42

2.7K 171 9
                                    

O čtyři a půl měsíce později

Justin

Jsem zrovna v práci a dělám na jednom baráku pro jednoho bohatého chlápka.

Je okolo desáté hodiny, Vanesska je ve školce a Kate ta je s Jessie doma. Až dodělám tenhle barák tak odcházím. Dobré je že z práce můžu odejít vlastně kdykoliv ale pod podmínkou že svou práci dodělám doma takže to je úplně v pohodě. Teď bych byl klidně doma ale teď už na tom pracuji, vím co tam dát takže se mi nechce jen tak končit. Zapomněl bych to co jsem chtěl.

Jinak aby jste věděli co se za ty čtyři měsíce stalo tak vlastně skoro nic. Teď až na to že se Tamara vrátila do Los Angeles. Má zase nějaké jiného přítele a už za mnou a za Vanesskou byla. Vanesska byla na ni opravdu hnusná. Myslím to tak že prostě byla docela na ni drzá a pořád ji opakovala že maminka je Kate ne ona. Nevím co si o tom Tamara myslela ale podle obličeje vypadala zklamaně ale to mi bylo jedno to ona si to takhle vybrala. A stejně si myslím že je to jenom zlatokopka a děvka. Byla se mnou a pak odjela, vzala si nějakého Marka, který mi chtěl vzít Vanessku a teď je zase s někým jiným. Opravdu hrozná ženská. Už s ní opravdu nechci mít nic společného ale bojím se že zase po nás bude něco chtít.

Natáhl jsem se pro svoje kafe a napil se a pak jsem zase do počítače zakreslil svůj nápad.

Najednou mi začal zvonit mobil. Povzdechl jsem si a podíval se kdo volá. Kate.

,,Ahoj lásko já teď pracuji. Budu doma tak za dvě hodiny" řekl jsem hned co jsem to zvedl.,, Jo já vím Justine ale..." zhluboka se nadechla.

,,Děje se něco zlato?" zmateně jsem se zeptal.

,,No vlastně jo. Potřebuji aby si přijel" řekla a zase se zhluboka nadechla..,,Lásko co se děje?" zaklapl jsem počítač a postavil se.,, Odtekla mi plodová voda asi a já nevím co mám dělat" zašeptala.,, Cože? Už? Vždyť máš rodit až za dva týdny" vyhrkl jsem.,, No právě ale voda mi už odtekla" začala panikařit.,, Lásko klid. Sedni si, napij se vody a já tam budu za 15 minut. Vydrž" řekl jsem a típl to.

Rychle jsem si schoval počítač do tašky a vyběhl jsem ze své kanceláře.

,,Kam tak běžíš?" zasmál se můj kamarád který tu taky pracuje.,, Kate asi bude rodit takže musím jít" řekl jsem rychle..,,Jo aha tak to jo. Hodně štěstí. Držím palce" řekl a usmál se.,, Díky" pousmál jsem se a pak jsem se rozběhl ven.

Rychle jsem nastoupil do auta a rychle jel domu.

Jak jsem říkal Kate tak jsem tam za 15 minut byl. Vletěl jsem do baráku a Jessie mě hned začala vítat a skákat po mě.

,,Kate?" zvolal jsem do baráku a tašku a bundu hodil na skříňku..

,,Tady" ozvalo se tiše z obýváku.

,,Lásko jsem tady" přiběhl jsem k ní.,, Bolí tě něco?" sedl jsem si k ní.,, No zatím ne ale necítím se dobře" zašeptala.,, A plodová voda ti už odtekla",, Jo Justine. Stála jsem v kuchyni a najednou jsem cítila mokro a rozhodně jsem se nepočůrala" vyhrkla.

,,Tak dobře pojedeme do nemocnice ale Ježiši" vyhrkl jsem. Nějak jsem začal panikařit.

,,Justine já jsem myslela že právě ty nebudeš panikařit když už jsi u jednoho porodu byl" řekla Kate.

,, To jsem si taky myslel ale nejde to. Termín porodu máš až za 2 týdny tak proto panikařím" řekl jsem..

,,Pojedeme do té nemocnice. Třeba jsem se spletla" řekla a já přikývl a zaběhl nahoru pro tašku do porodnice.

Potom jsem zase seběhl dolů a pomohl Kate do auta. Jessie jsme tu museli nechat. Ona už je zvyklá být sama doma.

******

,,Volal jsi někomu aby vyzvedl Vanessku?" zeptala se Kate když jsme byli v nemocničním pokoji.,, Jojo volal jsem mamce neboj" řekl jsem.

