14.

230 14 19
                                    

Posadali sme si na posteľ a zapli telku. Prešli sme snáď všetky kanáli no nič sme nenašli. Zastavili sme na nejakej talentovej šou. Samuel sa zdvihol že spraví toasty zatiaľ čo Mia niečo horlivo hovorila Leovi ktorý sa stále len smial.

Pozrela som sa na Charlieho. Ležal natiahnutý cez posteľ a pozeral na telku. Všimol si môj pohľad a zabodol do mňa svoje spýtavé oči.

Ja pozerám naňho.
On pozerá na mňa.

,,V pohode?" spýtal sa potichu. Presadila som si k nemu a on sa posadil. Pozerali sme na seba kým sa neozval iný hlas.

,,Čo tak si vyjsť na nejakú párty? Poriadne sa odviazať!"

,,To nie je zlý nápad. Ale najprv si každý dá toast." prišiel Samuel z kuchyne s tanierom plným toastov. Okamžite som stála vedľa neho a jeden si brala. Usmial sa na mňa keď som už prežúvala prvý kúsok.

Toasty ako už všetci vieme milujem. Mamine su úžasné no na Samuelove nemajú. Zatiaľ čo mamine sú z časti suché Samuel do nich dáva kopu syru a ja ho za to milujem. Milujem roztekajúci syr v toastoch.

Charlie si vzal druhý a ochutnal. Keď si odhryzol odišiel do kuchyne.

,,Nechutí ti?" spýtal sa sklamané Samuel. Odpoveďou mu bolo mrnčanie nasledované Charlieho príchodom s tanierom a tým že si na ten tanier nabral ďalšie toasty. Sadol si na posteľ a ja som sa s toastom v ústach prikradla k nemu. Kľudne jedol a jedol. Keď som zjedla svoj rýchlo som mu z taniera vzala ďalší za čo sa mi ušiel škaredý pohľad.

Leo zjedol asi tri a pozeral na Samuela psími očami pretože toasty už došli. Samuel sa pobral s nadšením naspäť do kuchyne a pri tom vravel niečo ako: ,,Pár naviac nebude naškodu."

Bola som šťastná že je Samuel šťastný a tak som si vzala z Charlieho taniera ešte jeden toast.

,,Opováž sa!" povedal keď som si chcela z toastu odhryznúť. Zákerne som sa usmiala a s chuťou doň zakusla.

,,Ty...!" zvrieskol a hodil sa po mne cez posteľ. V rýchlosti som sa uhla a on dopadol na zem. Postavil sa a začal ma naháňať po izbe.

,,Nebudeš mi kradnúť toasty!!"

,,Nemôžem zato že sú tak dobré!" moja chvíľka nepozornosti sa zmenila na môj pád. Zakopla som o Samuelove tričko pohodené na zemi a spadla som. Toast som však nepustila ani vtedy keď som nosom narazila o dlážku a ucítila som kovovú chuť krvy.

Charlie mi pomohol vstať a Mia mi podala servítku.

,,Si synom smrti." zapozerala som sa na Charlieho.

,,Za prvé: takto mi každý deň niekto nezalichotí takže ďakujem. A za druhé: ja som zakopol?"

,,Ja som sa naháňala?"

,,Ja som si vzal toast?"

,,Ja som si vzala skoro všetky?"

,,Trefa!" z ruky si spravil pištoľku, namieril na mňa a ,vystrelil' . Zabzučal mi mobil načo som sa hodila so servítkou v nose sa posteľ a vzala ho do ruky.

Používateľ @natalka vam poslal fotku.

@smile: to si ty laska? 😂😂😂

@natalka: coze? nie ty truba 😑... to je moj pes.... dnes som ho dostala

@smile: takze pre teba musim vymysliet iny darcek 😐😐

@natalka: chcela si mi dat psika??? ❤❤❤ uz nemusis laska ale milujem ta za to 😂😂😘❤

@smile: aspon niekto.... Mia miluje Lea (ps1: su strasne zlaty), Samuel miluje svoje toasty (ps2: furt su uplne bohove), a Charlie asi miluje sam seba (ps3: stale je strasne sexi 😂😂)

MY LOVE ✓Where stories live. Discover now