1.

518 31 5
                                    

,,Haló!!! Viem že ma počuješ. Vstávaj je posledný deň školy a ty ešte stále vyspávaš!"

,,Koľko je hodín?"

,,Je šesť."

,,Šesť? ŠESŤ?! Si normálna? Dnes škola začína až o deviatej a ty ma budíš už o šiestej?!"

,,No a? Vstávaj!"

,,Nie!!! Vypadni z mojej izby!"

,,Si sprostá Viva. Vieš to?"

,,Ja? Strč sa!"

,,Fajn!" zabuchla dvere a odišla.

Nenávidím tú blonďavú kravu. Mať za sestru odporcu všetkého čo mám rada je dosť otravné. Ja som pohoďáčka, kreslím, spievam a hrám na gitaru zatiaľ čo ona je hysterka a princeznička školy. Miluje ju každý kto ju pozná vrátane kapitána futbalového družstva. Kým si mením učebnice pri skrinke ona si napráva make-up na dievčenských záchodoch nášho gymnázia.

Fremont je mesto v Californii s populáciou pohybujúcou sa okolo 200 000 ľudí. Presnejšie 233 136. Fremont je úžasné miesto na život. Teda len pokiaľ ste sa tam presťahovali z nudy alebo ste utiekli pred zákonom s falošnými dokladmi (samozrejme si robím srandu).
Ja tu žijem už od narodenia celých 18 rokov (teda až o dva týždne). A čo k tomu dodať? Pomaly tu umieram z nudy!
A teraz? Teraz už nezaspím kôly mojej sprostej staršej sestre. Olívia je to najhoršie v mojom živote.

❤❤❤

,,Zlatko vstávaj. Je posledný deň školy!"

,,Nespím."

,,Čo? Ako to? Nikdy nevstávaš skôr ako ja."

,,To tvoja dcéra. Zobudila ma už o šiestej!"

,,Určite to nemyslela zle....."

,,Ona nikdy nič nemyslí zle. To len ja som pesimista od kosti, však?"

,,No..." zarazilo ju to.

Ako vždy keď som narážala na debilné nálady mojej blbej sestričky, ktorú každý miloval a ja som bola za škaredé káčatko s ktorým si nikdy nikto nerozumel.

Nikto až na dve osoby. Jedna povahovo na vlas rovnaká ako ja a druhá proste najlepšia na svete.

Mama radšej odišla a nechala ma samú ponorenú do vlastných myšlienok. Keď som si to uvedomila, vybrala som sa do kúpeľne a dala som si úžasnú ale rýchlu sprchu.

Vrátila som sa do svojej izby a tresla dverami. Neviem prečo to ľudia robia väčšinou len keď sú naštvaný. Ja to robím stále a dáva mi to pocit, že stále žijem.

Postavila som sa k svojej skrini a bez rozmyslu vybrala dlhé čierne džíny s dierami na kolenách, čierne tielko a červenú kockovanú košeľu. Na krk som si zavesila jemnú čiernu retiazku s príveskom mimozemšťana.

Zbehla som dole a vzala si toasty ktoré pripravila mama. Neviem čo by som si bez nich dnes počala. Na raňajky som zjedla jeden a do batoha som si vzala 10 kuskov.

Ďalšia zastávká bolo umývanie zubov a potom už len chodba s mojimi čiernimy teniksami. Vybehla som z domu, nasadla do auta a napísala som otcovy SMS-ku: ,,Sedím v aute."

O minútu si ku mne prisadal a strkal kľúč do zapaľovania. Moja sestra mi klopala na okno a ja som si dala načas s otváraním ho. Hodila som na ňu mój unudený výraz a čakala čo má za problém aj keď ten bol už jasný.

,,Sedíš mi na mieste!"

,,Bola som tu prvá takže..... odpáľ dozadu!"

Vyzerala dosť naštvane keď si sadala na zadné sedadlo, no ja som bola šťastná ako blcha. Počas cesty si moja ,dokonalá, sestra dorábala make-up. Ja som si rozpustila vlasy a nasadila sluchátka.

❤❤❤

Zastavili sme pred budovou školy. Spokojne som vystúpila z čierneho BMW a hľadala jedinú jednu dušičku. Hnedovlasá Mia Porsche, dcéra Viliama Porsche, predajcu a výrobcu drahých hodiniek ,Selvensce, , stála neďaleko svojho auta. Boli sme najlepšie kamarátky už od škôlky a obe kreslíme a spievame. Teda až na to že Mia sa venuje rapu.

Len čo si ma všimla vybrala sa mojim smerom s milým úsmevom na tvári.

,,Viva!"

,,Ahoj Miuš."

,,Ako sa máš trpiteľ?" pousmiala sa a ukázala smerom kde stála moja sestra v obklopení jej kamarátok.

,,Dnes zatiaľ v pohode. A už viem čo jej dnes vyvedieme."

,,No super." uškrnula sa.

,,Kde je vlastne Samuel?"

,,Tu." ozval sa známi hlas spoza môjho chrbta.

,,Samuel." hodila som sa mu okolo krku.

Samuel Scott bol ten najlepší kamár akého som s Miou mohla na gymnáziu nájsť. Bol to syn významného archeológa Pertona Scott.

Všetci sme boli zo zazobaných rodín, no nemali sme potrebu smiať sa ostatným ako to robila moja sestra. Boli sme nerozlučná trojka.

Takto spolu sme vstúpili do budovy a stratili sa medzi žiakmi.

💋💋💋

Toto je môj prvý príbeh. Dúfam že sa bude páčiť a že bude zaujímať.... dúfam 😄
A ospravedlňujem sa za chyby

MY LOVE ✓Where stories live. Discover now