7

3.5K 212 5
                                    

Justin

,,Justine prosím nech si to vysvětlit" zase ke mě přiběhla a já protočil očima.,, Co chceš vysvětlit? Prostě si mi lhala že nemáš přítele. Hned si mi měla říct že máš přítele a nemuselo se to stát" řekl jsem naštvaně.,, Já jsem mluvila pravdu opravdu Justine" vydechla.,, Prosím můžu ti to vysvětlit?",, Tátí já chci može" zakňučela Vanesska a já se na ni podíval.

,,Já půjdu s Vanesskou do pokoje vzít si plavky. Budeš tady? Popovídáme si až Vanesska bude v moři" řekl jsem.,, Budu tady samozřejmě" usmála se a já přikývl, Vzal Vanessku na ruce a šel s ní do pokoje.

******

Došli jsme s Vanesskou zase na pláž a já viděl Kate sedět v písku. Koukala na moře. Měla na sobě kraťasy a tílko a rozpuštěné vlasy. Jo přiznávám. Byla hezká.

,,Hele tam je Kate" usmála se Vanesska.,, Mám ji láda, dala mi jahody a našla Julinku" usmála se a já přikývl.,, Ty máš ráda všechny co?",, Jo" zazubila se a rozběhla se za Kate.

Povzdechl jsem se a rozešel se za nima taky.,, A jak se ta tvoje panenka jmenuje?" zeptala se Kate a pohladila Vanessku po vlasech.,, No tak tamta co si našla je Julinka. Na pokoji mám ještě Vanessku a Lucy",, Vanessku jo?",, Jo vypadá jako já" usmála se.,, Tak to mi je potom musíš ukázat" usmála se Kate a já si sedl vedle nich.

,,Justine" usmála se Kate a já kývl.

,,Zlato tak chceš do toho moře?",, Jo plosím" usmála se a já jí ukázal ať jde ke mě.

,,Dám ti rukávky ale stejně budeš jenom u břehu jo? Daleko nepoplaveš je ti to jasný?",, Ano tati" usmála se a já jí nandal rukávky.

,,Tak jdi",, A půjdeš pak se mnou více do hloubky?" udělala na mě psí oči.,, Jo až si popovídám tady s Kate tak pak s tebou půjdu",, Dobže" vypískla a šla do moře.

,,Tak co mi chceš vysvětlit?" řekl jsem ale nepodíval se na ni, koukal jsem na Vanessku.

,,Justine Cameron není můj přítel",, Tak není?" zasmál jsem se a na chvíli se na ni podíval.

,,Řeknu ti to od začátku jo?",, Hmm" přikývl jsem.

,,Cameron byl můj kamarád. Seznámili jsme se v práci. On taky dělá stewarda. A od té doby co mě viděl tak prostě se o mě snaží. Vždy když se vidíme tak mě prostě chce. Flirtuje se mnou a tak. Ale já ho odmítám. Prostě ho nechci. A on asi žárlil když jsem si s tebou povídala. Takže začal předvádět že spolu chodíme ale to vůbec není pravda. Já jsem teď na něj naštvaná a už se s ním ani nechci kamarádit. On mi prostě říká že jednou mu stejně podlehnu a budeme spolu ale to se mílí. Já ho prostě nechci. Opravdu ti říkám pravdu Justine. Já jsem ti nelhala. Přítele nemám a Cameron to jenom předváděl. Chtěl abych se s tebou přestala bavit ale já ho nebudu poslouchat protože spolu nic nemáme a je to můj život a moje rozhodnutí. A já se s tebou chci bavit protože si dobrý kamarád a myslím že si spolu rozumíme." řekla.,, Já nevím co ti na to říct" vydechl jsem.,, Nic neříkej jenom mi řekni jestli si mi odpustil",, Jo odpustil. Jenom mě strašně mrzelo když jsem zjistil že si mi jakoby lhala ale když jsem teď zjistil že ne tak řeknu jenom že Cameron je totální čůrák" řekl jsem a ona se začala smát.,, To máš pravdu" zasmála se a já se uchechtl.

,,Takže jsme za dobře?" zeptala se.,, Jo jsme" Usmál jsem se a ona mě objala. Zase jsem byl překvapený ale objetí jsem ji opětoval.

,,Tátí!" vypískla Vanesska a já se na ni rychle podíval. Když jsem jenom viděl jak na mě ukazuje ať už jdu za ní tak mi spadl kámen ze srdce. Tak moc jsem se lekl že se jí něco stalo. Strašně se teď o ní bojím no.

,,Chceš jít s námi do moře? " zeptal jsem se a zvedl se.,, Moc ráda" usmála se a začala si sundavat tílko a kraťasy. Sakra její tělo bylo úžasný. Ale jako opravdu. Tamara měla taky dobrý tělo ale Kate má fakt skvělou postavu a na to že je tak hubená má dost dobrý prsa. Sakra Justine klidni se.

Pokroutil jsem hlavou a taky si sundal triko a kraťasy. Teď Kate koukala na mě. Kousla si do rtu a koukala na moji hruď.,, Můžeš si mě vyfotit" Usmál jsem se.,, Hele taky si koukal" vypískla a zčervenala.

,,Okey tak jsem taky koukal" zvedl jsem ruce.,, Jsi krásná tak se musím koukat" sakra co si to teď řekl?

,,Děkuju" zčervenala ještě víc.,, Taky jsi krásný" řekla a já se usmál. Twl opravdu tady teď spolu flirtujeme?

,,Tak jdeme za Vanesskou" řekl jsem a rozběhl se za Vaness. Vzal jsem ji na ruce a běžel s ní do moře. Samozřejmě začala pištět. Hodil jsem ji do moře a smál se u toho.,, Neee" smála se se mnou.,, Kate nejde do vody" řekla Vanesska a já se podíval na břeh.

Kate stála u kraje a koukala na nás. Dostal jsem nápad.,, Zlatíčko buď tady jo?" řekl jsem Vanessce a ona přikývla. Šel jsem zase ke břehu a usmál se na Kate.,, Tak pojď do vody" kývl jsem na moře.,, Zdá se mi to nějak studené" řekla.,, Ale Nekecej" zasmál jsem se a přehodil si ji přes rameno.,, Justine neee! Ani náhodou!" začala řvát a já se s ní rozeběhl do moře.,, Neee" pořád pištěla. Za chvíli jsem ji hodil taky do vody.

,,Ty jsi hroznej!" zařvala a my s Vanesskou jsme se začali smát.

,,Musíš do vody. A není to studený" řekl jsem.,, Mě se zdá že je" řekla a já pokroutil hlavou.,, Oplatím ti to" řekla.,, Jo a jak?" nic neřekla jenom na mě skočila a protože jsem to nečekal tak jsem se ponořil úplně a samozřejmě se mi namočily vlasy.,, Ty jsi mrcha" zasmál jsem se a prohrábl si mokré vlasy.,, To máš za to" mrkla na mě a já se zasmál. Konečně po dlouhé době mám nějakou kamarádku.

,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat