27

2.7K 184 16
                                    

Kate

,,Cože?" vyhrkla jsem do mobilu.,, Jo volali mi z nemocnice" zavzlykala Pattie.,, Bože. Budu tam hned. Ale co mám dělat s Vanesskou?" řekla jsem a rychle se zvedla. Chtělo se mi nanovo brečet. Bože jestli to Justin nepřežije tak to nezvládnu.

,, Vem ji taky. Jede s námi i Jazzy. Ta si ji vezme" řekla.,, Dobře budeme tam teda za chvíli" řekla jsem a típla to a rozeběhla se do pokojíčku Vanessky.

Vanesska seděla na posteli a hrála si s panenkama.,, Zlato pojď musíme jít" vyhrkla jsem a vzala ji rychle na ruce..,,Co a ploč?" vypískla.,, Prostě musíme" řekla jsem a šla s ní dolů.

Venku jsem ji posadila do auta, připoutala a pak jsem taky nasedla a rychle se rozjela. Při cestě jsem začala brečet. Nešlo to zastavit..

,,Kate ploč pláčeš?" ozvala se Vanesska.,, To nic zlatíčko" falešně jsem se na ni usmála a utřela si slzy.,, A kde je táta?" zeptala se a já si povzdechla.,, Přijde neboj" nevěděla jsem co ji říct..

Za chvíli jsem dojela před nemocnici. Vystoupila jsem a zase Vanessku vzala na ruce a běžela s ní dovnitř do nemocnice.

,,Dobrý den kde je pan Bieber?" zeptala jsem se recepční.,,  A vy jste kdo?" divně se na mě podívala. Já jí praštím.

,,Kate tady jsme." ozvalo se a já se otočila a viděla Jazzy. Vydechla jsem a šla za ní..

,,Jazzy" vypískla Vanesska a já jí položila na zem a ona hned Jazzy objala.

,,Ahoj zlatíčko" dala ji pusu.,,Ahoj Kate" objala mě a já jí taky.

,,Jakto že Pattie říkala že je Justin na tom špatně?" zeptala jsem se jí když jsme šly na místo.

,,Říkali ji to do mobilu" řekla a já si povzdechla.,, Bojím se o něj" zašeptala jsem.,, Já taky ale věřím že to bude dobré" řekla a já si povzdechla.

Došly jsme asi k sálu kde operovali Justina a já tam hned viděla Pattie a Jeremyho.

,,Pattie" vyhrkla jsem a hned ji objala.

,,Kate" zavzlykala a pevně mě objala..,,Bude to dobré" houpala s námi a mě zase začali téct slzy.

,,Jak se to stalo?" zeptala jsem se.,, Já nevím nic mi neřekli. Jenom řekli že měl autonehodu a je tady " řekla ubrečeně.

,,Bože" dala jsem si obličej do dlaní..

,,Děda ploč všichni pláčou?" ozvala se Vanesska a Jeremy si ji vzal na ruce..,,Zlatíčko oni jsou smutní víš. Ale bude to dobré" řekl ji a ona přikývla.

,,Jazzy bude lepší když ji odvedeš" řekla Pattie Jazzy..,,Jasně pojedu k nám domů. Ale až budete cokoliv vědět tak mi zavolejte" řekla a vzala si Vanessku, která si opřela hlavu o její rameno. Poznala jsem že je unavená.

,,Určitě zavoláme" řekl Jeremy. Jazzy přikývla a i s Vanesskou odešla..

Sedla jsem si na židli a dala si hlavu do dlaní. Bože tak moc se o něj bojím.

Asi za hodinu ze sálu vyšel doktor a my všichni jsme se postavili.

,,Pane doktore co je s Justinem?" ozvala se hned Pattie..

,,Justin měl vážnou autonehodu. Má otřes mozku, zlomené dvě žebra, zlomenou ruku a měl vnitřní krvácení do břicha ale zachránili jsme ho" řekla. Bože to je hrozný.

,,A ten kdo tu nehodu zavinil tak ten je na tom jak?" zeptala se Pattie.

,,Paní Mallete. Nehodu zavinil právě pan Bieber",, Cože? A to jak? Vždyť Justin umí strašně dobře řídit. Nemohl udělat chybu" řekl Pattie..

,,Justin měl v sobě drogy. Hodně drog už i z předešlých dní. Vjel do špatného pruhu a auto ho srazilo. Jeho auto se převrátilo na střechu a narazil do sloupu" řekl..,,Cože? To není možný!" vykřikla Pattie. Já jsem vůbec nevěděla co na to říct. Je to moje chyba. Já kdyby jsem mu nezavřela ty dveře kde měl ty drogy tak by nikam nejel a byl by teď tady.

,,Pattie klid" vydechl Jeremy a chytil ji.

,,Ty jsi věděla o tom že bral zase drogy?" otočila se na mě.,, Ne" zašeptala jsem. Nemohla jsem jim říct že jsem to věděla protože to by na mě byli naštvaní..

,,A teď je vzhůru?" zeptal se Jeremy.,, Ne bohužel. Justin je v kómatu. Bohužel nevíme kdy se probudí. Může se probudit za týden nebo až za dva měsíce" ale ne. Tohohle jsem se právě bála.

,,Bože" zašeptala jsem.,, Ale když se neprobudí do dvou měsíců tak už budeme jednat" řekla.,, Jak?",, Kdyby to bylo nejhorší museli by jsme ho odpojit" tak tohle mě dodělalo. Takže když se Justin neprobudí do tří měsíců tak pak už nebude žít?

,,Děkujeme pane doktore" řekl Jeremy a on přikývl a odešel.

,,Já to nechápu" rozbrečela se Pattie.,, On bere znova drogy" zavzlykala.,, Jak? Jak to mohl udělat? Slíbil že už to nebude dělat a hlavně má Vanessku" sedla si na lavičku a začala ještě víc brečet. Taky mě to štvalo. Slíbil mi to že už to neudělá. Ale hlavně se o něj totálně bojím.

O tři týdny později

Kate

,,Ne ne ne" šeptala jsem dokola a koukala na dva testy v mé ruce. Já jsem těhotná. Bože já jsem těhotná.

Už přes týden pořád zvracím tak nakonec mi Sofi přinesla těhotenské testy a oba dva mi vyšli pozitivně.

Justin je pořád v kómatu. Nevypadá to vůbec na to že by se měl probudit. Doktor zatím nic neříká. Jediné co řekl bylo že tři týdny jsou ještě v pořádku. Když už to přesáhne ty dva měsíce tak už to bude špatné.

,,Kate tak co?" vrazila Sofi do koupelny..,,Asi jsem v tom" zašeptala jsem.

Ahoj holky. Tak chtěla bych vědět celý váš názor na tento příběh. Zda se mi že se vám to už asi tak moc nelíbí. Takže bych chtěla vědět vás názor. Taky jsem si četla jeden komentář od jedné holčiny. Psala tam že když Justin nepřestane drogovat tak to přestane říct. Jako řeknu vám to mě hodně zklamalo. Jako jenom kvůli tomu že jsem tam dala tohle tak to přestane číst? Je to můj příběh a když se jí to teda nelíbí tak ať teda přestane číst. No nebudu se už k tomuhle vyjadřovat ale jak jsem psala. Chtěla bych vědět jak se vám to líbí a všechny názory mi napište. Budu moc ráda ❤



,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat