O týden později
Justin
Dnes je ten den. Dneska asi za tři hodiny přijde Tamara s tím jejím debilem a právníkem. S Kate jsme si celou dobu dopisovali a říkala že její táta na to kývl takže jsem fakt happy. Mám právníka a úžasného právníka. Opravdu Patricka Jonese jsem pořád obdivoval. Opravdu jsem vždy chtěla být právník ale když se narodila Vanesska tak prostě to nešlo. Já jsem byl otec na plný úvazek. Tamara byla nic. A teď prostě Patricka poznám a bude můj právník. To je prostě paráda.
Najednou mi cinkl mobil.,, Tátí další zpráva" zasmála se Vanesska která se mnou seděla u televize.,, Já to vím zlato" zasmál jsem se s ní. Vždy když mi přijde zpráva tak Vanesska vyvádí. Je to teď její zábava i když má puštěnou pohádku.
Podíval jsem se na mobil a viděl zprávu od Kate.
Kate: Tátovi jsem řekla že spolu chodíme a že potřebuješ pomoct takže se musíme chovat i před ním jako pár aby jsi o tom věděl
Aha takže i před ním budeme dělat že jsme pár. Jako mě to nevadí. Nejsem proti.
Justin: Dobře takže nějaký líbání bude? 😂
Kate: Pusa na tvář 😘
Zasmál jsem se a odložil mobil ale za chvíli mi zase mobil cinkl.,, Zpráva!" vykřikla Vanesska.,, Koukej se na pohádku prdko" řekl jsem jí a zasmál se.
Kate: Budeme u tebe asi za deset minut
Justin: Ok
Mobil jsem si dal do kapsy a podíval se na Vanessku.
,,Zlato?",, Jo?" podívala se na mě.,, Víš za pár hodin přijde mamka",, Já jí ale nechci",, Já vím zlato ale bude tady i se svým přítelem a možná si tě budou chtít na chvíli odvézt třeba na jeden den" to mi napsala Tamara že budou chtít Vanessku na jeden den a bude je sledovat právník jak se chovají. Což mi připadá dost debilní protože před právníkem se budou chovat jako andílci budou Vanessku úplně milovat ale když tam právník nebude tak se k ní budou chovat že tam ani není. Aspoň si to myslím. Tamara se určitě bude takhle chovat.
,,Co? To neee" zakňučela.,, Miláčku teď to takhle bude víš. Ale slibuji ti že navždy budeš u mě jo?" pohladil jsem ji po tváři.,, Když mamka nemá láda tebe tak já nebudu mít láda ji" řekla. Tak a teď nevím co mám říct. Asi bude lepší když ji nebude mít ráda ne?
Za chvíli se ozval zvonek a já se zvedl.,, To je mamka?" schovala se mi za nohy.
,,Ne ještě ne zlatíčko" pohladil jsem ji po hlavě a šel jsem otevřít dveře.
,,Kate ahoj" Usmál jsem se, objal ji a dal jí pusu na tvář.,, Ahoj Justine" usmála se.
,,Dobrý den pane" podal jsem ruku svému oblíbenému právníkovi. Teď mi došlo až ho uvidí Tamara s tím právníkem tak budou dost překvapení.
,,Dobrý Justine" Usmál se.,, Doufám že se o moji dceru staráš nejlépe" Usmál se.,, Ano pane vaší dceru miluju" přitáhl jsem si Kate k sobě a dal jí píšu do vlasů. Já jsem měl být herec.
,,Tak to jsem rád a kde máš ty svoji dceru?",, Vanessko pojď sem ke mě" zavolal jsem do obýváku.
Vanesska za chvíli přiběhla a hned objala Kate.,, Ahoj Kate!" vypískla.,, Ahoj zlato" usmála se.,, Miláčku pozdrav" řekl jsem a ona se podívala na Patricka. Já nevím jak mu mám říkat.
,,Dobrý den" pozdravila.,, Ahoj" Usmál se na ni.
,,Pane já jenom jak vám můžu říkat?" zeptal jsem se.,, Klidně Patrick" zasmál se a mávl rukou.,, Dobře"
ČTEŠ
,,He is broken" ✔️
Fanfic,,Musím mu pomoct, on je zlomený" Pomůže mu pouhá letuška se znova zamilovat? A nebo zůstane na všechno sám a bude pořád zlomený? Story by _IamAnett_ 2017