24. - HAPPY/SAD END

161 6 6
                                    

Stála som na letisku vedľa Mii. Samuel nám šiel kúpiť letenky. Martin odišiel lietadlom pred hodinou.

Ja som sa z časti už ukľudnila. Už mi po lícach nestekajú rieky sĺz. Nebolí ma hrdlo a celé telo. Nemám pocit že musím kričať. Už nepociťujem že som urobila najväčšiu chybu v živote. Necítim teraz vlastne nič. Cítim len otupenosť.

Mia vedľa mňa stále jemne vzlikala. Objala som ju okolo ramien a navrhla jej aby sme si sadli. Kufre som nám položila k nohám. Mia vyhodila ďalšiu vreckovku.

,,Sme hlúpe kravy však?" spýtala sa a zasmiala. Po tom ale nasledoval plač.

,,Neviem. To vôbec neviem Mia." chcela som povedať niečo čo by dávalo zmysel. No keď som sa zamyslela na tým čo som povedala tak... Tak... To je jedno.

Samuel sa vrátil s letenkami a prisadol si. Pozeral niekam do ďaleka. Nie na nás, nie na ľudí, nie na odlietajúce lietadlá... Pozeral priamo cez to niekam ďalej. Akoby tam to všetko ani nebolo.

,,Ste veľmi odvážne." povedal po veľmi dlhej chvíli ticha. ,,Odvážne ale hlúpe. Tí chalani vás vážne ľúbili."

,,Ako to vieš?"

,,Videl som to na nich. Ale to je už teraz jedno. Za 10 minút nám odlieta lietadlo. Poďme." vyhlásil, vzal si kufor a zamieril niekam za nás. Ja a Mia sme ho nasledovali.

Pomaly sme sa premiestnili k lietadlu a začali nastupovať.

,,Vivien!" ten hlas mi oblial dušu a ona ho tak privítala ako bežec v lete ľadovú vodu. Otočila som sa za hlasom a mala som pravdu. Zastavil predo mnou a tvar mi vzal do rúk. Jemne priložil svoje pery na tie moje.

Keď sa odtiahol čelo si oprel o moje a preplietol si so mnou prsty na oboch rukách. ,,Milujem ťa tak veľmi že ak mi odídeš, každý deň pridám na tento instagram novú fotku s popisom. A všetko to bude pre teba. Lebo ťa milujem tak veľmi až nemôžem dýchať lebo viem že ma tu necháš stáť. Odídeš a necháš má trápiť sa. Ale každý deň čakaj fotku. Ak tam žiadne nepribudne niečo sa mi stalo. Nikdy na teba nezabudnem. Milujem ťa najviac na celom svete. A ak si niekedy nájdem dievča tak ju budem ľúbiť no nie milovať. Lebo povedať ,,milujem ťa" môžem len jednej osobe. A to tej ktorú milujem. A milujem len teba." do ruky mi dal lístok s názvom toho účtu na Instagrame a znova ma pobozkal.

Mia a Leo sa lúčili tiež. Samuel už sedel v lietadle.

,,Necháš ma tu stáť všakže?" spýtal sa sklesnuto.

,,J...ja..."

,,To je v pohode. Len na mňa prosím nezabudni." odstúpil dozadu a pustil moje ruky. Znova sa vo mne niečo zlomilo a ja som sa rozplakala.

,,Asi by som to nezvládla. Všetky tie sprosté veci v novinách a tak vieš?" plakala som ďalej ale on tam len tak stál. Vedel že ak by sa vrátil spôsobil by nám obom väčšiu bolesť.

,,Viem..."

,,Charlie? Milujem ťa." povedala som, rýchlo vzala kufor a odišla som. Nastúpila som a posadila sa k Samuelovi. Veľmi som plakala, no pomaly sa utíšila. Mia tam už dávno sedela.

Letuška nám povedala aby sme si vypli mobilné telefóny a všetky tieto blbosti čo vždy. A preto som v rýchlosti naťukala poslednú sms-ku ktorú som sa mu chystala poslať:

Pre: Charlie ❤

My love♡

💫💫💫

Ach... Je tu prvý koniec príbehu. Môjho prvého príbehu 😢

Som trošku teraz tak smutná že je koniec, no zároveň aj veľmi šťastná. Pochopila som, že dlhé príbehy mi zjavne ísť nebudú takže dopíšem Posledný rok a budem písať svoje obľúbené SS (short story).

Dlhé príbehy čítam... Nepíšem...

MY LOVE ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora