37

2.5K 171 16
                                    

Kate

Ležela jsem zkroucená v klubíčku a brečela a naříkala. Byla jsem pořád zavřená v té maličké místnosti. Zdálo se mi že se ty stěny k sobě pořád přibližují a za chvíli mě to umáčkne. Jsem klaustrofobik přesně jako Justin a tohle je extra malý prostor a mě začíná být opravdu špatně.

Chytila jsem se za bříško a začala si ho hladit. Necítila jsem se opravdu dobře a bála jsem se o svoje miminko. Bojím se že o něj přijdu a kdyby se to stalo tak bych to nezvládla.

Dala jsem si ruce do kapes protože tu byla zima. V kapse bych měla mít mobil ale samozřejmě tam nebyl. Je jasný že mi ho Jacob vzal, není tak blbej.

Najednou mi ale došla jedna věc. Rychle jsem si sáhla na hlavu a trošku zasyčela protože jsem tam měla tu ránu a cítila jsem něco mokrého takže tam musím mít ještě krev ale nahmatala jsem si na hlavě ještě něco jiného. Pinetku. Usmála jsem se a pinetku si vzala a otočila se ke dveřím.

Pinetku jsem strčila do zámku a za pár minut se mi to povedlo otevřít.

Pomalu jsem otevřela dveře a vylezla ven. Viděla jsem velkou chodbu. Tak moc se mi ulevilo. Už žádná malá místnůstka. Cítila jsem se volně ale ještě jsem nebyla volná. Musím najít východ.

Šla jsem potichu na konec chodby a viděla jsem zase ty hlavní dveře. Super teď bych odtud fakt mohla vypadnout.

Rozešla jsem se zase pomalu k těm dveřím když jsem slyšela smích. Moje srdce se úplně zastavilo a celá jsem ztuhla.

,,Kam pak jdeš zlato?" řekl to až moc klidně. Což se mi vůbec nelíbilo.

Nic jsem neříkala jenom jsem vyděšeně koukala před sebe.

,,Na něco jsem se tě ptal" zase to řekl moc klidně. Pomalu jsem se otočila.,, Prosím pusť mě. Já s tebou nechci být. Mučíš mě. Já tady nechci být. Jsem těhotná. To miminko může zemřít když se ke mě budeš takhle chovat. Jacobe prosím pusť mě odtud" zavzlykala jsem.,, Co si jako myslíš?" zasmál se.

,,Miminko můžeme mít spolu. Nebude moje ale můžeme ho vychovávat spolu ne?" usmál se.,, Ani náhodou! Pust mě kurva! Jsi jen debilní hajzl! Pust mě Doprdele!" řvala jsem na něj.,, Ty krávo" zavrčel na mě a shodil mě na zem a začal do mě kopat.,, Budeš tady se mnou ty děvko! Ode mě už nikdy neodejdeš!" zařval na mě a ještě jednou mě kopl a odešel pryč. Podívala jsem se na svoje břicho a strašně jsem se bála. Všechno mě bolelo. Chtěla jsem pryč. Chci strašně moc za Justinem.

Justin

,, Justine sedni si. Když tady takhle budeš pochodovat tak ti to nepomůže" řekla Sofi když jsme čekali na policejní stanici na to až Kate vystopují.

,,Já se o ní strašně bojím" otočil jsem se na ni se slzami v očích.,, To bude dobré Justine. Jacob ji nemohl odvézt někam daleko. Najde se" pousmála se a já si k ní sedl a objal ji.,, Potřebuji objetí" zašeptal jsem.,, Já taky" pousmála se a pevně mě objala.

,,Pane Bieber asi jsme ji našli!" ozvalo se a já se od Sofi odtáhl.,, Opravdu? Panebože kde je?" vyhrkl jsem a šel hned za ním. Doufám že moje zlato je v pořádku.

*******

,,Musím jet s vámi. Musím Kate uklidnit až tam přijdeme a zabijeme toho kreténa" řekl jsem naštvaně když policajti už chtěli jet ale nechtěli aby jsem jel mým autem za nima.,, Pane nikoho nebudeme zabíjet. Zavřeme ho ale určitě ho nebudeme zabíjet. Jen když to bude opravdu nutný" řekl a já přikývl.,, Ale já opravdu musím jet.",, No tak dobře ale nebudete se do toho vůbec míchat" řekl a já přikývl..,,Dobře nebudu se do toho míchat ale prostě jet musím" řekl jsem a on přikývl a rozešel se ke svému autu.

Všichni nastoupili a já taky. Za námi jela i zásahovka.

Za takovou hodinu jsme dojeli k nějakému baráku. Byl to takový barák postavený daleko od ostatních.

Rychle jsem vystoupil z auta a rychlou chůzí šel k tomu baráku.

,,Pane Bieber!" ozval se křik a já se otočil.,, Sám tam chodit nebudete" řekl naštvaně ten hlavní polda.,, Musím vědět že je Kate v pořádku" vyhrkl jsem.,, Nebojte se bude. Ale musíte jít s námi" řekl a já přikývl. Všichni policajti vystoupili a šli k tomu baráku.

Šel jsem hned za nima. Policajti začali bouchat na dveře a řvát policie ať otevře.

Když se nic nedělo tak vykopli dveře. Policajti šli pomalu do toho baráku a já šel za nima.

,,Nikde tu nejsou" zavrčel ten polda a já si povzdechl.,, Sakra" zavrčel jsem. Co když věděl že jsme ho našli tak odjel jinam?

,,Jdeme ještě nahoru" řekl další polda a všichni jsme teda šli nahoru.

,,Ummmm pmmomm!" začalo se najednou ozývat a všichni se na sebe navzájem podívali ale já neváhal a rozeběhl se za tím zvukem. Vykopl jsem jedny dveře a hned jsem viděl Jacoba a svoji lásku. Jacob ji držel a měl ruku na její puse.

,,Justine" začala řvát Kate a cukat sebou. Chtěl jsem se za ní rozběhnout ale policajti mě odstrčili a běželi za ním oni.,, Ne ani hnout!" zařval Jacob a namířil na ně pistol a tím pádem pustil Kate ale tu strčil takže spadla na zem.

,,Kate" vyhrkl jsem a šel k ní.,, Ne k ní nejdeš!" zařval Jacob.,, Ty na ni nemáš právo ty kreténe. Je moje" řekl jsem.,, Ne je moje a jenom moje bude" zavrčel a chytil ji za vlasy a vytáhl nahoru. Zatnul jsem čelist. Byl jsem tak nasranej.

,,Někdo se pohne a já jí zastřelím" zavrčel Jacob a dal jí pistol k hlavě.

,,Udělejte něco" zavrčel jsem na toho poldu. To jsou taky kreténi.,, Chcete snad aby umřela?" podíval se na mě ten polda a já ho probodl pohledem. Podíval jsem se na Kate která na mě taky koukala a plakala. Chudinka moje. Chtěl bych jít za ní ale bojím se že by vystřelil.

,,Nikdy ji nedostanete!" zařval na nás, prokopl takové to obrovské okno které tu bylo a Kate vystrčil ven a hned skočil za ní.,, Kate!" zařval jsem vyděšeně. Kurva to nemohla přežít. Je to strašné vysoký.

,,Kurva udělejte něco!" zařval jsem na ty neschopný hovada a vyskočil z toho okna taky. Když jsem dopadl tak jsem spadl na záda a myslím že jsem si něco udělal s kotníkem ale na to jsem kašlal a běžel za Jacobem který někam s Kate utíkal do lesa.

Nevěděl jsem kam jít ale běžel jsem spíše za křikem Kate.

,,Neee panebože!" zapištěla Kate a já nasadil ještě rychlejší běh a běžel tam.

Slyšel jsem že poldové běží za mnou ale teď jsem na ně sral. Oni jsou totálně neschopní.

,,Kate. Lásko kde jsi?!" nic se neozývalo. Myslím že jsem je ztratil.

,,Aaaa!" ozval se zase křik a já se tam rozeběhl. Slyšel jsem její pláč.

,,Kate!" vyhrkl jsem a běžel za ní. Už jsem ji viděl mezi stromy.

,,Justine" zavzlykala a otočila se na mě. Na zemi jsem viděl Jacobovo tělo. Kate měla v ruce nůž a celé ruce měla krvavé.

,,Zlato" vydechl jsem a ona se úplně rozbrečela a já jí objal.

,,Já jsem ho zabila" zavzlykala. Podíval jsem se na něj. Pořád dýchal a měl polootevřené oči.,, Ne pořád žije" řekl jsem a chtěl se na něj jít blíž podívat ale přiběhli k nám už policajti a začali se o něj zajímat.

,,Oni mě zavřou. Já budu ve vězení" celá se třásla.

,,Ne nezavřou tě. Jenom ses bránila. Ano? Už jsem s tebou. Už se ti nic nestane" zašeptal jsem ji do ucha a houpal jsem s ní.

,,Je mi strašně špatně. Bolí mě podbřišek" zašeptala.,, Policajti zavolali sanitku oni se na tebe podívají" řekl jsem.,, Jo" ještě pevněji mě objala. Už ji nikdy nepustím. Už se jí nikdy nic nestane.

Ahoj holky tak je tu další část. Chci vědět jestli vás to pořád baví a jestli má cenu to pořád psát. Budu moc ráda za každý komentář. Napište mi prosím svůj názor. Budu opravdu moc ráda ❤❤




,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat