(MEDYA DENİZ)
Saba çok erken kalktım uyuyamayınca koşmaya karar verdim.siyah askılı tişört siyah tayt ve siyah nike giydim saçımı da at kuyruğu yaptım ve çıktım dışarı sahile geldim 1 saat kadar koştum ve güneş doğarken bir banka oturdum.yanımda bir kıpırtı hissettim ama bakmadım.sonra bi ses geldi"her sabah koşar mısın?".bu ateşti.cevap vermedim yanımda olması beni heyecanlandırmıştı bu yüzden sinirlendim ben duygusuz biriyim o yüzden hemen kalktım koşmaya devam ettim ona bir an döndüğümde tişörtü üstüne yapışmış ve terlemişti çok yakışıklıydı.ne diyorum ben eve döndüm siyah şort ve bordo askılı giydim.herzamanki makyajımı yaptım saçımı saldım ve evden çıktım.motorla giderken kırmızı ışıkta durdum yanıma deniz geldi.deniz de mafyadır.lakabı sadist çünkü o da biraz bana benzer acımasızdır.senin okula kadar dedi ben de kabul ettim.okula ilk ben girdim sonra o deniz çok yakışıklı mavi gözlü ve kaslı biriydi ama benim kardeşim gibidir. Motordan indik ve koluna girdim benle yaşıttı bizim okula kayıt olmaya gelmiş motordan inince söyledi.biz yürürken kızlar resmen denizi gözleriyle Taciz ediyodu ben de hemen."önünüze dönün lan ".diye bağırdım.benim yanımdayken kimse ona bakamaz.Ateş bana çok sinirli bakıyodu.neyse hemen müdürün odasına çıktık.o müdürden sonra başkasını işe aldım.bizim sınıftaydı deniz sınıfa girdik deniz yanıma oturdu zaten onun dışında kimse oturamaz.okulun ilk günü kolunu kırdığım kız geldi yanımıza ismi selinmiş.bana bakmadan denize"selam tatlım ben selin ".dedi ağzını gere gere bide sakız çiğniyodu deniz de sevmez böyle kızları tiksinerek baktı ona ben hemen kızın kırdığım kolunu arkasında birleştirip duvara yasladım "denizden uzak dur yoksa bidaha kolun olmaz "dedim ve kolunu iyice kıvırdım.selin"sana mı sorucam asıl sen bi daha bana bulaşırsan seni mahvederim sürtük"dedi.bana dedi en sevmediğim kelimedir sinirden yüzüm kızardığını hissediyorum bu çok sinirlenince olur sadece"hadi mahvetsene"dedim bana yumruk atmaya kalktı kolunu tuttum ve elmacık kemiklerine yumruk attım sıraları devirdi ve yere düştü.sinirden gözüm dönmüştü.kalmaya çalışıyordu karnına tekme attım bi daha yere düştü yüzünü yumruklamaya başladım kız çoktan bayılmıştı ama çok sinirliydim.biri beni çekti selinin üstünden ona engel olmadım ben de durmam gerektiğini biliyodum.ama bu deniz değildi ateşti çatıya çıktık ve oturduk.(+ben-ateş)
-geçen gece sana öyle dememeliydim özür dilerim.
+şuan sinirliyim hatırlatma bile
-tamam.neden seline bu kadar sinirlendim
+çünkü kimse bana sürtük diyemez.en nefret ettiğim sıfat.
-peki o çocuk kim yanındaki.
+seni ilgilendirmez.
-yani sevgilin
+seni ilgilendirmez dedim.sinirlenmişti hemen yanımdan kalkıp gitti.öğle teneffüs olmuştu denizle beraber kantinden bişeyler aldık konuşmaya başladık sadece onun yanında bu kadar iyi oluyorum o da bunu biliyor eve döndük bende kalacaktı zaten evimde onunda odası kıyafetleri falan var.akşam olunca film izlemeye karar verdik rastgele bir film seçtik korku filmiydi onu izlerken ikimizde uyuya kalmışız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık
ActionAilesi küçükken öldürülen bir kız ve zamanla herkesin korktuğu biri o karanlık dünyanın en güçlü ve gizli mafyası RÜZGAR ZORLU