(MEDYA ZORLU HOLDİNG)
Annem ile babam ben 10 yaşındayken gözlerimin önünde öldürüldü.ben zaten o zaman mafya olmaya karar verdim.11 yaşıma kadar dövüş ve silah konusunda ustalaştım ve zamanla herkesin korktuğu biri oldum. şimdi intikam almam lazım babamı ve annemi öldüren adamın adı yusuf engin.şimdi 36 yaşında yurt dışında yaşıyo çünkü şirketleri genelde orda ama yarın bir ihale için buraya gelicek ve ben ona bir sürpriz yapıcam.o anı düşününce çok sinirlendim ve Spor salonuna indim ilk önce bi kaç kum torbası patlattım.sonra atış odama gittim ve elime rastgele bir silah alarak atış yapmaya başladım bugün okula gitmemiştim.sonra yetmedi koşuya çıktım 1-2 saat sonra uçağımı hazırlattım ve paraşütle atlamaya gittim en sevdiğim şeydir paraşütle atlamak stres atmak için de birebir.eve döndüğümde akşamdı ben de oturdum ve film izlemeye karar verdim.korku kapanını açtım rastgele birini seçtim.film bitince yattım yarın büyük gün.
Sabah erken kalktım çünkü yusuf bey!ihaleye girecek ben de benim holdingim çok ünlüdür ZORLU HOLDİNG bu ihaleyi kazanmam lazım çünkü o adam kaybettiği her ihalede kazanan kişiyi kaçırır ve kendi alır yani ben bu ihaleyi kazanınca beni kaçıracak.işte o zaman eğlence başlasın.tabi evimin önündeki bütün adamları kaldırıcam yoksa eve giremez.hemen duş aldım ve üstümü giydim ben genelde ihalelere katılmam o yüzden kimse daha beni görmedi ve büyük ihtimalle beni erkek sanıyorlar.ihale kokteyl tarzında olacağı için siyah askılı vücudumu saran ve derin yırtmaçlı bir elbise siyah süet topuklular ile el çantası ve siyah göz makyajı bide bordo ruj son olarak saçlarımı
aynaya baktım gerçekten güzel olmuştum.zaten ihaleye de 2 saat var arabamı aldım evden çıktım yine çok hızlı sürüyodum 20 dk içinde vardım ve anahtarı vale ye verdim.içeri girerken ateşi gördüm takım elbise ona çok yakışmıştı ve oda bana bakıyodu gözlerimiz buluşunca ona gülümsedim ne yaptığımı fark edince hemen önüme döndüm.ben asla birine gülümsemem.resepsiyonun önüne geldim çocuk bana bakarken resmen gözlerinden kalp çıktı hemen adımı söyledim ve içeri girdim.
ATEŞ SOLMAZ
Elimde kokteyl ihalenin başlamasını bekliyorum.bugün ZORLU HOLDİNG in sahibi de gelicekmiş ki genelde asla ihalelere katılmaz yani kimse onu görmedi.ama çok zengin biri birsürü holdingi otelleri avmleri falan var.derken rüzgarı gördüm o kadar güzeldi ki ona bakakaldım.bi-bir dakika o bana mı gülümsedi onu hiç gülerken görmemiştim.kimsenin de görmediğine eminim zaten kimsenin de görmesine gerek yok o kadar güzel ki de onun burda ne işi var.ve bir anons duyuldu "işte ZORLU HOLDİNG in sahibi rüzgar zorlu ".dedi ve rüzgar yüzünde hiçbir duygu belirtisi olmadan içeri girdi.herkes o kadar şaşırmıştı ki ben de dahil erkek diye biliniyordu.bu kız beni hep şaşırtmayı nasıl başarabiliyor.beni şaşırtan nadir insanlardan.
RÜZGAR ZORLU
Adım anons edildikten sonra herkes bana baktı.yüzleri çok komikti ama tabiki ben duygusuz yüzümle onlara bakıyorum.ihale başladı bu ihale neredeyse bir ada büyüklüğünde olan arazi içindi.10 milyon olarak başladı 1 saat sonra 100 milyona çıktı ve bende aldım değerdi bence.ihaleden çıktım eve giderken bir araç önümü kesti ve beni çıkarıp başka bir arabaya koydular hiç direnmedim istediğim olmuştu.sonra bana iğne batırdılar ve gerisi karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık
ActionAilesi küçükken öldürülen bir kız ve zamanla herkesin korktuğu biri o karanlık dünyanın en güçlü ve gizli mafyası RÜZGAR ZORLU