20.SENİ SEVİYORUM

2.9K 89 1
                                    


Eve döndüm neden onlara söyledim bilmiyorum ama içimden bir ses onlara geziden dedi.söylediğimde yüzleri çok komik oldu.zaten akşam oldu hemen yatmaya gittim sabah kalktığımda saat Daha erkendi üstüme bir şeyler giyip Koşuya çıktım.ateşi gördüm bu sefer ben onun yanına gitmeye karar verdim kulağında kulaklık vardı sıfır kollu üssüne yapışan bir tişört giymişti altında da şort vardı. Çok yakışıklı görünüyordu etraftaki kızlar ona yiyecekmiş gibi bakıyordu bir tanesi onun yanına gitmeye kalkınca hızlandım ve önce ben gittim neden böyle bişey yaptım bilmiyorum.ateş beni fark edince yavaşladı saçları yüzüne yapışmıştı bana döndü ona gülümsedim önce şaşırdı sonra oda bana gülümsedi.istemsiz olarak önüne gelen saçını çektim genelde bunu erkekler yapar ama böyle yapınca bana yaklaştı dudaklarıma bakıyordu.tam öpecekti kulağına eğildim"çok hızlısın bad boy"dedim.konuşmadan koşmaya devam ettik.sahilde olduğumuz için kayalıklara oturduk.(+ben-ateş)
-Neden bize söyledin
+söylemek istedim ve söyledim
-Peki neden böyle biri oldun
+bak ben daha 10 yaşındayken annem ve babam gözümün önünde öldürüldü ben de intikam almak için yemin ettim.11 yaşına kadar hiç durmadan eğitim aldım aslında yetimhaneye verildi çünkü hiçbir akrabam beni istemedi.ailem zengindi o yüzden eğitim alma işi kolaydı 12 yaşıma girmeden dövüş ve silah eğitimlerinde ustalaştım.ailemi öldüreni buldum ve acı çektirerek öldürdüm ilk kez birini o zaman öldürdüm.zamanla herkesin korktuğu karanlık oldum.annemi ve babamı öldürten şerefsizi 1-2 ay önce yurt dışından geldiği zaman öldürdüm.o ihaleye o yüzden katıldım.yusuf engin beni kaçırınca kendi deposunda onun zevkle canını aldım.gözlerim dolmuştu ama ateşe bakmıyorum hemen kendimi topladım ve ona döndüm.dudaklarımda bir ağırlık hissettim.beni öpüyordu hemen karşılık verdim.ben karşılık verince daha sert öpmeye başladı.nefes nefese ayrıldık bana sarıldı kulağıma"seni seviyorum karanlığım"diye fısıldadı ben"ben de seni seviyorum ölümüm "dedim ateşin lakabı ölüm çünkü hiç kimse daha elinden sağ kurtulamadı ben hariç.biraz oturduktan sonra kalktık ve yürümeye başladık okul saatine daha vardı.elimi tuttu çünkü etraftaki erkekler bana bakıyordu.kızlarda ona baktığı için bende elimi çekmedim.bir kız bize doğru koşuyordu.ateşin yanına geldi"aaaa ateş tatlım ne zaman görüşmedik"dedi sinirden ateşi elini sıkıyodum ateş bana yüzünü ekşitmeden bakınca eline baktı zıkmaktan beyazlamıştı elimi biraz gevşettim kız konuşmaya devam ediyordu."daha sık görüşelim bu akşam ara beni"dedi sonra kız beni fark etmiş gibi yaparak."ama ilk önce şu sürdükten kurtul".dedi bana dedi karanlığa.belimden silahımı çıkardım kızın iki bacağına sıktım ve kolundan tutup sürükledim denize attım.tamam çok tepki verdim ama napiyim bana öyle demeyecekti heleki ateşin yanında.ateşin yanına döndüğümde bana şaşkın bir şekilde bakıyordu."hemen şurdan gidelim yoksa bir kaç kişiyi daha vurucam"dediğimde ateş güldü."işte benim sevgilim"dedi bana sevgilim demesi çok hoşuma gitmişti."hadi eve gidelim daha hazırlanıcam"dedim yürümeye başladık zaten evlerimiz çok yakındı geçen hafta benim evin 3 blok ötesine taşındı.hemen eve girdim siyah bir şort siyah askılı ve siyah spor ayakkabılarımı giydim siyah bir makyaj ve saçımı at kuyruğu yaptım.son model motoruma bindim ve ateşi beklemeye başladım.gelmesi 5 dk sürdü oda motor almıştı."yarış"dedim kafasını tamam anlamında salladı yeşil ışık yanınca sürmeye başladık ben önde gidiyordum ateş birden beni geçti hemen hızlanıp onu geçtim ve okula süper bir drift çekerek girdim benle neredeyse aynı anda ateş de girdi oda drift çekti ve motordan indi.hemen yanıma geldi"daha kısa bişey bulamadın mı "dedi sinirli gibiydi."yok bunlar en kısası "dedim gıcık bir şekilde daha da sinirlenince elini tuttum" merak etme bana bakanı kendi ellerimle mezara sokarım"dediğimde memnun bir şekilde bana baktı.okuldaki herkes bize bakıyordu.sinirlendim"bakmayın lan"
Diye kükredim herkes önüne döndü ateş ve tayfasının olduğu yere doğru yürüdük.yavuz"selam yenge hayırlı olsun "dedi" bana bir daha yenge dersen seni şu demirlere sokarm"dedim yapardım bunu biliyo"pp-pardon yeng-yani rüzgar"dedi hemen oturdum ateş elini belime koydu.ateş"o zaman akşam bara gidelim kafa dağıtırız"hepimiz kabul ettik.okul çok sıkıcı geçti çıkarken alp aradı"efendim alp"dedim ateş bana meraklı bir şekilde bakıyordu."rüzgar akşama tilki uyuşturucu kaçıracakmış onu engellememiz lazım"tilki ondan nefret ederim gerçek adı Osman olan bu şerefsiz genelde pis işler yapar."tamam akşam gelirim herzamanki oyunu yaparız"dedim ateş bana bakıyordu."ne oldu neden aramış"dedi ona anlatmaya karat verdim."akşam tilki uyuşturucu kaçıracakmış onu engellemem lazım."peki o herzamanki oyun ne ".şimdi ne diycem ben."şimdi ben ve alp evliyiz"dediği anda sinirle"hayatta olmaz"."dinle.işte alp ve ben kavga ediyoruz arabamız adamların orda oluyo o yüzden önleri kesilmiş olucak biri bana yardıma geldiğinde boynunu kırıyorum sonra devamı geliyo"dedim" hiç yakınlaşma oluyo mu".ateşe oluyo desem hayatta izin vermez ama ben yinede giderim."bazen mecburen oluyo"dediğim anda bağırmaya başladı"hayatta olmaz sen benim sevgilimsin"dedi ben de bağırmaya başladım."bak ben işlerimi böyle hallediyorum hem ben öyle senin sandığın gibi şeyler yapmam ve bu akşam kesin gidiyorum"dedim hızla yürüdüm arkamdan gelmedi ben de eve gidip sinirimi kum torbasından çıkarmaya başladım ellerimden kan geliyordu ama umursamadım saatlerce yumrukladım.saat gelmek üzereydi hemen yukarı çıktım üstümü giydim iş kıyafetlerim

saat gelmek üzereydi hemen yukarı çıktım üstümü giydim iş kıyafetlerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hemen evden çıktım depoya sürmeye başladım.

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin