O pět dní později
Justin
,,Hele tam je Kate" vyhrkla Vanesska a už mě k ní táhla.
,,Ahoj Kate" zastavili jsme u ní.,, Kate Kate Kate!" pištěla Vanesska a skákala kolem ní.,, Ahoj prcku" zasmála se a vzala si ji na ruce.,, Co se tak culíš?" zasmála se.
,,Táta mi řekl že pojedeme na tu na na..." nevěděla jak se tomu říká.,, Na pouť zlatíčko" zasmál jsem se.,, Jo pouť. Tam jsou atrakce a hračky a je to tam boží!" vypískla.,, Opravdu? No tak to si užiješ. Máš štěstí" usmála se.
,,Víš napadlo mě..." poškrábal jsem se nervozně na zátylku.,, Jestli nechceš jet s námi?",, S vámi? Opravdu?" usmála se.,, Jo Vanesska tě má ráda tak by si to užila ještě víc" pokrčil jsem rameny.,, Máš mě ráda jo?" usmála se na Vanessku.,, Jo a moc a tatínek tě má taky rád" jasně že to musela říct. Mám ji rád jako kamarádku nic víc. Nedokážu se zamilovat, po Tamaře to prostě nedokážu.
,,Jo?" podívala se na mě. Přikývl jsem.
,,Tak to jo" usmála se.,, A budete si taky dávat pusinky?" zeptala se a já se na ni překvapeně podíval. Kde se to v tom dítěti bere?
,,Ne zlato máme se rádi jenom jako kamarádi. Jako ty máš kamaráda Lucase ze školky tak jste taky kamarádi. A takhle to máme i já s Kate",, Aha" podíval jsem se na Kate která si kousala do rtu a měla skloněnou hlavu. Řekl jsem něco špatně?
,,Tak Kate pojedeš?" zeptal jsem se jí.,, Jo jo moc ráda" rychle se na mě podívala a falešně se usmála. Nebyl to její pravý úsměv.
,,Tak jo jedeme hned po obědě, je to docela daleko tak přijedeme asi nějak k večeru nevadí?",, Ne vůbec ne." řekla.,, Tak dobře tak my jdeme a uvidíme se teda po obědě u recepce?",, Jo dobře" přikývla a já vzal Vanessku, rozloučil se prozatím s Kate a odešli jsme na pokoj.
*******
,,Wow ty máš tady auto?" zeptala se Kate když jsme došli k mému autu. Teda k vypůjčenému autu.
,,Jo vypůjčil jsem si ho",, A proč?",, Nemám rád taxíky. Nevěřím těm řidičům" pokrčil jsem rameny a otevřel dveře Vanessce.,, Připoutej se" řekl jsem jí a ona přikývla.,, Jakto?" zeptala se Kate nechápavě. Zkontroloval jsem Vanessku a pak jsem zavřel dveře a podíval se na ni.
,,Můžou tě zabít. A hlavně nechcic jezdit s Vanesskou taxíkem. Nechci o ní přijít",, Ale jak jako že tě můžou zabít?" skrčila obočí. Zavřel jsem dveře a podíval se na ni.,, Prostě mi v taxíku umřel brácha stačí?" vyjel jsem na ní ale pak jsem toho hned litoval.,, Promiň já...",, Ne to já promiň jsem strašně zvědavá fakt promiň" řekla.,, To je dobrý" mávl jsem rukou a otevřel ji dveře od spolujezdce. Povzdechla si a nasedla. Taky jsem si nasedl a rozjel se. Podíval jsem se na Vanessku a viděl že je úplně zažraná do nějaké hry na mém mobilu.
,,Stalo se to před rokem a půl" začal jsem mluvit a Kate se na podívala.
,,Můj brácha Jaxon vyhrál fotbal bylo mu 17 a tak jel ještě s třemi kamarády někam oslavovat. Zavolali si taxík a řekli řidiči kam je má odvézt. No a stala se nehoda. Brácha umřel, pak umřel ještě jeden kluk, další na tom byl hodně blbě a čtvrtý nejlepší kamarád Jaxona ten je na vozíku ten už se nikdy nepostaví na vlastní nohy. Celý život bude upoután k vozíku. Když se policisti ptali tak ten nejlepší kamarád říkal že ten řidič byl nějaký divný ale nechali to být a prostě jeli. No a když to policajti řešili tak se zjistilo že ten hajzl měl v sobě dvě a půl promile alkoholu. Mohl za to on. Takže od té doby nemám rád taxíky" řekl jsem.,, To je hrozný je mi to moc líto. A ten řidič přežil?",, Jo" uchechtl jsem se a ona se na mě překvapeně podívala.,, A on je na svobodě?",, Ne dali mu 25 let ale stejně si myslím že nejlepší by bylo kdyby umřel protože kvůli němu umřeli dva lidi a jednoho zmrzačil na celý život." řekl jsem.,, Nejhorší je že potom asi půl rok potom odešla Tamara a já jsem se už fakt totálně zhroutil. I když byl Jaxon o čtyři roky mladší tak jsem mu mohl říct cokoliv a on mi pomohl. Když Tamara odešla tak na mě zase dolehla i smrt Jaxona protože jsem ztratil dvě milovaný osoby" řekl jsem.,, Vím že asi nechceš slyšet lítost ale fakt mě to mrzí." chytila mě za ruku a usmála se. Taky jsem se usmál.,, Snažím se bolest nedávat na jevo, ale vevnitř mě to užírá",, Bolest můžeš dávat na jevo. Nikdo tě za to nenávidět nebude. A když jo tak já tě budu mít pořád ráda" usmála se. Kde se tahle hodná duše vzala?,, Jsi hodná ale já nechci dávat bolest na jevo před Vanesskou nechci před ní brečet" řekl jsem a hladil ji palcem po ruce.,, To by se asi bála co se ti děje co?",, Přesně tak" kývl jsem.,, No nebudeme už o tom mluvit. Jedeme na pouť musíme být šťastní" řekla a já se zasmál a přikývl.
ČTEŠ
,,He is broken" ✔️
Фанфик,,Musím mu pomoct, on je zlomený" Pomůže mu pouhá letuška se znova zamilovat? A nebo zůstane na všechno sám a bude pořád zlomený? Story by _IamAnett_ 2017