O čtyři dny později
Kate
,,On je opravdu boží" rozplývala jsem se nad Justinem když jsem byla se Sofi na nákupech. ,,Viděla jsem ho a máš pravdu" zasmála se. ,, Ale je můj takže máš smůlu" vyplázla jsem na ní jazyk a pak jsem si upila kafe ze Starbucks. ,, Kate já mám svýho jenom říkám že je fakt hezkej" znova se zasmála.
,, Kdy jste se naposledy viděli?" zeptala se. Když se na to zeptala tak se mi vybavilo ráno předevčírem.
Flashback
,, Přinesla jsem snídani" usmála jsem se na Justina když mi konečně asi po pátém zazvonění na jeho barák otevřel. ,,Děkuju" pousmál se a pak sklonil hlavu. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se ho a vešla dovnitř. ,, Co by se dělo?" podíval se na mě. ,,Ani mě nepolíbíš. To je nějaký nezvyk ne?" zasmála jsem se. ,,Promiň jsem nějak mimo" potřepal hlavou a pak mě políbil. Když se ale odtahoval tak jsem si všimla jak se mu strašně třesou ruce. ,, Justine jsi v pořádku?" chytila jsem ho za ruce. ,, Úplně se třeseš" vypadal jako kdyby měl nějaký absťák což je dost absurdní. ,, Jsem v pohodě nic to není" zavrčel a odtáhl se ode mě. ,,Justine..." ,,Doprdele jsem v pohodě! Co na tom nechápeš? Je mi jenom blbě a chci být sám!" zakřičel na mě a já se na něj překvapeně podívala. ,,Měl jsi hned říct že mě tu nechceš" zamumlala jsem a hned na to jsem odešla.
End of Flashback
,,Naposledy předevčírem" odpověděla jsem zmateně. ,, Stalo se něco?" ,,Ne jenom se choval divně. Asi byl unavený takže jsme spolu dlouho nebyli" řekla jsem a ona přikývla. Měla bch za ním jít, abych zjistila jestli mu je už dobře. A hlavně jestli je mu pořád blbě tak bych tam měla být protože už přijela Vanesska.
,,No a co jinak práce už sis něco našla?" zeptala se Sofi. ,, Jo hledala jsem a našla jsem asistentku jedné modní návhrhářky. Včera jsem byla na pohovoru a vzala mě" usmála jsem se. ,,To fakt?" vypískla Sofi a já přikývla. ,,Panebože to je úžasný. Přeju ti to zlato" objala mě. ,, A co ta práce obnáší?" ,,Prostě jí budu pomáhat navrhovat nějaké modní kousky, budu s ní jezdit na nějaké přehlídky a tak. A jsou za to dobré peníze" ,,Fakt ti to přeju. Já jsem teď pořád lítala s Cameronem. Ty už nejsi letuška tak to začíná zkoušet na mě" ,,Cože? Fakt?" ,,Jo včera mě málem políbil a pozval mě na oběd. Nepřijmula jsem mu to. On je totální sukničkář a já s ním prostě být nechci takže nevím jestli to tam zvládnu sama bez tebe" zasmála se. ,,Ale jo to zvládneš. A když tě bude pořád otravovat tak prostě půjdeš za šéfem a řekneš že tě Cameron obtěžuje a třeba ho vyhodí" ,,To by bylo super" zasmála se.
Najednou mi začal zvonit mobil. ,,To bude asi Justin. Konečně se mi ozve" zasmála jsem se a vytáhla si z kabelky mobil ale nebyl to Justin. ,,Neznámý číslo. To nebudu zvedat" ,,Třeba je to důležité" řekla Sofi a já přikývla a nakonec ten hovor přijmula. ,,Kate Jones. Kdo je tam?" ,, Dobrý den tady mateřská škola little garden" ozvalo se a já se zmateně zatvářila. ,, Dobrý den co se děje? Je něco s Lucasem?" v této školce jsem zapsaná jako komu by mohli volat protože jsem teta Lucase. Můj brácha má syna no a já ho tam občas vodím.
,,Ne s Lucasem se nic neděje ale je tu Vanesska Bieber. Jednou jste jí sem vedla i s Lucasem a bohužel její otec mobil nezvedá tak jsem zavolala vám" ,, Jo dobře ale co se děje?" ,, Školka se bude za třičtvrtě hodiny zavírat. Jsou tu ještě dvě děti. Vanesska a jeden chlapeček. Ale jednou tu Vanessčin otec Vanessku nechal až do zavírací doby takže jsem mu musela volat. No a teď to vypadá tak že to bude to stejné. Víte my máme určitou dobu. Takže by bylo dobré kdyby se to dodržovalo" ,,Panebože já se moc omlouvám. Za čtvrt hodiny tam budu a Vanessku vyzvednu" řekla jsem naštvaně. Já toho Justina zabiju. Kdy mi chtěl říct že tam jednou Vanessku nechal a hlavně kde teď je?
ČTEŠ
,,He is broken" ✔️
Fanfiction,,Musím mu pomoct, on je zlomený" Pomůže mu pouhá letuška se znova zamilovat? A nebo zůstane na všechno sám a bude pořád zlomený? Story by _IamAnett_ 2017