21

3.7K 184 3
                                    

Justin

,,Vanessko tak klidně spinkej. Pojedeme ještě dlouho takže můžeš spát" řekl jsem Vanessce když jsme už jeli na chatu.

Já jsem v autě s Vanesskou a Kate a za námi jede táta s mamkou a Jazzy. Všichni jedeme na chatu ale mě se tam tak strašně moc nechce. Ale vím že se tam Vanessce líbí tak hlavně kvůli ní to musím přežít.

,,Tak jo" zamumlala Vanesska a opřela si hlavu o okénko. Pousmál jsem se a pak se podíval na Kate která si potichu pobrukovala písničku která zrovna hrála v rádiu a ještě kývala hlavou do rytmu.

Usmál jsem se a natáhl ruku ke Kate. Ta se usmála a chytila mě za ní. Propletl jsem si s ní prsty a naše ruce položil na řadící páku.

,,Kate" vydechl jsem.,, Jo?" podívala se na mě s úsměvem. Ježiši ona je fakt nádherná. A když se takhle pořád usmívá. Úplně to na ni miluju. Zamiloval jsem se do jejího úsměvu.

,,Chci ti říct proč se mi na tu chatu nechce",, Proč?",, Prostě tam je jedna holka která mě prostě chce. Je to moje bývalá kamarádka. Nebo vlastně i bývalá holka. Chodil jsem s ní když mi bylo 19 a chodili jsme spolu jenom měsíc. Potom jsem potkal Tamaru a strašně moc jsem se do ní zamiloval. Chodil jsem za Tamarou když jsem ještě chodil s tou holkou. Když mi bylo 18 a 19 byl jsem fakt idiot. Dělal jsem totální kraviny a nechoval se normálně. No a ona potom zjistila že chodím za jinou. Rozešla se se mnou ale začala mi dělat problémy. Všem mým kamarádům a i Tamaře začala říkat samé kraviny. Řekla i mamce všechny moje problémy které jsem dělal v no v mládí. Když mi bylo prostě těch 18. No a já jsem se pohádal s Tamarou i mamkou a tátou. Asi rok jsem se s nima nebavil. S Tamarou jsem si to vyřešil a pak Tamara otěhotněla. Mamka se se mnou začala bavit protože byla šťastná že bude mít vnouče. No a jeli jsme na chatu. Myslel jsem že ona už nebude dělat problémy. Ale ona patří snad do blázince. Chtěla Tamaře ublížit, málem opravdu skončila v nemocnici. Ona je opravdový blázen. Pořád mě chce a teď když přijedeš ty tak já se bojím že i tobě bude říkat nějaké kecy a pak se se mnou kvůli tomu rozejdeš" řekl jsem svoji řeč a povzdechl si.

,,A jak víš že tam pořád bude?",, Bydlí kousek od naší chaty. A ona zjistí že tam jsem protože na naší chatu vidí",, Neboj se i kdyby mi cokoliv říkala. Já budu věřit jenom tobě" usmála se a já se taky pousmál.

,,A co si vlastně v tom mladí dělal?" zasmála se.,, To je jedno" pokroutil jsem hlavou.,, Řekni mi to",, Nechci se o tom bavit" zavrčel jsem a pak jsem svého tónu hned litoval.

,,Promiň" zašeptala.,, Ne já promiň. Jenom prostě už je to pro mě uzavřené téma a já se o tom opravdu nechci bavit" začal jsem jí hladit palcem po ruce a usmál se na ni. Já jí nemůžu říct co jsem to dělal. To by se se mnou opravdu rozešla.

Po té hodině a něco jsme tam konečně dojeli. Vystoupil jsem z auta a protáhl se. Bolí mě záda.

Potom jsem přešel ke dveřím a otevřel a vyndal spící Vanessku. Už je něco po sedmé večer tak nevím jestli ji mám budit nebo ji nechám spát.

Táta otevřel chatu a já vešel dovnitř a podíval se na Kate která šla za mnou.

V horním patře jsem otevřel dveře od mojí ložnice a vešel tam.

,,Tady to máte tak luxusní a velký. Tohle berete jako chatu?" zeptala se Kate a já se zasmál.,, Jo je to naše chata. A mě to tak luxusní nepřijde" pokrčil jsem rameny a položil Vanessku na moji postel.

,,To je hezký jak tu máš ty fotky tý rodiny"

,,To je hezký jak tu máš ty fotky tý rodiny"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
,,He is broken" ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat