Justin
,,No takže chtěl bych aby Vanessa byla dnes na noc u slečny Tamary a u pana Marka. Aby si zvykla na..." řekl právník Tamary a já se zase totálně nasral.
,,Děláte si prdel?! Aby si zvykla na co kurva?!" zařval jsem a vstal ale Kate mě chytila za ruku a stáhla zase k sobě.,, Klid" zašeptala a začala mě hladit po zádech. Její dotyk byl tak uklidňující. Líbilo se mi to. Podíval jsem se na Kate a uklidnil se. Jak to ona dělá? Vždy mě dokáže uklidnit.
,,Vanesska viděla Tamaru po skoro roce a teď chcete aby s ní šla někam do debilního hotelu spát? Vždyť oni bydlí v hotelu a ne v baráku. Kde by jako Vanesska spala hm? Na gauči? To je asi dost debilní ne? A hlavně určitě nebude chtít jít s ním. Nezná ho a určitě se ho bojí a já ho taky neznám.",, Ale Vanessa by si měla tady na Tamaru a Marka zvyknout" řekl ten zasranej právník.,, Tak ať se Doprdele Tamara přestěhuje sem do Los Angeles. Já ani nevím jak oni v tý Francii bydlí. Vy to víte?",, No ukazovala mi fotky",, Měl by jste se tam jet podívat protože já prostě tam Vanessku nepustím"
,,Vanessa nemá mámu Justine. Už po několikáté ti říkám že ona chce mamku" vyjela na mě Tamara.,, Děláš si ze mě prdel?! Ona chce mamku jo? Ona celý život neměla mamku. Ty co si jediného dělala bylo že si ji nakojila a občas přebalila ale to já jsem byl její otec a její matka. Ty si byla na mateřské a dělala si totální hovno. Seděla si u gauče s časopisem a bylo ti totálně u prdele že tvoje dcera brečí v postýlce. Něco ji bolelo, nebo chtěla najíst, nebo přebalit ale ty jsi na ni úplně srala. Já jsem jí naučil chodit, Já jsem jí naučil mluvit. Všechno jsem ji naučil já. Ona se jako matka nikdy nechovala! A Vanesska má mamku tady Kate" řekl jsem svoji řeč a pak chytil Kate za ruku a propletl si s ní prsty.
,,Ale Tamara už se změnila" řekl konečně něco ten její povedený přítel.
,,Tak ať mi to ukáže že se změnila. Chci vidět jestli by se o Vanessku dokázala postarat" zavrčel jsem.
,,Kdo u vás vede domácnost?" zeptal se Patrick.,, No tak na půl" řekl Mark.,, Jak na půl?" nechápavě se na ně podíval.
,,No prostě chodíme do práce, vaří Mark protože on to umí lépe a já uklízím",, Ale jako matka by si měla něco uvařit ne? Nedokázala si ji ohřát ani kaši" zavrčel jsem.,, Je to pravda?",, Ano je. Ale já se to naučím",, Na to je nějak pozdě se to učit teprve teď ne?" řekl zase Patrick a já přikývl.
,,Proč vlastně chcete do péče zrovna Vanessku když jste ji slečno opustila? Podle toho co říká můj klient tak to vypadá jako kdyby jste k ní žádný vztah neměla",, Ale jo měla",, Jo a jaký?" řekl jsem a uchechtl se.,, Měla jsem k ní vztah jako každá máma ke svému dítěti",, Děláš si prdel? Co si to tady vůbec dovoluješ tohle říkat. Ty jsi se k ní nikdy nechovala jako matka k dceři. Nikdy" řekl jsem nasraně. Ať už ta kráva vypadne. Totálně mě sere.
,,To není pravda" zakroutila hlavou.,, Co má vaše dcera nejraději k jídlu?" zeptal se Patrick.
,,Uhm ovocný salát" pff ovocný salát? Je ji kurva tři roky.
,,Justine?"podíval se na mě Patrick.,, Stupidnější odpověď si nemohla vymyslet? Ovocný salát možná žereš ty ale Vanesska má nejraději krupicovou kaši" řekl jsem.
,,Řekněte mi přesně kdy se narodila vaše dcera, v jaký den, v jaký rok a kolik vážila a kolik měřila" řekl Patrick. Tohle vím úplně nejlépe. 12.7.2012 ve čtvrtek, v 6:04. Vážila 2,80 a měřila 48 cm.
,,To vím. 14.6.2012 a...",, No tak tohle je už fakt skandál" zavrčel jsem a vyndal si mobil. Mám tam vyfocenou fotku přesně kdy se narodila a všechno tam je takže aby mi věřili.
ČTEŠ
,,He is broken" ✔️
Fanfiction,,Musím mu pomoct, on je zlomený" Pomůže mu pouhá letuška se znova zamilovat? A nebo zůstane na všechno sám a bude pořád zlomený? Story by _IamAnett_ 2017