(MEDYADAKİ RÜZGAR)
Sonunda bir eğlencenin daha sonuna geldim. Merhaba ben rüzgar zorlu annem ve babam ben küçükken öldürüldü.ailemden kimse beni istemedi o yüzden yetimhane de büyüdüm.çok acı çektim ama şimdi acı çektiren benim.ismimi ilk kez duyan herkes beni erkek sanar ama beni görünce yüzlerindeki ifade herşeye değer.ben bir mafyayım hem de dünyanın en güçlü mafyası ama beni kimse bilmez.az öncedepodan çıktım bazı gerizekalılar benim en sevdiğim depoma baskın yapmışlar ben de onları biraz ödüllendirdim.şimdi eve dönüyorum çünkü yarın okul var.önceki okulumu yaktım çünkü bi çatışma çıktı ve sanırım 15 kişi vuruldu bu yüzden beni attılar ben de okulu yanlışlıkla! yaktım ve bu yüzden hiç pişman değilim.şimdi de kendi okuluma gidicem ama bunu herkesin bilmesine gerek yok.
Off sabah olmuş ilk gün geç kalmak olmaz.hemen rutin işleri halledip üstümü giyinmeye başladım siyah dar dizleri yırtık bir pantolon,siyah askılı bir tişört ve siyah deri ceket giydim
.havalar ısınmış ama bugün biraz soğuktu .son olarak siyah bir göz makyajı ve bordo ruj bunlar toplam 15 dk sürdü ben öyle iki saat ne giyeceğini düşünen kızlardan değilim.ve motorumu garajdan alıp yola çıktım
.Okula drivft çekerek girdim ve harika bir şekilde park ettim.motordan indim ve herkes bana bakıyordu ki ben bundan nefret ederim."dönün lan önünüze".diye bağırdım herkes önüne döndü bir boya kovası bana doğru gelmeye başladı."seğn kimiğn okulundağğ kimeğğ bağırıyosuğğğn ".dedi o botokslu ağzını gere gereve bana vurmaya kalktı ki bu çok kötü bir hata.kolunu tuttum ve kırdım kız Bağırmaya başladı ve bana küfür ediyodu.bu beni daha da sinirlendiriyor o yüzden sinirlerimi yatıştırmaya çalıştım sonra kıza yumruk attım en az 1 metre uçtu ve burnu kırıldı ben de hemen çakımı çıkardım yüzüne lakabım olam K harfini çizdim bağırıyordu onu takmayarak müdür odasına doğru gittim.
Sizden vote yada yorum istemeyeceğim canım sıkıldığı için yazdım iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık
ActionAilesi küçükken öldürülen bir kız ve zamanla herkesin korktuğu biri o karanlık dünyanın en güçlü ve gizli mafyası RÜZGAR ZORLU