Z toľkej lásky k Vikinka_kiwi pridávam ďalšiu časť ❤❤. A čakám na ďalšiu časť Platonickej lásky!!!!
Takže dúfam že sa vám časť bude páčiť ❤❤❤
Vaše Dilinko ❤
💋💋💋
Ráno som sa zobudila na slnečné lúče štekliace ma na tvári. Zhlboka som sa nadýchla a otočila na pravý bok.
Dych zastavuje.
Srdce spomaľuje....Doriti! Dýchaj! Dýchaj!
Ďakujem podvedomie. Vedľa mňa ležal Charlie Joe Lenehan Green a kľudne spal. Jeho hrudník sa pomaly zdvíhal a klesal. A bol- on- čo?
,,Charlie?" rukou som mu prešla po jeho. Usmial sa no spal ďalej.
Rýchlo som vstala a spravila som pár krokov smerom do kúpeľne až som sa zastavila na pol ceste. Pozrela som sa na svoje telo. Oči mi mohli vypadnúť. Mala som na sebe len jeho tričko (mne by mohlo byť ako šaty). Prebehla som do kúpeľne a dala si sprchu.
To nie je pravda. Oooooo....😍😍
Moje podvedomie bolo namäkko. Vyšla som von a zabalila sa do osušky. Vyšla som z kúpeľne a všimla si že Charlie sedí na posteli. ,,Nenápadne,, som sa snažila vojsť naspäť do kúpeľne.
,,Môžem si už dať sprchu ja?" spýtal sa s úsmevom a otočil sa. Prikývla som a ustúpila od dverí. Charlie prešiel do kúpeľne a ja som šla ku skrini. Chcela som sa rýchlo obliecť no moje vyberanie šiat netrvá krátko. Stála som tam asi 15 minút. Keď sa mi okolo pása obmotali jeho ruky. Prechádzal mi po bruchu čo na mojej pokožke vyvolalo zimomriavky. Z krku mi odhrnul vlasy a pobozkal ma na krk. Na krku sa mi pohrával jeho dych.
,,Von je chladno. Obleč sa teplo." povedal a znova ma pobozkal. Potom ma pustil vzal si veci obliekol sa a odišiel.
Na jeho radu som si vybrala:
Nechcela som si dávať šatku no keď som sa pozrela do zrkadla a zabadala som ti kusance a cucfleky na mojom krku ihneď som po ňom siahla.
Do batoha som zbalila zošit na kreslenie, ceruzky, bluetooth slúchadlá, knihu, nabíjačku a ďalšiu knihu.
Šla som k Mii ktorá už bola oblečená.
,,Ideme do mesta na raňajky?" spýtala sa s úsmevom.
,,Myslela si si že ten batoh mám len na okrásu? Jasné že hej. Inak daj si niečo teplé von je ževraj chladno."
,,Kto ti to povedal?"
,,No... pozrela som von oknom." ukázala som na okno a zasmiala sa.
,,Jaaj. To ma nenapadlo."
,,Inak... čo ty a Leo?" spýtala som sa s veľkým záujmom.
,,Čo??? Nič..." začala sa červenať.
,,Takže tie nové modrinky na tvojom krku sú len tak hej?" začala som sa smiať na jej výraze a na tom ako utekala k zrkadlu.
,,Bože. To si musím zobrať šatku." povedala a už ju ťahala zo skrine. Keď si ju omotávala okolo krku, zamyslene sa otočila ku mne.
,,Ukáž krk." povedala a namierila na mňa prstom.
,,Čo? Prečo?" spýtala som sa jej a spravila som nepatrný krk vzad.
,,Ihneď mi ukáž tvoj krk!"
,,J-ja.... určite? Načo?" prišla ku mne a odkryla mi krk.
,,A toto ti spravil kto?" spýtala sa s prekvapením v hlase a iskričkami v očiach.
,,Nikto."
,,No jasné... Tak hovor. Kto?"
,,To je jedno. Poď som hladná." povedala som a ťahala ju von z izby.
❤❤❤
Akurát som dojedla svoj sendvič keď mi zapípal mobil oznamujúc prichádzajúcu SMS- ku.
OCKO: včera ráno som tebe a Mii poslal ďalšie veci na oblečenie a tak
JA: dakujem ocko
OCKO: používaj interpunkčné znamienka prosím
JA: okj
,,Mia. Otec nám včera poslal nejaký balík s vecami. Dnes by mal prísť však?"
,,Áno. Je milý." usmiala sa Mia.
,,Hej je." prikývla som.
,,Tak už mi povieš kto ti spravil to na krku?" usmiala sa a rozhadzovala rukami: ,,Mám právo to vedieť. Som tvoja BFF. No ták... poďme." ďalej rozhadzovala rukami a pozorne má sledovala.
,,Dobre dobre."
,,Už mi to povieš?" položila ruky na stôl a náhla sa ku mne.
,,Hej. Hej poviem ale-"
,,Ahojte!" vyrušil ma hlas pri ktorom Mia zčervenela. Nemusela som sa ani otočiť aby som vedela kto to je.
,,Ahoj Leo." usmiala som sa naňho a otočila sa k nemu. Bral si stoličku aby si k nám mohol prisadnúť a spolu s ním si bral stoličku aj Charlie. Keď si sadal dal mi pusu na čelo. Mia rozhodila rukami a začala habkať a koktať.
,T- t- t- t- to... t- t -ty? Ty si jej spravil..... t- t- to na krku?" ukázala naňho prstom a Leo spozornel.
,,Čo? Viva ukáž krk prosím ťa." požiadal ma Leo no kým som stihla odpovedať už mi odsťahoval šatku od krku.
,,Ále.... Pozrime sa. Tak ty si ma doberáš za to na Miinom krku ale o krku Vivi si sa ani nezmienil. Tak? Čo sa stalo že má krk fľakatý ako obraz moderného umenia?" zaškeril sa Leo a mala som pocit že Charlie sa červená.
,,Čo by sa stalo? Nič sa nestalo." to nič povedal tak že mi to pripomenulo včerajšiu noc a po tele mi prebehli zimomriavky.
YOU ARE READING
MY LOVE ✓
FanfictionVivien Spring, dcéra bohatého Jamesa Spring a jeho ženy Amandy Spring, vlastníkov luxusného hotelového reťazca po celej Severnej a Južnej Amerike. Z rodného Fremontu v Californii sa už párkrát dostala, no to len v obklopení jej rodiny. ...