Jsme v pokoji a čekáme až bude mít Kate častější kontrakce. Už je měla ale dlouho po sobě a to ještě na porod není. Takže dnes se bude rodit ale může to být klidně až večer a teď je 11 dopoledne.

,,Jak se vlastně bude jmenovat?" zeptala se a já jí chytil za ruku.,, Jason jsme říkali ne?",, Jo jenom jestli sis to nerozmyslel" zasmála se.,, Ne Jason je hezké jméno ale jestli se to líbí tobě",, Jo je to opravdu hezké jméno. Takže to bude Jason. Za chvíli už bude tady" usmála se a dala si jednu ruku na bříško.,, Těším se. Hodně moc" usmál jsem se a políbil ji.

******
,,Tady máš čaj" přišel jsem do pokoje a viděl Kate ležet zkrouceně na posteli a držet si břicho.

,,Co se děje?",, Uh kontrakce jsou už po pár minutách",, Opravdu?" vyhrkl jsem a podíval se na hodiny. Čtyři odpoledne. Jsme tu už hodně dlouho.

,,Jo zavoláš prosím doktorku?",, Určitě" řekl jsem a rychle se rozeběhl se nějakou sestrou.

,,Tak slečno Bieber už je to tady?" usmála se sestřička. Slečna Bieber. To je hezké.

,,Asi jo",, Ukažte já se na vás podívám" řekla a začala si ji všude prohlížet.,, Tak dobře půjdeme teda na sál" usmála se.,, Jo" zašeptala.,, Tatínku chcete být při porodu?" zeptala se mě.,, No já nevím" zpanikařil jsem. U Tamary jsem nebyl.

,,Chceš Kate?" podíval jsem se na ni.,, Budu ráda když tam budeš se mnou" řekla.,, Tak dobře" řekl jsem a jiná sestřička se mi pomohla obléknout do toho modrého oblečení.

Vešel jsem na sál a viděl Kate už připravenou s roztaženýma nohama. Z očí ji tekly slzy.

,,Lásko jsem tady" chytil jsem ji za ruku.,, Dobrý den maminko. Nebojte se. Bude to dobré" usmála se na nás příjemná doktorka.

,,Jestli na to už máte sílu tak můžeme začít tlačit" řekla a Kate tak udělala.

*******

,,Strašně moc to bolí já už nemůžu!" zařvala Kate. Myslím že jsme tady už asi dvě hodiny. Kate mi celou dobu drtí ruku, ale mě to nevadí. Musím ji podporovat.

,,Lásko to zvládneš. Za chvíli to už bude" řekl jsem jí a dal jí pusu do spocených vlasů.

,,Slečno můžete si odpočinout jestli nemůžete. " řekla doktorka.,, Ale miminko už určitě bude venku." řekla zase.,, Zvládneš to lásko. No tak za chvíli Jason bude na světě" řekl jsem a ona začala přikyvovat a s výkřikem zase zatlačila.

Začala zase hrozně brečet a já se jí snažil utěšovat ale nešlo to.

,,Slečno já už vidím kousek hlavičky. No tak ještě párkrát zatlačte a bude to" řekla doktorka a já se usmál.

,,Lásko zvládneš to" řekl jsem jí. Zmáčkla mi ruku a zase s výkřikem zatlačila.

,,Ano ještě jednou" řekla hlasitě doktorka a za chvíli jsem slyšel dětský pláč.

Usmál jsem se a do očí se mi nahrnuli slzy štěstí. Malé miminko položili Kate na nahou hruď. Pořád plakal ale byl strašně roztomilý.

,,Ahoj lásko" usmála se Kate a z očí ji zase vytekly slzy ale teď už to snad byly slzy štěstí.,, Ahoj maličký" Usmál jsem se.

,,Ukažte půjdu ho umýt. Pak ho budeme muset dát do inkubátoru. Narodil se o dva týdny dříve" řekla sestřička a my jsme přikývli.

,,Lásko zvládla si to" Usmál jsem se a políbil ji.

,,Jak se bude váš syn jmenovat?" zeptala se jiná sestřička.,, Jason Bieber" řekli jsme oba dva a usmáli se.

,,Dobře tak malý Jason se narodil 2.května 2016, v 19:02, má 2098 gramů a 58 centimetrů dlouhý" usmála se sestřička a já se taky usmál. Mám syna a jsem snad ten nejšťastnější člověk na světě.

Tak holky, narodil se teda Jason. Upřímně myslela jsem si že to vyhraje Jason. Jason je hodně oblíbené jméno hlavně ve fanfikcích o Justinovi 😂 takže je to teda Jason. Snad se vám tato část líbila a pořád vás to baví ❤❤




,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat