38

2.6K 161 5
                                    

Justin

Chodil jsem po chodbě v nemocnici a čekal na to až ošetří Kate a řeknou mi jestli je v pořádku.

,,Justine" ozvalo se najednou a já se otočil.

Viděl jsem svoji sestru Jazzy.,, Ahoj Jazzy" vydechl jsem a objal ji.,, Ahoj tak co? Jak je Kate?" zeptala se a odtáhla se ode mě.

,,Vůbec nic nevím. Pořád ji kontrolují ale Kate ještě před tím říkala že ji strašně bolí podbřišek a její špatně. Tak nevím co ji je, ale bojím se že přijdeme o naše miminko" řekl jsem a povzdechl si.

,,Neboj se Justine. Vy o miminko nepřijdete. Oba dva budou v pořádku" řekla a pohladila mě po tváři.

,,Tak snad jo no",, Určitě jo neboj se" usmála se.,, Pojď si sednout" řekla a zatáhla mě za ruku a já si sedl a Jazzy si sedla vedle mě.

,,A co Vanesska? Je v pořádku. Nebyla nějak smutná z toho že se neprobudila doma?" zeptal jsem se..,,Ne je v pohodě. Ráno jsem si s ní hrála a teď když jsem odcházela se koukala na televizi. Je úplně v pohodě. Myslí si že je prostě na návštěvě" řekla a já přikývl.,, Tak ještě že tak" řekl jsem.

,, Stejně je to ale hrozný s tím Jacobem nebo jak se jmenoval. Proč ji unesl?",, Nevím. Je to kretén. Doufám že ho zavřou",, Ale podle toho co si říkal do telefonu. Kate ho bodla?",, No jo. Nevím kde vzala nůž asi od něj a bodla ho do břicha" řekl jsem a vytáhl si nahoru pravou nohavici protože mě příšerně bolel ten kotník jak jsem vyskočil z toho okna.

,,Ježiši co se ti stalo?" vyhrkla Jazzy když viděla můj nateklý a celý červený kotník.

,,Asi ho mám naraženej" řekl jsem a stáhl si zase nohavici.,, Ale co se stalo?" zeptala se..

,,My jsme byli v pokoji. Jacob držel Kate a měl pistol u její hlavy. Vyhrožoval nám, že když se pohneme tak ji zastřelí. No a v tom pokoji bylo takové obrovské okno. Bylo to něco jako taková ta prosklená zeď no a on to prokopl nohou. Vystrčil Kate z toho okna a skočil za ní. No a já jsem taky vyskočil a blbě jsem dopadl na nohy" řekl jsem.,, Panebože a jak to bylo vysoké? A co Kate? Ona pak ještě mohla běžet?",, Já nevím asi byla v pohodě. Snad je teda v pohodě" řekl jsem.,, Justine musíš si to nechat ošetřit. Vypadá to hrozně" řekla.,, To je v pohodě. Teď musím být hlavně při Kate",, Justine ale třeba se ti stane ještě něco horšího. Měl by se ti na to někdo podívat" řekla naštvaně.

,,Pane Bieber" řekla ošetřující doktorka Kate.,, Teď opravdu ne" řekl jsem Jazzy a postavil se a šel za doktorkou.

,,Paní doktorko tak co je Kate?",, Kate je v pořádku. Má nějaké malé zranění ale to nevadí a potom má naražený kotník. A jinak je ještě trochu vyděšená takže by jste ji měl uklidnit",, A miminko?",, Nebojte se miminko je také v pořádku ale bude muset být hodně v klidu do konce těhotenství. Kdyby se ještě něco stalo bylo by to špatné. Ale teď neplašte je v pořádku, jenom potřebuje být v klidu" řekla a já přikývl.,, Dobře děkuji moc doktorko",, Nemáte zač" řekla s úsměvem.

,,Kate je v pokoji 254" řekla a já přikývl a otočil se a s trochu kulhavou chůzí odcházel.

,,Pane Bieber co máte s nohou?" ozvala se doktorka a já si povzdechl a otočil se..

,,Paní doktorko on má ten kotník strašně nateklý a má tam modřinu. Nechce si to nechat ošetřit" řekla Jazzy a já protočil očima.

,,Pojďte za mnou. Já vám to zkontroluji" řekla a já si povzdechl.,, Ale já musím za Kate" řekl jsem.,, Já za ní půjdu. Neboj Justine" pousmála se Jazzy a já přikývl a neochotně šel za doktorkou.

V ordinaci jsem si sedl na lehátko a ona mi to začala ošetřovat.

,,Doktorko nevíte co je s Jacobem? S tím který Kate unesl?",, Jo tak to bohužel nevím. Nejsem jeho ošetřující lékař. Ale vím že ho vezli na sál.",, Myslíte že žije?",, Určitě žije. Bodná rána nebyla tak velká" řekla a já si povzdechl.,, Doufám že ho zavřou" řekl jsem.,, Myslím si že ho určitě zavřou za to co udělal" řekla. Doufám v to.

******

,,Kate lásko" vyhrkl jsem hned když jsem ji viděl a hned šel za ní a objal ji..

,,Justine" zašeptala a také mě objala. Myslím že začala brečet.

,,Pššš lásko to je dobré. Už jsem tu s tebou a už tě nikdy neopustím. Už se ti nic nestane" šeptal jsem ji do ucha.,, Jo ale já se bojím" zavzlykala.,, Ne lásko neboj se. Opravdu se ti už nic nestane. Jacoba určitě zavřou do vězení. Budeš už v pořádku. Neplač lásko moje" houpal jsem s ní.,, Bude ve vězení?" podívala se na mě.,, Určitě bude. A když ne tak si budu muset stěžovat protože on nemůže být já svobodě. Opravdu se neboj. Udělám cokoliv proto aby se ti už nic nestalo ano?" řekl jsem a ona se pousmála a políbila mě..,,Chyběl si mi" zašeptala.,, Ty mě taky zlato. Strašně jsem se o tebe bál. Už nikdy tě nikam nebudu pouštět samotnou" řekl jsem.,, Miluju tě" znova mě políbila.,, Taky tě miluju miláčku"



,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat