stotter ik, ze gaat vast nee zeggen. Nienke kijkt me lachend aan, langzaam doet ze haar mond open. Nu gaat ze nee zeggen.. 

'Heel graag Luke' lacht ze, verbaasd kijk ik haar aan. Zei ze nou ja? Nienke omhelst me, ze zei echt ja dus! Ik begin als een gek te glimlachen en omhels haar ook. Yes!

#END FLASHBACK#

Ik begin steeds harder te huilen, ineens voel ik dat iemand me vastpakt. Ik schrik en kijkt verschrikt op, is dat nou Nienke? Ik kjk haar in de ogen en ik zie direct dat het Nienke is, ik kijk haar geschrokken aan, Nienke trekt het haar niet aan en laat haar gezicht dichter naar de mijne gaan. Wil ze me zoenen? Wat moet ik doen?

Nienke 's lippen komen steeds dichterbij en ik weet nog steeds niet wat ik moet doen, ik wil haar hartstikke graag zoenen maar ze is wel dronken. Wil ze dit wel? Nienke 's lippen raken al bijna de mijnen, shit. Ik duw haar zachtjes van me af, Nienke kijkt me verbaasd aan. 'Sorry Nienke maar je bent dronken' zeg ik schor. Ik til haar op en neem haar in mijn armen, ondertussen pak  ik mijn fiets en bel ik Calum. 'Hi Calum, ik ga Nienke naar huis brengen' zeg ik hard. Daarna hang ik direct op zodat hij me niet kan tegenhouden.

Ik zet Nienke achterop mijn fiets, 'Oké Nienke je moet me goed vasthouden, goed?'. Nienke pakt mijn middel vast en ik fiets richting haar huis, ondertussen mompelt Nienke wat. Ik versta er niks van, ze is echt goed dronken. Als we voor haar huis staan bel ik aan, ik weet dat Nienke 's ouders weer eens op zakenreis zijn dus hoop ik dat Nicolas thuis is. Ik wil net nog een keer op de bel drukken als de deur open wordt gegooid. 

'Wat?' vraagt Nicolas bot, ik heb Nienke ondertussen in mijn armen en wil haar aan Nicolas overhandigen. 'Ze is dronken en het leek me verstandig om haar even thuis te brengen aangezien ze me al bijna zoende' zeg ik onverschillig. Nicolas knikt en neemt haar van me over, 'Nou bedankt dan maar' zegt hij. Ik knik en loop weer weg.

{A/N} Hoooooooooooi, wat vonden jullie ervan? IK HEB EEN PARTY HET BOEK IS VAKER DAN 100 KEER GELEZEN AAAAAAAAAAAAAH ♥

xNienkeHemmings

I Think I Lost Her...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu