22.KAFES DÖVÜŞÜ

2.4K 97 1
                                    


Sabah kalktım rutin işlerden sonra siyah uzun bir tişört ve kısa şort giydim rimel sürdüm ve bordo ruj ve saçlarımı topuz yaptım en son çivili spor ayakkabılarımı da giyince tamamdır.motoruma atladım okula doğru sürdüm yolda giderken hep ne diyeceğini düşündüm.okula varınca yine herkes bana bakıyordu zaten alıştım artık erkekler hala bana hayranlıkla bakarken kızlar nefretle bakıyordu ama kimse korkusundan bana bulaşmazdı.hemen ateşin yanına gittim bana sinirli bakıyordu tahminen kıyafetime kızdı çünkü şort o kadar kısaydı ki tişört onu kapatıyordu.

hemen ateşin yanına gittim bana sinirli bakıyordu tahminen kıyafetime kızdı çünkü şort o kadar kısaydı ki tişört onu kapatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hemen ateşin yanına oturdum."rüzgarcım senin dolabında uzun bişeyler yokmu "diye sordu ateş ben de"var hayatım olamaz mı mesela bir kırmızı elbisem var çok uzun göğüs dekoltesi var sırtı komple açık ve transparan istersen yarın onu giyebilirim"dediğimde sinirle konuşmaya başladı"tamam tamm anladım bunlar iyi"dediğinde çocuklara döndüm karanlık halimle"kalkın özel bişey konuşucam"dediğimde hepsi surat ifademden anlamıştı çünkü sinirli ve ruhsuzdum.hepsi gidince ateşe"baban da mafya dimi"ateş anlamayacak bana baktı"e evet"dedi."dünkü uyuşturucular babana aitmiş sen bunu biliyormusun"dediğimde bana normal bir şekilde bakıyordu."şey evet"dediğinde ben de sinirler tavan yaptı"sen buna nasıl izin verirsin"diye bağırdım ateşe herkes bize bakıyordu."sence ona yapma desem dinlermiydi "dediğinde"hiç yapma dedin mi "diye sordum kafasını hayır anlamında iki yana salladı"babanın insanları zehirlediğinin farkındasın ve dur demedin öyle mi neden peki"dediğimde kolumu sıkmaya başladı acımıyordu ama çok sert sıkıyordu"seni ilgilendirmez "diye kükredi sinirlerim iyice tepeme çıktı"ne demek lan seni ilgilendirmez ben o şerefsizleri te-"derken bana tokat attı.canım acımadı ama çok kötü hissettim.ona döndüğümde benden özür dilemeye başladı"rü rüzgar ben özür di-"derken elimi sus anlamında kaldırdım ve ona çok sert bir yumruk attım aramızdaki duvara çarptı ve yere düştü.sinirle okuldan çıktım çok sinirliydim hemen bara gittim bu saate sadece bir yerde kafes dövüşü olurdu orası da sadece v.i.p kişiler girebilirdi.hemen kartımı gösterdim ve içeri girdim biraz içtikten sonra hemen dövüş alanına gittim.adamlar izbandut gibiydi ama sadece bir kişi daha önce hiç yenilemiş ve şuan o adam dövüşüyor tekniği fena değil ve hayvan gibi kasları var fena bir rakip değil adam karşısındakini linç etti ve bağırmaya başladı"hangi gendine güvenen bana rakip olacak"kalktım ve yürüdüm Adam gülmeye başladı herkes gülüyodu adam"mümkünse 1 dk fazla dayanacak biri olsun"dediğinde ringe girdim ben"ölümüne meydan okuyorum"diye bağırdım bu meydan okumada kafes kilitlenir içeriden en az 1 kişi ölene kadar dışarı çıkılmaz bu çok nadir olan bir şeydir çünkü herşey serbest olur silah dışında adam ciddileşiti bana dönüp"bu güzelliği heba etmek çok kötü olacak"dediğinde etrafa baktım ateş gelmişti onu görünce resmen sinir krizi geçirme derecesine geldim"kendine güvenme bugün fazla sinirliyim ve bu iyi değildir"dedim ateşe bakarak adam"görücez güzelim"dedi ve zil çaldı ilk hamleyi onun yapmasını bekledim aslında çirkin biri değildi hatta baya yakışıklıydı bana yumruk attı ama yerimden kıpırdamadan ona bakmaya devam ettim.üstüne doğru yürüdüm ve karnına yumruk attım tellere çarptı yere düştü salon sessiz bir şekilde bize bakıyordu adam yerdeyken üstüne çıktım ateşe döndüğümde sinirden ellerini yumruk yapmıştı bu hoşuma gitti adamı yerde yumrukladım ateşe olan sinirimi ondan çıkarmaya başlamıştım ayağa kalktım adam eline sivri dişli bıçak almıştı ben hiç birşey almayacaktım bu maçı bileğinin hakkıyla alıcam.bana doğru bıçağı salladı kaçtım kolunu tuttum ve kafa attım.yere düşünce karnına tekme attım durup kalkmasını bekledim ateşe baktığım sırada yanında bir kız vardı dikkatim dağıldığı için adam bıçağı karnıma soktu ağzımdan acı bir inilti çıktı ateşe baktığımda bana bakıyordu endişelenmişti ama ben karanlıksam bu adamı öldürürüm karnımdaki bıçağı çıkardım ve karşımdaki herifin boynunu kestim herkes şaşkınlıktan küçük dilini yutmuş bana bakıyordu kafes açıldı hemen dışarı çıktım bir odaya geçip yaraya baktım çok derindi ve kan kaybediyorum içeri ateş girdi gözüm kararıyordu en son ateşe" senden nefret ediyorum ateş solmaz"dedim ve heryer karardı.

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin