4

4K 184 6
                                    

Justin

Seděl jsem u baru a popíjel už druhé pivo. Jako jo jsem rád že tu můžu být ale stejně. Je tu nuda. Jenom koukám na barmanku jak dělá to co si lidi řeknou a nebo koukám prostě do blba. Ta barmanka mě ale začíná trochu štvát. Pořád se mnou flirtuje a to se mi nelíbí.

Z mého koukání do blba mě vyrušilo že si vedle mě někdo sedl a ozval se její hlas.,, Jednu tequilu" otočil jsem se a viděl tu letušku. Potřebuji vědět její jméno. Nemůžu ji pořád říkat ta letuška.

Stejně mě ale dost překvapuje že je tady, že hned neletěla zase zpátky, měla docela velký kufr takže tu bude asi na dlouho ale jenom mě to překvapilo no.

,,Um ahoj hele můžu vědět jak se jmenuješ?" ozvala se a já se na ni překvapeně podíval. Sakra Justine to ona jako musela udělat první krok?

,,Jasně jsem Justin",, Konečně vím tvoje jméno. Jsem Kate" podala mi ruku a usmála se.,, Nápodobně" Usmál jsem se a taky ji podal ruku.

,,Co tady sedíš takhle sám?" sedla si vedle mě a já pokrčil rameny.,, Piju nikoho tady nemám s kým bych mohl popíjet. Táta ten je s mamkou a přítel moji sestry už se opil beze mě takže už spí" zasmál jsem se.,, Aha" taky se zasmála.

,,A co ty tady děláš sama?",, Holky prý se mnou nechtějí pít teda aspoň ne dnes že jsou unavený tak jsem šla sama" uchechtla se a napila se.

,,Já jsem myslel že když si letuška tak někam doletíš a hned zase letíš zpátky nebo někam jinam" řekl jsem.,, Takhle to vždy je ale já jsem už strašně dlouho neměla dovolenou a potřebovala jsem ji tak mi ji dali s tím že když doletím jako letuška sem na Floridu tak tady pak můžu zůstat 14 dní a pak zase poletím jako letuška zpátky do Los Angeles",, Tak to jo" přikývl jsem.

,,A kde máš dceru?",, Vanesska je na pokoji a spí" Usmál jsem se.,, Hlídá ji moje sestra" řekl jsem.,, Vanesska je krásné jméno" usmála se a já se taky usmál.

,,Já vím že to bude asi dost nezdvořilá otázka ale ty jsi tady s Vanesskou sám teda když nepočítám tvoji rodinu. Kde máš přítelkyni? Napadlo mě že je znova těhotná tak sem nemůže a vzal si jenom Vanessku ale nevím jestli je to pravda" neumím si představit že by byla Tamara znova těhotná. To by ale nemohla být taková mrcha.

,,Ne není to pravda" pokroutil jsem hlavou.,, A proč si teda tady s ní sám? Jestli o tom nechceš mluvit tak nemusíš" řekla. ,, Ne klidně ti to řeknu. Potřebuji se vypovídat ale bude ti vadit když ti to řeknu někde jinde?" ,, To nevadí kam půjdeme?" ,, Můžeme ven na pláž tam není tolik lidí jako tady a hlavně tam není takový hluk" pokrčil jsem rameny. ,,Tak jo" řekla, dopila tequilu a šla za mnou. Sedli jsme si k moři na písek a pak jsem začal mluvit. 

,, Prostě jsem chodil s holkou jmenovala se Tamara. Strašně mě okouzlila opravdu moc. Byla krásná, hodná a úžasná. Říkala mi jak mě miluje a já jsem jí taky miloval. Pořád jí miluju no. Řekl jsem jí že by jsme mohli mít dítě a ona řekla že jo takže jsme se o to pokoušeli. Myslel jsem že mě miluje a že to fakt všechno myslí vážně. Myslel jsem si to dva posraný roky co jsme vypadali jako rodina. Já, Tamara a Vanesska. Myslel jsem že mě miluje a že miluje Vanessku. Je pravda že se o Vanessku nestarala tak jak měla. Občas jí odstrkovala, když se narodila tak se jí taky moc nevěnovala ale já jsem do ní byl tak zakoukaný že jsem to nevnímal a hlavně jsem měl dceru, postaral jsem se o ní sám. No a nějak před osmi měsíci jsem v noci slyšel nějaké zvuky, tak jsem šel dolů za zvukama a viděl tam stát Tamaru s kuframa. Začal jsem se jí ptát co dělá a tak. No a ona mi řekla že mě nikdy nemilovala, milovala mě jako kamaráda víc ne. Nechtěla mě zklamat tak mi dala dítě a a pak mi ř-řekla že prostě odchází že m-miluje někoho jiného a nás s Vanesskou nechala samotný. Ani se s ní n-nerozloučila." řekl jsem a do očí se mi nahrnuli slzy. Nechtěl jsem před ní brečet ale nešlo to jinak. 

,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat