I Think I Lost Her... Hoofdstuk 12

481 29 1
                                    

Hoofdstuk 12

P.O.V Luke Hemmings

Wat onzeker loop ik achter Nienke aan naar haar kamer, Nienke loopt voor me en Nicolas loopt naast me. 'Als je haar ook maar één ding aandoet' gromt hij dreigend voordat hij zijn kamerdeur opengooid en in zijn kamer stapt, braaf knik ik. Nienke en ik lopen nog door totdat we bij haar kamer zijn, 'Ik ga me even omkleden in de badkamer oké?' vraagt Nienke aarzelend. 'Goed hoor, maar heb je misschien nog wat waar ik in kan slapen?' vraag ik een beetje onzeker, Nienke knikt. 'Een moment' lacht ze.

Iets later lig ik naast Nienke in bed, ik draag een oude pyama broek van Nicolas met mijn eigen shirt. 'Luke je bent echt de beste' fluistert Nienke ineens, ik kijk haar aan. 'Nee Nienke, dat ben jij al' zeg ik zacht, Nienke begint te glimlachen. Ik geef haar een knuffel, 'I love you' zegt Nienke zachtjes en dan valt ze rustig in slaap. Ik grinnik en laat haar los, zelf sluit ik ook mijn ogen om in slaap te vallen en voor het eerst lukt dat me weer.

--

'Wake up!' roept een vage stem, 'Wakker worden' roept een andere vage stem. Ik doe mijn ogen open en ik zie dat Nienke boven me hangt. In haar hand heeft ze een emmer, ho waarom heeft ze een emmer in haar hand? Voordat ik tegen kan spartelen wordt de emmer water over mijn hoofd heen gegooid, Nienke proest het uit terwijl ik mijn hoofd schud. Overal komen druppels water, 'Jongens ontbijt!'' hoor ik Nicolas roepen, ik sta op en fluister in Nienke's oor: 'Die kirjg je terug'. Daardoor begint Nienke hard te lachen. Samen lopen we naar beneden.

Als we beneden staan begint Nicolas me direct uit te lachen, 'Het is je echt gelukt' hinnikt hij. Ik grijns maar een beetje, 'Maar Luke, je kunt niet met zo'n nat shirt op de stoel zitten. Hij heeft zo'n leren rugbekleding' lacht Nicolas, 'O, maar ik heb geen ander shirt'. Wat nu? 'Doe hem dan maar gewoon uit' zegt Nicolas en hij loopt richting de eettafel. Ik twijfel even maar doe dan toch mijn shirt uit, Nienke staart even naar mijn buik. 

-

'Nienke wil je vandaag nog aangifte doen?' vraagt Nicolas tijdens het eten, Nienke begint hard ja te knikken. 'Met wie wil je gaan?' vraagt Nicolas, 'Luke' mompelt Nienke met volle mond. 'Als hij wilt' zegt ze als ze haar mond leeg heeft, 'Wil je dat?' vraagt Nicolas me. 'Ja hoor' zeg ik. Nicolas glimlacht kort naar me, ik krijg ook een kleine glimlach op mijn gezicht. 

'Nienke ik had nog een vraag' zeg ik wat aarzelend, Nienke kijkt me glimlachend aan. 'Wil je morgen misschien met me uit?' vraag ik, wat nou als ze nee zegt? 

{A/N} Ughh wat een klein saai flut hoofdstuk :( Sorry maar ik heb het heel druk vandaag, de volgende keer komt de aangifte en dan die keer de date ♥ . Je kunt nog steeds een idee inzenden (; xx NienkeHemmings

I Think I Lost Her...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu