O pět dní později
Justin
Ležel jsem v posteli a povídal si s Vanesskou.,, Kdy vlastně budeme zase s Kate?" zeptala se.,, S Kate už se asi neuvidíme" povzdechl jsem si. Od té doby co se stalo tamto tak mě ignoruje. Chci se jí omluvit za to že jsem ji tak odmítl ale já se prostě do ní nedokážu zamilovat a hlavně ne nuceně. A já jí nechci zlomit. Mám ji rád jako kamarádku.
,,Jakto?" zakňučela a já jí začal hladit po vlasech.,, Protože jsme se trochu pohádali víš?",, A to vadí?",, Jo vadí" povzdechl jsem si.,, Ale zítla jedeme domu. To už se neuvidíme nikdy?",, Asi ne miláčku" musím ji najít. Teď když řekla že už ji nikdy neuvidíme tak mě to trklo. Musím ji vidět. Potřebuji ji jako kamarádku.
,,Ale ty neodejdeš že ne?",, Jasně že ne lásko. Od tebe nikdy" objal jsem ji. Po chvíli jsem slyšel jak pravidelně oddechuje. Pomalu jsem ji od sebe odtáhl.
Postavil jsem se a oblékl se. Potom jsem odešel z pokoje a zaklepal na pokoj Jazzy.
,,Justine děje se něco?" zeptala se nechápavě.,, Můžu ti sem dát Vanessku?",, Proč?",, Musím jít ještě pryč. Musím najít Kate" řekl jsem a vydechl. Ona ví všechno. Všechno jsem ji řekl.,, Brácho jasně. Přines ji" řekla a já se usmál a šel zase k sobě. Vzal jsem Vanessku na ruce a ona se začala budit. Sakra mělo mi dojít že ještě tak tvrdě nespí.,, Tati?" nechápavě se na mě podívala.,, Zlatíčko dnes budeš spát u tety Jazzy a u strejdy Thomase jo?",, Ale ploč?",, Já si musím něco vyřídit. Zítra ráno se uvidíme jo?" tuším že dnes se asi opiju takže by mě Vanesska nemohla vidět opilého. Potřebuji se opít.,, Tak jo" zamumlala ospale a já jí odnesl do postele kterou tu mají navíc. Ještě že tak.,, Dobrou lásko" dal jsem ji pusu.,, Doblou tati" zašeptala a zase spala.
,,Tak děkuju snad nevadí",, Ne vůbec ne" usmála se Jazzy.,, V pohodě Brácho" Usmál se Thomas a já přikývl a odešel.
Za nějakých pět minut jsem došel k plážovému baru. Ale ještě než jsem tam došel tak jsem si tam všiml osoby kterou jsem přesně hledal. Hned jsem se vydal za ní.,, Kate" vydechl jsem a ona se na mě otočila.,, Justine nech mě...",, Kate ne" povzdechl jsem si a hned ji objal.,, Omlouvám se ti moc se ti omlouvám. Já jenom jsem tě nechtěl zklamat. Ale já tě chci jako kamarádku. Prosím pochop to" odtáhl jsem se od ní a podíval se jí do očí.,, Dobře" zašeptala.,, Co dobře?",, Budeme teda kamarádi",, Opravdu mě to mrzí.",, To je dobrý" usmála se.
,,Půjdeme do baru?",, Jo" řekla a já ji chytil kolem ramen a šli jsme do baru, kde jsme se začali bavit.
*********
,,Ty si ale myslíš že to není pravda ale je" smála se Kate nějakýmu vtipu a já se smál s ní. Byli jsme u hotelu a smáli se jako blázni.,, Jsi krásný" zašeptala Kate a já se usmál.,, Já vím" mávl jsem rukou a zasmál se.,, Závidím Vanessce že se tě může dotýkat.",, Je to moje dcera Kate. Nemám s ní sex" uchechtl jsem se. Fuj to bych byl fakt debilní pedofil. Nemám rád tyhle hajzly, kteří zneužívají malý děti.
,,Já vím ale může tě objímat a dávat ti pusy" nestihl jsem ji nic říct a už mě líbala.,, Kate ne" vydechl jsem ale její rty mě nenechali protestovat. Tak moc dobře líbala a já jsem musel s ní.
,,Prosím líbej mě" zavzdychala a já jí chytil za boky a začal ji líbat.
Nějak jsme se dostali do výtahu a jeli jsme do pátého patra. Celou dobu jsme se líbali. Došli jsme do jejího pokoje a pořád se líbali. Po chvíli jsem si řekl že to co děláme je chyba tak jsem se od ní odtáhl.,, Kate tohle fakt nejde" pokroutil jsem hlavou.,, Já vím že to chceš" zašeptala a zase mě políbila.,, Já tě nechci jen využít chápeš to? Proč prostě nepochopíš že ti tvoje city nedokážu opětovat?" povzdechl jsem si a prohrábl si vlasy.,, Mě to nezajímá. Já tě potřebuji. Ošukej mě" vyhrkla a já se na ni překvapeně podíval.,, Kate tak tohle určitě ne" zamumlal jsem.,, Pššš nic neříkej jenom konej. Vím že to chceš jako já" zašeptala a začala se svlékat. Ani jsem to nestihl vstřebat a už předemnou stála nahá.,, Kurva" zašeptal jsem a nechtěl se na ni dívat ale nešlo to.,, Ošukej mě" zavrčela mi pomalu do ucha. Chytil jsem ji pevně za zadek a vyzvedl na sebe. Obmotala si kolem mě nohy a já jí položil na postel. Sundal jsem si triko a ona mi sundala kraťasy. Začali jsme se zase líbat.
Začal jsem ji líbat na krku a přitom jsem ji dole dráždil. Sakra tak dlouho jsem neměl sex. Vím že je to chyba a vím že to Kate bude bolet až z toho nic nebude ale já jí taky potřebuji. Je strašně sexy a musím ji mít.
,,Justine" zavzdychala a já si sundal boxerky a políbil ji.,, Ošukej mě tvrdě" zašeptala a já do ní vnikl. Začal jsem do ní tvrdě bušit. Vzdychali jsme přes celý pokoj možná i přes celou chodbu.,, Justine!" zařvala.,, Jo já vím" zaklonil jsem hlavu a pak ji začal líbat na krku. Dala si ruku na klitoris a začala se sama dráždit.,, Bože!" zakřičela a udělala se. Párkrát jsem do ní ještě zasunul a taky se udělal. Justine ty jsi totální kretén.
Svalil jsem se vedle ní a ona si mi lehla na hruď.,, Miluju tě" zašeptala a dala mi pusu na hruď. Kurva tak tohle jsem nechtěl. Doprdele co jsem to vůbec udělal? Já jsem se sní vyspal? Do píči tak tohle ji zlomí.
,,Kate" vydechl jsem a odtáhl se od ní.,, Miluješ mě?",, Ne tohle jsem nechtěl" Povzdechl jsem si a posadil se zády k ní.,, Co se děje?" přítulila se ke mě.,, Sakra Kate tohle se stát nemělo" postavil jsem se.,, J-jak jako?",, Lituji toho" začal jsem se oblékat.,, Cože?",, Já tě nemiluju a mám tě rád jenom jako kamarádku. A kurva já vím neměl jsem se s tebou vyspat ale ty si mě prostě já jsem nemohl odolat. A...",, Vypadni" zašeptala.,, Cože?",, Vypadni! Ty ses se mnou vyspal protože... Ty si mě využil! Jsi debil!",, Já já vím. Jsem kretén ale já...",, Říkám vypadni! Už nikdy tě nechci vidět!" začala na mě křičet.,, Proč jsem se zamilovala do takového idiota? Myslela jsem že když ses mi přišel omluvit tak že mě taky miluješ a že si se mnou vyspal z lásky. A ty mi řekneš že toho lituješ" rozbrečela se.,, Kate já...",, Prosím odejdi" zašeptala ale já pořád stál na místě.,, Já jsem nechtěl. Měl jsem ti odolat ale nešlo to...",, Musíš mi tady pořád kecat nějaký píčoviny?! Prostě vypadni!" zařvala a já to už vzdal a odešel.
,,KURVA!" zařval jsem a bouchl do zdi. Proč jsem takovej idiot?
ČTEŠ
,,He is broken" ✔️
Hayran Kurgu,,Musím mu pomoct, on je zlomený" Pomůže mu pouhá letuška se znova zamilovat? A nebo zůstane na všechno sám a bude pořád zlomený? Story by _IamAnett_ 2017