23.AMELİYAT

2.3K 94 0
                                    

(MEDYA RÜZGARIN YATTIĞI HASTANE)

ATEŞ

Sevdiğim kıza vurmuştum ve yaptığımdan çok pişmanım kendimden nefret ediyorum onu takip ettim bir bara birdi buraya sadece v.i.p insanlar girebilir onun karanlık olduğunu düşününce bu çok normal geldi ondan bir 15 dk sonra girdim içeri kafesteydi ve karşısında hiç yenilmeyen biri vardı rüzgar" ölümüne meydan okuyorum"diye bağırdığında çok şaşırdım bunu yapmasını beklemiyordum.dövüş başladığında adam yumruk attı ama rüzgar kıpırdamadı bile adamın karnına yumruk atınca adam tellere çarparak yere düştü ve rüzgar üstüne çıktı sinirlenmiştim bana baktı ve adamı yumruklamaya başladı adam bir bıçak aldı ve rüzgara sallamaya başladı rüzgar kurtuluyordu her seferinde yanıma bir kız geldi ama rüzgarı izliyordum rüzgar bana bakınca adam bundan faydalanarak onu bıçakladı karnından kanlar akıyordu bana bakmamış olsa böyle olmazdı ben ona vurmamış olsam buraya gelmezdi.karnındaki bıçağı çıkardı ve adamın kafasını kesti ohaa işte karanlığım benim.ama çok kan kaybediyordu odaya girdi ben de peşinden girdim heryeri kan olmuştu bana baktı hemen yanına gittim ve kucağıma aldım bana en son"SENDEN NEFRET EDİYORUM ATEŞ SOLMAZ"dedi ve gözleri kapandı sanki içimden birşeyler kopmuştu onu hemen hastaneye götürmek için yola çıktım kalp atışlarım çok hızlıydı  korkuyordum ona bişey olmasından korkuyordum bunların hepsi benim yüzümden ama o çok güçlüdür karanlık o benim karanlığım hayatta tanıdığım herkesten benden bile daha güçlü biri bunun gibi bir bıçak yasasıyla ölemez o çok güçlü biri.hastaneye geldik onu kucağıma aldım ve bağırmaya başladım"doktorrrrrr doktor yokmu"hemen birkaç hemşire ve doktor geldi rüzgarı sedyeye yatırdılar doktor"ne oldu"ye sordu hemen"bıçaklandı"dedim hemen onu ameliyathaneye aldılar.yere çöktüm ve ağlamaya başladım bizimkiler gelmişti beni ilk kez böyle gördüler ama şuan onları düşünemezdim.ya ona bişey olursa hepsi benim yüzümden.sinirlr ayağa kalktım duvarı yumruklamaya başladım."neden lan neden.hepsi benim suçum benim"diye bağırdım yavuz ve mert beni tutmaya çalışıyorlardı.o sırada ameliyathaneden bir doktor çıktı."durumu nasıl"dediğimde doktor aceleyle"çok kan kaybetmiş ve bıçak midesini parçalamış kan grubu AB rh- zor bulunan bir kan"dediğinde benim kan grubum tutuyordu hemen"ben veririm"dediğimde hemşire beni bir odaya götürdü"ne kadar gerekiyorsa alın"hemşire hemen kan almaya başladı artık başım dönüyordu derken durdu."bu kadar yeterli"dedi ve koşarak çıktı hemen arkasından kalktığımda başım döndü oturdum ve bir iki dakika sonra kendime geldim hemen ameliyathanenin önüne geldim.oturdum sanki zaman geçmek bilmiyordu bir iki saatin ardından rüzgarı çıkardılar teni çok soluktu hemen yoğun bakıma aldılar doktor"rüzgar zorlunun yakınları"dediğinde hemen yanına gittim"nesi oluyorsunuz "dediğinde hemen"sevgilisi "dedim doktor"ailes-"lafını bitirmeden yavuz mert ve ben aynı anda"yok"dediğimizde doktor bizi odasına çağırdı.içeri girdik doktor"bildiğiniz gibi çok kan kaybetti ve midesinin yarısından fazlasını almak zorunda kaldık"dediğinde kendimi öldürmek istedim bunlar benim yüzümden."sonuç olarak durumu ağır uyanmayabilir şu 24 saat içinde uyanmazsa komaya girer"dedi bir bıçak karanlığa zarar vermezdi o dünyanın en güçlüsü uyanacak o uyanmalı.hemen odadan çıktım ve rüzgarın yanına gittim.uyuyor gibi görünüyordu ama gözlerinin altı morarmış ve beyaz olan teni iyice solmuştu elini tuttum buz gibiydi saçlarını okşadım ben ne zaman bu kadar bağlanmıştım bu sadist kıza hiç bir kız beni bu kadar etkilememişti.konuşmaya başladım ağlıyordum."karanlığım aç gözlerini sen ölürsen ben de ölürüm.aç gözlerini benden nefret ederek uyan ama aç o güzel gözlerini.sana vurduğum için kendimden nefret ediyorum benim yüzümden gittin oraya benim yüzümden dikkatin dağıldı."dediğimde o tiz ses kulağımda yankılandı makineye baktığımda ince bir çizgi vardı.k-kalbi durmuştu hemen doktorlar içeri girdi müdahele etmeye başladılar ben yerde oturmuş boş boş içeri bakıyodum sonra güzel kalp atışları geri döndü ve doktorlar kontrolleri yapıp çıktılar.yerde oturmuş onun uyanmasını bekliyorum.bana 3 yıl gibi gelen 3 saatten sonra gözlerini açmaya başladı.doktorlar hemen normal odaya aldılar.uyanmıştı sonunda uyanmıştı.

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin