38.ILGAZ KORKUSUZ

1.4K 60 0
                                    

Bara gitmek için hazırlandım ama mesaj geldi

ŞEREFSİZ

Seninle bişey konuşucam evime gel

Mesaj ateşin babasındandı sinirle telefonu fırlattım.

hemen arabama bindim o sinirle çok hızlı kullandım eve gelince korumalardan biri bana"güzelim yolunu kaybettin galiba"sinirle belimden silahı çıkardım ve en az 10 adamı vurdum kenan şerefsizi geldi adamlara onunla olduğumu söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hemen arabama bindim o sinirle çok hızlı kullandım eve gelince korumalardan biri bana"güzelim yolunu kaybettin galiba"sinirle belimden silahı çıkardım ve en az 10 adamı vurdum kenan şerefsizi geldi adamlara onunla olduğumu söyledi.içeri doğru yürüdük içeri girdiğimiz anda onu boğazından duvara yapıştırdım"lan bir daha bana emir verirsen ateş falan dinlemem seni yalvarta yalvarta gebertirim"herzamanki gibi kükredim gözlerinden korktuğu belli oluyordu.arkaamdan bir öksürük sesi geldi"kenan amca rüzgar sanırım bu"ellerimi boğazından çektim üstünü düzeltti"evet Ilgaz rüzgar bu"Ilgaz denen çocuk bir beni süzdü sonra yaklaşıp"ben Ilgaz korkusuz"dedi ve elini uzattı bi eline baktım birde ona takmadan koltuklardan birine oturdum"beni neden çağırdın"dedim soğuk bir sesle şerefsiz hemen konuya girdi"ateşi Ilgaz birlikte olduğuna inandıracaksın yoksa sen anladın"artık çizgiyi aşmaya başladı ben adama zor dayanıyorum zaten ayrıldım daha ne istiyor bu herif"asla olmaz"dedim kararlı bir sesle ama sonra ateş geldi aklıma ona kesin bişey yapar"yapacaksın başka çare yok"doğru söylüyordu ateşi korumak için"tamam"dedim ve kalktım tam çıkarken çocuk kolumu tuttu"sizin okula kayıt yaptırdım seni almaya gelirim"sesi sert çıkmıştı ama beni etkilemez"kendini fazla kaptırma ben kendim gelirim"benim sesim aynı onun gibi sinirliydi hemen kolumu çektim ve arabama binip bara sürdüm.yolda giderken giydiklerimi değiştirdim bar için uygun değiller.

Geldiğimde arabayı valeye verdim hemen içeri girdim ateş buraya gelmezdi direk içeri girdim o iğrenç sigara ve içki kokusu burnuma doldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geldiğimde arabayı valeye verdim hemen içeri girdim ateş buraya gelmezdi direk içeri girdim o iğrenç sigara ve içki kokusu burnuma doldu.bir bar sandalyesine oturdum etrafa bakmaya başladım herkes eğleniyor dans edip içiyordu.barmenden Jack Daniels şişe istedim en sevdiğim buydu o yüzden hep bunu alırım beni tanımadığı için şaşırdı"ağır gelmesin"sinirliydim zaten"ver lan şunu"diye bağırdım hemen şişeyi getirdi içmeye başladım çok çabuk bitirdim ilk şişeyi barmeni çağırdım"bir tane daha getir"bana gözlerini pörtletmiş bakakaldı sonra kendini toplayıp şişeyi getirmeye gitti.yanımızdan bir kaç tane mafya olduğu belli olan adamlar geçti barmene döndüm"nereye gidiyorlar"dedim o tarafa baktı korkuyla bana döndü"onlar mafya şu ileride bir kapı var buranın ikinci bölümü gibi bir yer genelde burda kavga falan çıkaranları oraya götürüp işkence yaparlar yada kendi aralarında kafes dövüşü"anladım anlamında kafamı salladım stres atmam lazım kafes dövüşü iyi olabilir belki biraz güçlülerdir de eğlencem artar.hemen kalktım oraya doğru yürüdüm içeriden sesler geliyordu direk içeri daldım herkes bana döndü içlerinden biri"güzelim yanlış geldin tuvalet başka tarafta"dedi herkes gülmeye başladı"kim benimle dövüşür"kahkahalar daha da arttı"sen fazla içtin galiba başını belaya sokmadan git buradan"dedi bu sefer ben güldüm"yani benden korktun o zaman sen benimle dövüş"sesim alaylı çıktı adam sinirlenmişti hızla ringe girdi."bak uyarıyorum sonu kötü olacak"dedim adam güldü"kendine çok güvenme"dedi .sinirimi çıkaracak birini buldum ben de hemen ringe girdim.bahisler açıldı aralarından beni birkaç kez dövüşürken görenler olmuştu onlar da bütün paralarını bana yatırdılar ama neredeyse herkes bu salağa verdi yanlış yaptıklarını maç bitince anlayacaklar.zil çaldı ve dövüş başladı çok sinirli olduğum için direk ilk hamleyi ben yaptım adamın kafasına tekme attım ve demirlere çarpıp yere düştü.hemen ayağa kalktı bana yumruk atmaya çalıştı ama sağa kaydım bir daha attı bu sefer eğildim karnına yumruk attım geri geri gitti doğruca koştum ve kafasına atladım ters çevirerek yere düşmesini sağladım kalkamadı ama sinirim geçmemişti üstüne oturdum ve yumruklamaya başladım burnunu sağ kolunu ve ayağını kırmıştım zaten çoktan bayılmıştı adamla işim bitince kalktım ve ringten çıktım etrafta hiç ses yoktu hemen sağlık ekipleri ringe girdiler adamı sedyeye koyup hastaneye götürdüler ama ben onları uyarmıştım neyse hemen alp'ı aradım"bana Ilgaz korkusuzun bütün bilgilerini  yolla"dedim artık onlarla da çok yakın değildim onların da başına bişey gelebilirdi."tamam rüzgar hanım!"doğru hepsi benimle zaten konuşmuyor ama bu onları korumak için telefonu kapattım gece yarısını geçmişti hemen yattım yarın berbat bir gün olacak.

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin