5.DÖVÜŞ

4.7K 167 4
                                    

(RÜZGARIN GİTTİĞİ BAR)

Şerefsizden sonra saatin geldiğini fark ettim ve hemen hazırlanmaya gittim.üstüme siyah yarım tişört altımda siyah tayt giydim,spor ayakkabılarım ve at kuyruğum tamamdır.şimdi tribünlerde oturmuş dövüşenleri izledim bazıları fena değildi ama çoğunun kasları olmasına rağmen berbatlardı nerdeyse sora bendeydi son 1 kişi kalmıştı.en sonumda benim adım anons edildi ve ringe çıktım.sadece kız olarak ben olduğum için herkes sustu hatta bazıları güldü çünkü benle dövüşen kişi ateşti anons eden adam bile ateşi tutuyordu.bahisler açılmıştı ve herkes yüklü miktarda ateşe vermişti.neyse ateşe baktım sırıtıyodu ben de sırıtmaya başladım.hakem geldi kuralları falan anlattı bana acıyarak bakıyodu.ama bilmiyo ki ben karanlığım dünyanın en güçlü ve korkulan mafyası.ben silahsız 54 kişiyi çıplak ellerimle öldürdüm.zil çaldı ve eğlence başladı.ikimizde ilk hamleyi yapmayı bekliyorduk ben de ona oyun oynamaya karar verdim ve ilk yumruk atmaya çalıştım kolumu tuttu ve bana yumruk attı nerdeyse acıdı bile diyebilirim ben de numaradan yere düştüm yavaş yavaş kalktım yerden şimdi sıra ben de.ateş  gaza gelerek tam karnıma tekme attı ama ben yerimden bile kıpırdamadı ki yerimde başka biri olsa şuan midesi ezilmiş bir şekilde hastanede yatıyordu.ateş çok şaşırdı ben de bundan faydalanarak ona yumruk attım ve yere düştü üstüne çıktım ve yumruklarımı konuşturdum.ben ayağa kalktım o da kalktı ama yüzü berbat haldeydi ve kesin başı dönüyordu ve sinirden resmen gözlerinden ateş çıkıyordu.bana vurmaya çalışıyordu ama ben her hamlesinde kaçıyordum ben bacaklarına tekme attım ve dengesini kaybedip düştü son olarak karnına tekme attım sonuç:ben kazandım hakem yanıma gelip elimi kaldırdı herkes susmuş bana bakıyordu.kesin benim bu kadar zayıf görünüp güçlü olamama şaşırıyorlar.tabiki en büyük etken ateşin hiç maç kaybetmemiş olması şimdi bir kız tarafından dayak yedi ve yenildi ben olsam bir daha buraya gelmem.mutlu bir şekilde bardan çıktım.motoruma binecekken bir adam gördüm bir kızı sıkıştırmıştı ara sokakta kız bağırıyordu ben de en sevdiğim çivili muştamı aldım ve girdim sokağa adam beni fark edip arkasını döndü sarhoş olduğu belliydi 30 yaşlarımda çirkin bişey ama kız tatlı 1.60 boyundaydı adama doğru koştum ve suratına yumruk attım yerde tekmelemeye başladım çakımı şımardım ve anlına şerefsiz yazdım ve kollarına derin çizikler attım.

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin