(MEDYA RÜZGARIN OKULA GİDERKEN GİYDİKLERİ)
Sabah alarm çaldı ama ben onu kapatıp geri yattım.bi daha çaldı bu sefer sinirlenip duvara fırlattım.sonra uyuyamadım bidaha ben de hazırlanıp çıktım evden ateş birkaç gündür okula gelmedi anca iyileşmiştir.Motoruma bindim okula gittim ders başlamış geç kalmıştım aman banane sınıfa direk girdim 30 yaşlarındaki adam bana baktı ve anlatmaya devam etti.sırama geçerken ateşi gördüm bana hem kızgın hem de şaşırmış bir şekilde bakıyordu.ben de ona gıcık gıcık güldüm ve sırama geçtim.yüzü tam olarak iyileşmişti ama kolunda büyük bir morluk vardı onu da tişört ile kapatmaya çalışmış.ben"ateş koluna ne oldu yoksa biri mi vurdu".dedim bunları söylerken masum gibi baktım lafım bitince sırıttım.sinirden yüzü kızardı ve kafasını sıraya koyup uyudu.öğlen yemek yerken dışarıdan silah sesleri geldi herkes dışarı çıkmaya başlamıştı ben de hemen çantamın gizli bölmesinden silahımı aldım ve dışarı çıktım.salih ve adamları gelmişti 50 kişi garanti vardı.sonra gözüm salihe takıldı ateşi rehin almıştı ateş hareket edemiyordu çünkü ellerini ve ayaklarını bağlamıştı.onu görünce o kadar sinirlendim ki herkesi geçip salihin 4 metre uzağında durdum arkamda kimse yoktu.ben"salihhh".Diye bağırdım sonunda gözleri beni buldu.sinirden elim ayağım titriyordu.salih"ooo rüzgar sende mi buradaydın".dedi iğrenç bir şekilde güldü.ben"bırak onu".diye tısladım.seaim çok korkutucu çıkmıştı.ona doğru yaklaşmaya başladı.3 el ateş etti ben reflekslerim sayesinde kurtuldum ama dördüncü koluma isabet etti.olduğum yerde durdum koluma giren kurşuna bakıp histerik bir kahkaha attım ve kurşunu kolumdan çıkardım.salihin yüzünden korktuğu anlaşılıyordu.oma doğru yürümeye devam ettim.birkaç el daha ateş etti ve hiç mermisi kalmadı ama o bunu biliyordu.ateşe tekrar doğrulttu ben rahat rahat yürümeye devam ettim silahı ateşledi ama mermi çıkmadı ben de hemen salihin kolunu arkasında kıvırdım bacağına tekme attım ve yerde diz çöktü.ensesine silahla vurdum ve bayıldı.hemen ateşin ellerini çözdüm.ve adamları vurmaya başladım.ateşlerde bana yardıma geldi mermim bitince silahı fırlattım adamları dövmeye başladım 15 dk sonra hepsi bitmişti.ateşin yanına gittim tam bişey söylicekken salih şerefsizi kalkmış ateşe bıçak fırlattı.ateşin tam gözünün önünde tuttum.yakalamak için çok sıktım bu yüzden elim çok derin kesildi ve kanlar akmaya başladı.bıçağı öbür elimle aldım ve salihe fırlattım.tam kafasına geldi ve yere yığıldı.ben de hemen motorumu aldım eve sürdüm kolumu ve elimi dikip sardıktan sonra uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık
ActionAilesi küçükken öldürülen bir kız ve zamanla herkesin korktuğu biri o karanlık dünyanın en güçlü ve gizli mafyası RÜZGAR ZORLU