39

2.8K 171 10
                                    

O tři dny později

Justin

,,Tátí a až budou Vánoce tak budu muset jít do školky?" zeptala se Vanesska když jsem ji vezl do školky.,, Ne zlato dnes jdeš už naposledy. Mám už volno v práci" řekl jsem jí.,, Fakt? To je super!" vypískla a já se usmál a zaparkoval na nějakém místě vedle školky.

,,Tak pojď" řekl jsem jí a vystoupil z auta. Když Vanesska taky vystoupila, zamknul jsem auto a Vanessku chytil za ruku.

,,Dobrý den" pozdravil jsem učitelku.,, Dobrý den. Ahoj Vanessko" usmála se na Vanessku učitelka.,, Doblý den" zazubila se Vanesska a já jí posadil na tu malou židličku a pomohl ji sundat boty. Potom jsem ji nandal bačkůrky a sundal ji bundu a mikinku.

,,Tak jo zlato tak jdi s paní učitelkou. S maminkou pro tebe přijedeme až se vyspinkáš jo?",, A ploč ne po obědě?" zakňučela.,, Protože by jsme to s mamkou nestihli. No tak dnes jdeš naposledy do školky tak si to přece musíš užít ne?" pohladil jsem ji po tváři.,, Jo tak jo. Tak Ahoj" objala mě.,, Ahoj" dal jsem ji pusu do vlasů.

,,Tak nashle" řekl jsem učitelce a odešel jsem zase pryč.

Venku jsem nastoupil do auta a rozjel se. Z kapsy jsem si vytáhl mobil a vytočil číslo Kate. Mobil jsem pak položil na sedadlo vedle mě a čekal jsem až to Kate zvedne.

,,Ano?" ozvala se.,, Ahoj lásko doufám že jsem tě neprobudil" řekl jsem jí. S Vanesskou jsme se ještě zastavili na snídani a to bylo osm a teď je trřičtvrtě na devět.

,,Ne ne už jsem vzhůru asi půl hodiny" řekla a já se usmál.,, Tak dobře, doufám že jsi ještě nesnídala" řekl jsem a zatočil do centra města.,, No teď si chci připravit snídani",, Lásko tak hned teď přestaň. Přivezu ti cokoliv si budeš přát.",, Opravdu?",, Jo mám chuť na kafe ze Starbucks takže ti tam rovnou koupím i něco k snídani" zastavil jsem u Starbucks a vzal si mobil do ruky.,, Tak dobře tak mi prosím vem ten sendvič s mozarellou a rajčaty a pak ještě karamelové frapucino" řekla.,, Dobře tak za chvíli tam budu",, Dobře pa",, Ahoj" típl jsem to a vylezl z auta a šel rovnou dovnitř.

,,Dobrý den dvakrát karamelové frapucino, jednou ten mozarellový sendvič a dejte mi ještě ten čokoládový muffin a dejte mi to sebou" řekl jsem.,, Dobře a jaké jméno na to frapucino?" zeptal se ten kluk.,, Na jeden Justin a na druhý moje princezna Katie",, Dobře" Usmál se a odešel udělat moji objednávku.

Po pěti minutách mi to přinesl, dal jsem mu peníze a odešel jsem.

Nastoupil jsem zase do auta a rozjel se konečně domů.

******

,,Ahoj lásko moje" Usmál jsem se a Kate na mě hned skočila a obmotala si nohy kolem mého pasu. Nic neřekla jenom mě políbila.,, Uhm to jsem ti tak chyběl?" usmál jsem se když se ode mě odtáhla.,, Moc" dala mi ještě jednu pusu a seskočila ze mě a rovnou si vzala tu tašku s jídlem.

,,Děkuju" usmála se, dala mi zase pusu a sedla si na gauč.

,,Muffin je pro tebe?" zeptala se.,, Ne pro tebe. Vím že ho máš ráda" řekl jsem a ona se usmála. Sundal jsem si bundu a pak jsem si sedl k ní.

,,Moje princezna Katie" přečetla si to co měla na kelímku.,, Přesně tak" usmál jsem se.,, Miluju tě" vydechla a objala mě.,, Taky tě miluju zlato" řekl jsem s úsměvem a napil se svého frapucina.

Kate se hned pustila do své snídaně a já jí jenom pozoroval.,, Baví tě mě pozorovat?" zasmála se.,, Jsi krásná i když jíš" řekl jsem s úsměvem.,, Ne ne" zasmála se.,, Ale jo a nediskutuj se mnou o tom" zasmál jsem se.

,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat