17.TAKİP

2.8K 120 2
                                    


Ben alarm kurmam zaten okul benim olunca kalktığım saatte giderim aslında genelde okul saatinde uyanıyorum.bu sabah kalktım herzamanki gibi siyah bir şekilde giyindim evden çıktım motorla çok hızlı gidiyordum.okula drift çekerek girdim yine bütün gözler üzerimde ateş de dahil ama bir garip bakıyo.galiba dünden dolayı ateşin peşime adam taktığını biliyordum.hatta o şerefsize işkence yaparken beni çekiyordu.umursamadım benden uzak durması lazım.nedense bana kötü bakmıyo tam tersi hayran bir şekilde bakıyo.

ATEŞ

Dün rüzgar okula gelmedi bende merak ettim Adamlarıma araştırdım şirkete gitmiş birkaç saat çalıştıktan sonra öğle yemeğine çıkmış bir sokak çocuğunu kurtarmış onu doyurmuş ve kardeşini de alıp lunaparka gitmişler bana resim de gönderdiklerinde ilk kez rüzgarı içten bir şekilde gülerken gördüm o kadar güzel cesur güçlü acımasızdı ama çocuklara karşı çok iyiydi o çocukları tutan adamı bulup ona işkence yaparak öldürmüş videosu vardı adamı hiç görmediğim bir acımasızlıkla öldürdü ağzım açık onu izlemiştim ben bile bu kadar acımasız değilim.işte benim kızım dedim kendi kendime.okula geldiğinde herzamanki gibi çok güzeldi.

RÜZGAR

Sınıfa girdim herzaman ki yerime oturdum ateş ve ekibi de içeri girdi ateş bana bakıyordu.hoca da girince uykum geldi yattım sıraya tam uyudum telefon çalmaya başladı.sınıfatki herkes bana bakıyordu hoca bile takımdan telefona döndüm.arayan alp bu saate pek aramaz ama açtım (+ben-alp)
+ne var
-Rüzgar 3 ve 4 numaralı dopoya burak ve adamları baskın yapmış.ayağı kalktım ve bağırmaya yani kükremeye başladım.
+ne demek lan baskın var o burak denen piçin bir tarafına kurşunları sokmazsam bana da rüzgar demesinler hemen geliyorum.dedim ve sandalyeyi duvara fırlattım.hemen sınıftan çıktım motoruma binip depoya sürdüm.ateş herzamanki gibi beni takip ediyordu gelsin bakalım.

ATEŞ

Sınıfa girdik rüzgar oturmuştu hoca girince uyumaya başladı birden telefonu çaldı rüzgar "ne var" dedi arayan bişeyler dedi rüzgar sinirden ayağa kalktı yüzü kızarmıştı ve masayı sıkıyodu masa çatladı ama  o bunun farkında bile değil sonra bağırmaya değil kükremeye başladı resmen yer sallandı sese bak. "ne demek lan baskın var o burak denen piçin bir tarafına kurşunları sokmazsam bana da rüzgar demesinler hemen geliyorum."oha kıza bak sinirden gözü döndü sandalyeyi duvara fırlattı ve hemen sınıftan çıktı ben de takip etmeye başladım deponun önüne geldi.yuh bir taramalı ve iki tabanca üç tane de bıçak çıkardı biz şok içinde rüzgara bakarken o içeri girdi.

RÜZGAR

Depoya gelince durdum ve silahları çıkarmaya başladım hemen içeri girdim daha çatışma vardı ateşler de bize bakıyordu.20 tane adamı vurdum üç tanesini bıçakla yere indirdim şimdi de 10 kişiyle aynı anda dövüşüyorum çok zor değil hatta kolay bile tek tek indirdikten sonra birkaçını sağ bıraktım biraz eğlenmek lazım değilmi.hemen adamları oturttu ve bağladım aletler gelince ilk önce dişlerini söktüm burağı en sona bıraktım o en son herşeyi yaşayacak.parmaklarını kestim gözlerini olduktan sonra derileri yüzdüm ve benim kendime özel kezzap dolu havuzuma attım ateşler hala buradaydı.zaten artık adamlar öldüğüne göre sıra Burak'a geldi.adamkarıma ateşleri getirmesini söyledim.içeri girerken yüzlerinin şekli çok komikti korkudan hepsinin gözleri büyümüştü.

ATEŞ

Beni şaşırtmaya devam eden rüzgar adamları teker teker indirdi silahları bırakıp dövmeye başladı oha 10 kişiyi aynı anda dövdü ve çoğunu döverek öldürdü birkaç tane bırakıp sandalyeye bağladı ve işkence etmeye başladı.ben bile daha insaflıyım lan bune adamlara acıdım bide ondan korkmuştum azrail lakaplı ben bir kızdan korkuyordu çocuklara baktığımda onlar da benim gibiydi sonra birkaç adam geldi ve bizi içeri soktular.AHA ŞİMDİ SIÇTIK...

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin