30

3.1K 179 7
                                    

O týden později

Justin

,,Ježiši konečně doma" vydechl jsem když jsem vlezl do mého baráku.

Kate se vedla mě zasmála a sundala si bundu a Vanessce pomohla sundat boty. Ta se pak hned rozeběhla do obýváku a už jsem slyšel jak si pouští televizi. Říkala něco o nějaké pohádce no.

,,To jsi tak šťastný?" usmála se Kate.,, Jasně že jo. Už mě ta nemocnice fakt nebavila a hlavně to jídlo tam" zašklebil jsem se.,, Něco ti uvařím" usmála se a dala mi pusu..

,,Tak jo" Usmál jsem se a šel za ní do kuchyně.,, Co by sis přál?" zeptala se.

,,No zrovna teď mám chuť na palačinky" Usmál jsem se.,, Tak dobře" pokrčila rameny a začala to připravovat.

Sedl jsem si za bar ale nějak nešikovně jsem se zachytil za tu zlomenou ruku a musel jsem potichu zakřičet protože to bolelo.

,, Justine pozor. Víš co ti říkal doktor" vyhrkla Kate.,, Jo já vím" zamumlal jsem a pak jsem ještě bolestně zasyčel. Už nemám sádru ale mám tam ještě obvaz a ještě to bolí ale už to nemusím mít v sadře.

,,Dobrý? Nebolí to hodně?" starostlivě se na mě podívala.,, Ne zlato už je to dobrý" pousmál jsem se na ni.,, Tak jo" řekla a začala míchat těsto na palačinky.

,, Co by sis přála k vánocům?" zeptal jsem se.,, Cože?" zasmála se..,,No co? Vánoce jsou za dva měsíce. Vždycky už takhle nakupuji dárky" řekl jsem..

,,Já bych chtěla jednu věc k vánocům" přiběhla do kuchyně Vanesska..,,Ty jsi to slyšela?" zasmál jsem se a pomohl se jí dostat na židli u baru.

,,Jo" usmála se a napila se džusu.,, Nedává ti náhodou pohádka?",, Ještě to nezačalo." řekla a já jsem přikývl.

,,Tak co by sis teda přála k vánocům?" zeptal jsem se jí.,, Pejska" usmála se.,, Pejska?",, Jo takovýho toho velkého. Bylo by to štěňátko a pak by byl velký a byl by to můj nejlepší kamarád" usmála se.,, Takže pejska k vánocům jo?" pohladil jsem ji po hlavě.,, Jo strašně moc bych ho chtěla" vypískla.,, Tak uvidíme. Napíšeme zase dopis Santovi a uvidíme jestli Santa přinese pejska" řekl jsem..,,Tak jo" celá se rozzářila a pak se ještě jednou napila a pak šla zase do obýváku.

,,Ty s ní píšeš dopisy Santovi?" usmála se.,, Jo chci aby na Santu věřila co nejdéle ale bojím se že ji to nějaké dítě ve školce řekne že Santa dárky nenosí a ona bude smutná" řekl jsem.,, To je hezký, že se to přední snažíš utajit. Mě to brácha řekl když mi byli čtyři roky" zasmála se a já se postavil a přešel k ní.,, Jo? A jakto?" podíval jsem se na ni.

,,Prostě bráchovi bylo devět a mě čtyři a asi dva dny před Vánocemi mi prostě řekl že Santa neexistuje a že dárky nosí rodiče. Byla jsem z toho hodně smutná a s bráchou jsem se asi týden nebavila",, To je smutný. Já jsem se to dozvěděl až když mi bylo deset. Nějaký děti se mi za to ve škole smáli.",, A proč?" nechápavě se na mě podívala.,, Protože prostě byli pitomci a smáli se tomu že prostě tomu věřím že nějaký Santa existuje" protočil jsem očima.,, Aha" řekla.

,,No a co ty by si teda chtěla k Vánocům?" chytil jsem ji za boky a ze zadu se na ni přitiskl.

,,Já bych chtěla aby naše děťátko bylo zdravé" usmála se a já si dal ruce na její bříško.,, To bude jistojistě zdravé to se neboj. Ale teď opravdu" Usmál jsem se a políbil ji do vlasů.

,,Justine já fakt nevím" zasmála se a vypla sporák.

,,Prostě něco plácni" taky jsem se zasmál.,, Dobře tak chtěla bych..." zamyslela se.,, Dovolenou na Hawaii" zasmála se.,, Tak dobře" Usmál jsem se a odtáhl se od ní.

,,Počkej ale já to nemyslela vážně" zasmála se.,, Uvidíme co ti Santa přinese" pokrčil jsem rameny.,, Tohle fakt nemusí" uchechtla se.

,,Teš se na Vánoce" Usmál jsem se a dal jí pusu.,, Justine. Fakt mi nemusíš nic kupovat" zasmála se.,, Vánoce jsou od toho aby si lidé dávali dárky takže ti prostě něco koupím" řekl jsem s úsměvem.

,,Bože ty jsi tak tvrdohlavej",, Já vím" Usmál jsem se.

,,Tady máš" podala mi palačinky.,, Děkuji jsi zlato" usmál jsem se a dal jí pusu.

,,Já vím" taky se usmála se a já se zasmál a šel do obýváku za Vanesskou.

,,Vanesska tady máš palačinky" přišla do obýváku i Kate a podala ji talíř s palačinky.

,, Jeee děkuju" usmála se a začala hned jíst.

,,Na co koukáš?" sedl jsem si vedle ní.,, Barbie" řekla a Kate si sedla vedle mě a opřela si hlavu o moje rameno.,, To už jsem dlouho neviděla" usmála se Kate.,, Barbie bože já nevím co na tom ty holky vidí" protočil jsem očima.,, A co zase kluci vidí na autech?",, To se aspoň dá využít ale panenky to se využije jenom na hraní. Potom se z toho vyroste a může se to vyhodit" řekl jsem.,, Ty to nechápeš" řekla Vanesska.,, Jo ty to nechápeš" vyplázla na mě jazyk Kate.,,Nedělej to nebo tě do toho jazyku kousnu" řekl jsem varovně a ona se zasmála a otočila se na televizi a začala koukat.

Po asi půl hodině byla reklama a až teprve teď Vanesska dojedla poslední palačinku.

,,Konečně dojezeno?" zasmál jsem se..,,Jo" usmála se a přešla ke Kate a sedla si vedle ní.

,,Tam v bříšku máš teda miminko?",, Jo chceš si sáhnout?" usmála se Kate.,, Jo" usmála se a položila si ruce na její bříško. Ještě žádný bříško neměla ale to nevadí.

,,A to bude takhle maličký?",, Ne ono to miminko vyroste a za pár měsíců už to bříško budu mít větší a větší" řekla Kate.,, A já taky budu mít velký bříško?",, Až si najdeš kluka a budeš s ním chtít žít tak jo" pohladil jsem ji po vlasech.

,,A co by si chtěla? Brášku nebo sestřičku?" zeptal jsem se jí.

,,Hmm já bych chtěla" usmála se.,, Brášku",, Cože? Ty by si chtěla brášku?" zasmál jsem se. Čekal jsem že řekne holčičku.

,,Jo" zazubila se.,, Myslel jsem že holčičky chtějí sestřičku a kluci chtějí zase brášku a ty to máš jinak" zasmál jsem se.

,,Mě kamarádka ve školce žíkala že má malou sestru a ta ji požád bere panenky a růžové oblečení a to já nechci takže bráška bude lepší" řekla.,, Aha tak to jo" zasmáli jsme se s Kate.,, A budu mít teda brášku?",, Uvidíme ještě to nevíme" řekl jsem.

,,A máš Kate hodně ráda?",, Jo já mám ráda" objala Kate.,, To jsem rád protože tady s námi bude opravdu bydlet",, A mohla bych jí někdy žíkat maminko?" s Kate jsme se na sebe překvapeně podívala.,, Zlatíčko jasně že můžeš" usmála se Kate a objala ji.,, Budu moc ráda když mi budeš říkat maminko" usmála se a já se taky usmál. Jsem tak moc rád že má Vanesska Kate ráda a na Tamaru už nemyslí. Teď už to bude jen dobré.

Ahoj holky tak teď to bude takové hezké. Snad vám to nevadí a zanecháte mi hezké komentáře. A doufám že jich bude víc než minule. Ale samozřejmě vás nenutím, jenom mám komentáře ráda ❤ a samozřejmě mám ráda vás ❤





,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat