Justin
Ráno jsem se probudil na to že po mě skákala Vanesska.
,,,Uh zlato" zamumlal jsem otráveně.,, Vstávej tati. Je snídaně!" vypískla.,, Máš vyčištěné zuby?",, Ne",, Tak až si je vyčistíš tak půjdeme na snídani takže šup" řekl jsem a ona se hned rozběhla do koupelny.
Zívl jsem si a sedl si na posteli. Včera jsem se vrátil na pokoj okolo půl jedenácté. Jazzy si ještě četla takže nebyl problém se spaním. Prostě odešla do svého pokoje. Včera jsem si to hodně užil. S Kate jsem si dost dobře popovídal po dlouhé době. A byl jsem rád, trochu se mi ulevilo. Jsem rád že jsem ji poznal. Ale hlavně největší díky je Jazzy protože to ona mě donutila jít ven takže ji na snídani musím poděkovat.
Vstal jsem z postele a oblékl se.,, Hotovo" přiběhla Vaness a já se na ni podíval.
,,Zlato a ty chceš jít na snídani v pyžamu?" zasmál jsem se.,, No vlastně jo" plácla se do čela a začala se roztomile smát.,, No vidíš" uchechtl jsem se a ze skříně ji vyndal oblečení a oblékl ji to.

,,Tak pojď ty smíšku" pořád se smála a vzal jsem ji na ruce.
Zaklepal jsem na pokoj rodičů a Jazzy, počkali jsme na ně a pak společně šli dolů do jídelny.
,,Ahoj" Usmál jsem se na Kate.,, Ahoj Justine" usmála se na mě.,, Ahoj Vaness"přišla ke mě a pohladila Vaness po vlasech.,, Ahoj" zamumlala. Ještě se vlastně neznali ale myslím že to Vanessce nevadí. Ona řekne ahoj každému.
Sedli jsme si ke stolu a já si nechal Vanessku na klíně protože nedosáhne na stůl kdyby si sedla na normální židli.
Začal jsem jíst a pomáhal jíst i Vanessce, která měla nějaký jogurt.
,, Justine ty už si se bavil s tou letuškou?" zeptala se s úsměvem mamka.,, Jo včera jsem sní byl a seznámili jsme se" řekl jsem a pohladil Vanessku po vlasech.
,,To jsem ráda. Po dlouhé době si se bavil s nějakou holkou" usmála se a já přikývl.
,,Jeee tatí!" vypískla Vanesska.,, Co je?" ukázala na Kate která se na nás podívala.,, Co se děje?",, Jahody! Má jahody!" vypískla a začala na mě skákat.,, No jo zlato ale ona si je koupila víš? Tady je zadarmo nedávají",, Tak mi je taky kup. Doma máme jahody požád a tady ne" zakňučela.,, Budeš to muset vydržet domu" pohladil jsem ji po vlasech.
,,Nemusí to vydržet domu" usmála se Kate a přišla k nám.,, Co?" nechápavě jsem se na ni podíval.,, Já jí jahody klidně dám" podala Vanessce misku a ta se hned rozzářila a chtěla už jíst ale zastavil jsem ji.
,,Počkej Kate prosímtě nebudeš ji přece dávat jahody",, A proč ne? Měla včera narozeniny tak takový pozdější dárek" ona je úžasná.
,,No tak ať si to vezme. Neřeš to. Všechno nejlepší Vanessko" řekla.,, Jak se říká?" podíval jsem se na Vaness.,, Děkuju moc" usmála se a jahody už začala jíst. Byla to fakt velká miska a tam bylo fakt hodně jahod.
,,Za to ti koupím nějaký pití na pláži" zasmál jsem se.,, Nemusíš jak říkám neřeš to" mávla rukou a odešla zpátky ke svému stolu.
,,Líbíš se jí a určitě se líbí ona tobě že?" ozvala se zase mamka a usmála se.,, Bože mami neotravuj pořád" zamumlal jsem otráveně.,, Tak promiň že to s tebou myslím dobře" řekla a já si povzdechl a přikývl.
,,Vezmeš si ty jahody nahoru jo?" řekl jsem Vanessce. Už to zase začínalo. Zase do mě mamka bude rejpat.,, Justine no tak. Já chci jenom aby sis někoho našel",, Ale mě totálně štve když mi dohazuješ každou holku kterou vidíš. Třeba ani nevíš jak se chová a říkáš že by se ke mě hodila. Přestaň s tím. Až potkám nějakou holku tak ji prostě potkám a když ne tak ne. Už mě fakt nech" řekl jsem, zvedl se i s Vanesskou a odešel do pokoje.
******
,,Tátí půjdeš se mnou do moře?" táhla mě Vanesska do moře.,, Zlato teď ne. Vždyť jsme ti na pláž nevzali ani rukávky. Až po obědě půjdeme do moře jo?",, Ach jo",, Teď si hraj jenom tady u kraje a nebo víš co?",, Co?" vytáhl jsem z tašky její dvě panenky.
,,Tohle jsou dvě princezny a oni chtějí strašně velký hrad jen pro sebe. Tak co ty na to že těmhle krásným panenkám postarší krásný hrad z písku?",, Tak jo" vypískla a běžela k písku ale pak se vrátila, vzala si panenky, bábovičky a pak šla stavit.
Pousmál jsem se a pak jsem sklonil hlavu a povzdechl si.
,,Ahoj" sedla si vedle mě do písku.
,,Ahoj" Usmál jsem se na Kate.
,, Co tu tak sklesle sedíš?",, Já nevím" pokrčil jsem rameny.,, Prostě sedím, přemýšlím a hlídám to zlobidlo" ukázal jsem na Vanessku která si stavěla v písku.
,,Je roztomilá v těch plavkách" zasmála se a já přikývl.
,,Hele a Vanesska se ptá na mamku?",, No jo. Ona to už vnímala když Tamara odešla takže se ptá. Ona prostě mamku potřebuje",, To je jasný" řekla.
,,Můj problém ale je že prostě já mám kamenné srdce od Tamary a prostě vím že se tak rychle nedokážu zamilovat. S Vanesskou mi pomáhá Jazzy moje sestra a mamka. Ale takhle to vždy nebude. Jazzy taky za chvíli bude mít dítě a nebude mít čas se starat o moje dítě. Bojím se že až bude Vanesska větší tak to bude mnohem horší.",, Třeba si jednou druhou polovičku najdeš" řekla.,, No snad. Hlavně chci aby se měla Vanesska dobře" řekl jsem a utřel si slzy které mi začali padat z očí.
,,Justine ona se má dobře" objala mě.,, Já si tím právě nejsem jistý. Chci aby měla krásný život ale už tím že nemá mamku tak to má horší. Mám ji strašně rád a nechci aby se měla špatně",, ona se má úžasně opravdu. Nenajdou se takový otcové jako si ty. Ona má štěstí" snažila se mě utěšit a já přikývl. Pořád jsme se objímali ale pak nás od sebe někdo odtáhl.
,,Zlato co to tady děláš?" zeptal se nechápavě nějaký kluk. Někde jsem ho viděl ale nevěděl jsem kde.
,, Camerone co tu děláš ty?" vyhrkla Kate.
,,No hledal jsem tě zlato",, Zlato? Říkala si že nemáš kluka" řekl jsem.,, A ale já ho nemám on Cameron"
,,Lásko pojď půjdeme. Chodíme spolu už dva roky. Je mi líto ale ona je moje" řekl ten Cameron.
,,Tak my už půjdeme" řekl jsem naštvaně. Nenávidím když mi někdo lže. Ještě víc jsem to začal nenávidět od té doby co Tamara odešla.
,,Justine počkej prosím",, Nech mě být" řekl jsem.,, Vanessko zlato Jdeme bude oběd" zvedl jsem ji.,, Ale já to ještě nemám dostavěné",, Dostavíš to po obědě" řekl jsem a odnesl ji pryč. Na Kate jsem byl fakt naštvaný.
ČTEŠ
,,He is broken" ✔️
Fanfic,,Musím mu pomoct, on je zlomený" Pomůže mu pouhá letuška se znova zamilovat? A nebo zůstane na všechno sám a bude pořád zlomený? Story by _IamAnett_ 2017