15

3.6K 220 6
                                    

Justin

Ležel jsem v posteli a dodělával ještě svoji práci na Macbooku. Musím navrhnout barák jednomu bohatému chlápkovi. Říkal že to nechá na mě ale viděl jsem jeho fotky baráku kde bydlel předtím a jako wow. Nevím jako jestli se mu to vůbec bude líbit no a jestli ne tak přijdu o dost dobrý prachy a to se mi nelíbí.

Zrovna navhrnuji postavení baráku, už několikrát jsem něco vymazal. Chci aby to byla prostě vila. Říkal že bude mít rodinu, takže to chce mít luxusní ale prý zase ne až moc. Takže prostě nějaký luxusní rodinný barák no ale já opravdu nevím jak.

Po další půl hodině jsem už měl hotový návrh baráku ale když jsem zjistil že je už dvanáct tak jsem se na to vykašlal. Zítra budu pokračovat s interiérem.

Vypl jsem macbook a položil ho na stůl. Zvedl jsem ruce a zívl si.

Najednou se ze zdola ozvalo jakoby spadnutí skla. Cukl jsem s sebou a rychle vylezl z pokoje. Nakoukl jsem do pokoje Vanessky a viděl že v klidu spí. Bál jsem se že je to zloděj a třeba Vanessce něco udělal.

Potom jsem se podíval do pokoje Kate ale ta tam nebyla. Takže to je ona?

Seběhl jsem opatrně a potichu schody dolů.,, Sakra" ozvalo se z kuchyně ale ten hlas jsem nemohl rozeznat.,, Kate?" zavolal jsem.,, Jo to jsem já" řekla a mě se ulevilo.

Vešel jsem do kuchyně a viděl Kate v kuchyni. Sbírala sklo.,, Co tu děláš?" zeptal jsem se.,, No šla jsem si pro pití a najednou jsem viděla blesk a byl hrom no a já se strašně lekla takže mi vypadla sklenička z ruky no a já se fakt omlouvám. Já jsem nechtěla" řekla a já si všiml že ji krvácí ruka.,, Kate krvácíš" vyhrkl jsem.,, Jo" zašeptala.,, Počkej už na to nesahej" řekl jsem jí a začal to sám uklízet.,, Já ti tu skleničku zaplatím",, Kate prosímtě žádnou blbou skleničku mi platit nebudeš. Kašli na to" řekl jsem a hodil střepy do koše.

,,Ježiši hodně ti to krvácí" řekl jsem. Měla to hodně rozřízlé.

Vzal jsem utěrku a do utěrky ji dal tu ruku.

,, Pojď nahoru do mé ložnice. Tam mám lékárničku" řekl jsem.,, Ne to je dobré" řekla.,, Kate no tak neštvi mě" řekl jsem a šel s ní nahoru do ložnice.

V moji koupelně jsem vzal lékárničku a sedl si na kolena ke Kate. Seděla na posteli a já si sedl k ní na zem.

Vzal jsem dezinfekci a vzal její ruku.,, P-počkej dezinfekci ne",, Jsi jako Vanesska když si rozbila koleno" zasmál jsem se a ona se na mě uraženě podívala.,, Já nejsem jako malá holčička",, No ale teď se tak chováš. Nebo jsi velká holka?" zasmál jsem se.,, Jasně že velká holka" uchechtla se.,, Tak to dokaž" zašeptal jsem ji blízko rtů. Kate se mi hned přilepila na rty. Byl jsem překvapený. Nečekal jsem že tohle udělá.

Začali jsme se líbat. Sakra její rty jsou tak kurevsky úžasné. Kate si dala ruce na moji tvář a hladila mě. Já jsem jí zase chytil za boky a přitáhl si ji blíž k sobě.

Kate najednou zasyčela a já se od ní hned odtáhl kvůli té ruce.

,,Máš tvář od krve" řekla a celá zčervenala. No jo položila si na moji tvář i tu krvavou ruku.,, Nevadí musím ti to ale fakt ošetřit. A jo jsi velká holka" Usmál jsem se a ona sklonila hlavu. Povzdechl jsem si a začal ji teda tu ruku ošetřovat.

Když jsem ji ruku obvazoval tak sebou cukla protože zahřmělo.

,,Bojíš se hodně bouřek?" zeptal jsem se.,, Jo hodně" řekla.,, A nechceš tu zůstat se mnou?",, Ne radši ne" řekla a postavila se.,, Děkuji za tu ruku" pousmála se.

,,Kate co se děje?" chytil jsem ji za ruku.,, Jak jako radši tady nebudeš spát?",, Prostě po tom polibku už radši ne" otevřela dveře.

,,Proč?",, To neřeš" zašeptala.,, Sakra Kate" vyhrkl jsem a rozhodil rukama.

,,Chci to vědět tak mi to sakra řekni" přišel jsem k ní.,, Pořád jsem do tebe zamilovaná jako nějaká bláznivá holka ale ty mi ty city neopětuješ takže to já nechci a ještě když jsme se líbali. Prostě vědět že mě nemiluješ to bolí chápeš?" řekla a s pláčem utekla do pokoje kde přespává.

,,Kurva" zamumlal jsem a svalil se na postel. Úplně jsem zapomněl na to že je do mě zamilovaná. Já jsem si myslel že se toho už zbavila když kývla na to že bude hrát moji přítelkyni. A nebo to udělala aby byla se mnou?

,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat