24.ALDATMA

2.2K 96 3
                                    


Gözlerimi açtığımda o tanıdık koku burnuma doldu.çoğu insan hastane kokusunu sevmez ama ben severim.sadece fazla beyaz biyer yoksa buradan nefret etmiyorum.etrafa bakmaya başladım ateş yanımdaydı gözleri şişmişti ve kırmızıydı ona kızmıştım ama şimdi içimde sinir değil ona karşı sevgi vardı.benim uyandığımı görünce Sevinçle"doktor uyandı "diye bağırdı hemen doktorlar içeri girdi muayene ettikten sonra ateş hemen elimi tuttu."nasılsın karanlığım "dedi boğazım kuruluktan acıyodu."su"diyebildim sadece ateş hemen bir bardak su verdi içtikten sonra kalkmaya çalıştım ama karnımın acısıyla geri düştüm"ahhh"diye bağırdım ateş telaşla"kalkma yaran çok derin ve taze " dediğinde aklıma olanlar geldi o dişli bıçak içeri doktorlar girdiği  zaman ateş çıkmıştı bana "çok şanslısın sevgilin sana kendi kanını vermese ölürdün"dedi işte o zaman içimdeki bütün sinir çıkıp gitti.Ateş konuşmaya başladı"ben özür dilerim ben sana vur-"dediğinde onu susturdum"tamam affettim"dedim güldü hemen dudaklarıma yapıştı karşılık veriyordum öpüşmemi daha da alevlenmeye başladı boynuma doğru indi o sırada içeri yavuz ve mert girdi.yavuz"ohaaaa"diye bağırdığında ateş sinirle ona döndü utanmıştım aslında ama belli etmem.yavuz"abi biz şey için geldik ama bölmeyelim"dediğinde sinirle"girin lan içeri "diye bağırdım ateşte sinirliydi mert"geçmiş olsun yenge"dedi aslında bu laf hoşuma gidiyodu saol dedi."yenge bizi çok korkuttun"dedi yavuz ben"unutmayın ben çok güzçlüyümdür "dedim ve göz kırptım artık onları kardeşim gibi görüyordum ateşe döndüm onlara sinirle bakıyordu"rahat ol hoşuma gitti "dediğimde yüzü gevşedi"teşekkür ederim çocuklar ve ne zaman buradan çıkıcam " dediğim de ateşin yüzü düştü."en az 4 gün"dediğinde hemen kaçma planları yapmaya başladım."telefonum nerde"dediğimde ateş eski kıyafetlerimden telefonumu çıkardı.hemen alpı aradım"efendim rüzgar"."alp bizim hastaneye gel"."rüzgar iyimisin noldu"dediğinde yüzüm güldü" endişelenme sen gel"dedim rahatlamamıştı ama olsun telefonu kapattım ateş bana sinirli şekilde bakıyordu ne var dercesine kafa salladım.yarım saat sonra alp geldi beni görünce telaşla"rüzgar canım iyimisin"dediğinde ateşin gözleri sinirden koyulaşmıştı bana attığı tokadın intikamı diye düşündüm.alp bana sarıldı ben de ona sarıldım"seni özlemişim"dedim ateş ellerini sıkmış bize bakıyordu."çıkın"dediğimde ateş hışımla odadan çıktı."bu hastanedeki kamera kayıtlarını göster"dediğimde alp ilk şaşırdı sonra bilgisayardan kayıtları açtı ben de açardım ama şuan halim yok ateşin beni kucağında getirmesi ben ameliyathanedeyken ağlaması benim odama gelip konuşması hepsini görmüştüm ben bu adamı hakedecek ne yaptım alp"bu ateş seni gerçekten seviyor"dedi ben ekrandaki ateşe bakıp" seni seviyorum"diye biraz sesli bir şekilde söyledim ve Alpe sarıldım alp benim herşeyimi bilir bazen soğuk davransamda onu severim.

ATEŞ

Bizi odadan çıkardı ona sarıldı ve özlemişim dedi o kadar sinirliyim ki şuan o çocuğu öldürebilirim.onları kapıdan dinlemeye çalıştım  bizimkiler zaten yemek yemeye gitmişlerdi.duyamadım ama en son" seni seviyorum"dedi rüzgar onlara camdan baktım sarılıyorları.hemen hastaneyi terk ettim bir Uçuruma gittim bağırdım herzaman iyi gelirdi o çocuğa resmen seni seviyorum dedi.marketten aldığım biraları içmeye başladım ne kadar içtiğimi bilmiyorum ama daha sarhoş olamamıştım Çakır keyiftim.akşam olmuştu hemen bara gittim yanıma Sude geldi bu kız beni seviyordu ama ben yüz vermemiştim çok içmiştim Sude birden beni öpmeye başladı ben de karşılık veriyordum.hemen bir odaya geçtik.

RÜZGAR

Sabaha kadar uyumuşum Ateş gitmişti neden bilmiyordum ama ben de hastaneden çıktım adamlarımdan kendi başına gittiğini öğrendim.hemen yola çıktım bara gelince korumalar odasında olduğunu söyledi ona süpriz yapacaktım beni kurtardığı için odaya geldiğimde kapıyı yavaşça açtım içeri girdiğimde gördüğüm manzara beni şok etti ateş pantolonunu giyiyordu ve yatakta bir kız vardı ateş bana döndü ve gözümden bir damla yaş aktı.tam 10 yaşımdan beri ağlamamıştım.ama bu ağır gelmişti.ateş bana pişmanlıkla bakıyordu tam bişey söyleyecekken hızla oradan uzaklaştım.beşimden geliyordu belimdeki silahı çıkardım ve ateşin ayağına sıktım artık takip edemezdi zaten barda kimse yoktu.hemen arabama bindim ve herhangi bir ormana sürmeye başladım.

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin