5.

275 25 2
                                    

Tu máte dalšiu trošku dlhšiu časť. Ospravedlňujem sa za to že nevyšla skôr. Mám menšie problémi s wifi.
Dajte koment či sa vám páči jak príbeh zatiaľ tak aj obrázok (moja tvorba).
Veľmi pekne vám ďakujem nza 73 videní. Milujem vás. ❤❤
Časť venujem Bibik23. Ďakujem krásne. ❤❤❤

💋💋💋

Sadli sme si k stolu v rohu kaviarne a z batohu som si vytiahla svoj zošit na všeliaké čmarbanice. Tento krát som si spravila skicu tetovania, ktoré mal chlapec zo sna na hrudi. Bol to husľový kľúč s pulzom.

       Mrzelo ma, že som sa v sne sústredila na toto tetovanie a nevšimla som si tvár toho chlapca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mrzelo ma, že som sa v sne sústredila na toto tetovanie a nevšimla som si tvár toho chlapca. Chcela som zistiť komu patrí.

Zošit som znova odložila do batoha a začala som si usrkávať z čaju, ktorý mi priniesla čašníčka. Samuel si k čaju dal doniesť aj čerešňový koláč. O chvíľku neskôr nám doniesli aj sendviče a my sme sa mohli konečne poriadne naraňajkovať.

Cestou do hotela sa Mia a Samuel rozprávali o večernom koncerte. Mne o ňom nič nechceli povedať a tak trochu som to ani vedieť nechcela. Ale môj milý Samuel sa preriekol a povedal že ideme na koncert ich nového albumu. Neuvedomil si to a ja som len prevrátila očami

Charlie sa mi strašne páčil ale na koncert sa mi ísť nechcelo.

,,Nechcete ísť večer do kina?"

,,Jasné." usmiala sa Mia.

,, Vážne Mia? Večer je ten koncert." prerušil jej rozímanie Samuel.

,,Vlastne áno. To je fakt." skonštatovala Mia a ja som za začala tváriť že som si to neuvedomila.

,,Totálne mi to vypadlo. Sorry... tak zajtra?" snažila som sa ututlať svoj pokus neísť na koncert. Mia mi to však neuverila, zastala a pozrela sa mi priamo do očí

,,Viv... deje sa niečo?"

,,Nie. Malo by sa?"

,,Netvár sa. Viem že si sa snažila aby sme tam nešli. Prečo?"

,,J- ja... ja neviem." vôbec som nevedela prečo tam nechcem ísť.

,,Poď sem." pousmiala sa Mia a vtiahla ma do objatia ku ktorému sa hneď pripojil aj Samuel.

,,Lepšie kráska?"

,,Áno Samuel. Ďakujem vám."

O pár krokov ďalej ma Mia chytila za rameno a otočila ma smerom na druhú stranu ulice. Práve tam prechádzali Leo a Charlie. Mia ma vzala za ruku a ťahala cez ulicu k nim. Vbehla im do cesty a usmiala sa na nich od ucha k uchu.

,,Charlie? L- Leo?"

,,Ahoj." usmial sa na ňu milo Leo.

,,A- ahoj..." pozrela sa na Leondreho a startila reč. Ten sa na ňhu len milo usmieval a jemne drgol do Charlieho. Charlire sa usmial a z Miinej tváre premiestnil svoj pohľad na tú moju.

,,Ahoj." milo sa usmial a pozeral mi rovno do očí.

,,Čawko." usmiala som sa naňho ako keby nič, no v mojej hlave bola búrka strachu a straty odvahy.

Mia vytiahla mobil a usmiala sa na Lea: ,,Môžem?"

Leo prikývol a Mia ma potiahla smerom k nim. Postavili sme sa medzi nich a pozreli do mobilu. Vôbec som sa nesústredila na to či Mia fotí. Moja pozornosť sa venovala tomu ako som sa opierala Charliemu o rameno.

,,A ja?" uškrnul sa Samuel a vtisol sa k nám.

❤❤❤

Nevedela som si čo obliecť. na dvere niekto zaklopal a keď som ich otvorila do izby vletela Mia a začala mi s tým pomáhať. Pribehla som ku kufru a vytiahla z neho všetky BAM cédečká podpísane Leom a Charliem. Mala som ich všetky a s Miou sme si ich rady púšťali. Vytiahla som ,Generation Z'. Milovala som ten album od kedy ho vydali.

       Nakoniec pri počúvaní piesne ,I Want you, sme vybrali čierne džíny a červenú kockovanú košeľu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakoniec pri počúvaní piesne ,I Want you, sme vybrali čierne džíny a červenú kockovanú košeľu. K tomu som si vybrala sivú čapicu, hnedé šnúrovacie topánky. Ako doplnky som si vzala hnedý náramok z kože a zlatý prsteň s červeným diamantíkom (bižutériu ☺).

Keď k nám do izby prišiel aj Samuel začal tancovať a my sme sa so smiechom pridali. Pustili sme pesničku ,Allergic To The Sun, a začali sme ju spievať z plných pľúc. Bolo niečo okolo pol hodiny pred koncertom a my sme opustili hotel.

❤❤❤

,,Lístok!"

,,Nech sa páči." podala som starej paní za oknom môj lístok a ona sa na mňa hnusne pozrela.

,,VIP?"

,,Áno..." zneistela som.

,,Tam na ľavo."

,,Ďakujem pekne." milo som sa na ňu usmiala, no ona mi prstom ukázala že mám ísť do ľava. Postavila som sa neďaleko a čakala na Miu a Samuela. A hoci sa pokúšali byť všemožne milí nepomohlo to. Ta stará mulica k nim bola nepríjemná a nesympatická.

Vošli sme do obrovskej sály zatiaľ iba trochu zaplnenou ľuďmi. Predali sme sa až k javisku a tam čakali na koncert. Zatiaľ sa sála plnila viac a viac. K Samuelovy sa priplichtila nejaká blonďavá krava a dala mu ruku na plece.

,,Ahoj zlatko. Čo robíš po koncerte?" spýtala sa a Samuel jej zhodil ruku.

,,Vydezinfikujem si rameno." usmial sa a otočil sa jej chrbtom. Pochopila a odišla.

❤❤❤

Po koncerte sme sa šli postaviť do radu na fotenie. Kedže sme mali VIP nebol to žiadny problém. Keď sme prišli na rad Mia ma chytila za ruku a ťahala k nim. Zase... . Objali sme ich a postavili sme sa k sebe. Mia dala Leovy ruky okolo krku, Samuel jej spravyl rožky nad hlavou a ja som sa postavila k Charliemu.

Ten mi dal ruku okolo bokov a len tak povedal: ,,Koľko fotiek už so mnou máš?"

,,Myslíš ako fotky kde sme obaja alebo len tvoje?" zasmiala som sa a potom som si uvedomila čo som povedala.

,,Koľko máš LEN mojich fotiek?" zasmial sa a pozrel na mňa. Zodvihla som hlavu a pozrela do jeho modrých očí v ktorých som sa začala topiť...

MY LOVE ✓Where stories live. Discover now