12.

202 13 12
                                    

,,Vivien?" ozval sa Charlie a vzal ma za ruku. Telom mi prebehol elektrický náboj. Bolo to ako vlna prechádzajúca od miesta dotyku až do najodľahlejšej časti tela. Otočila som sa k nemu a pozrela do jeho modrých očí. Znova nastalo moje topenie v nich. A tento raz som sa chcela utopiť...

,,Á- áno?" triasol sa mi hlas.

,,Poď sem. Veď sa celá trasieš aj s hlasom." pritiahol si ma k sebe. Totálne ma to zaskočilo no hlavu som si zaborila do jeho hrude. Jeho vôňa ma šteklila v nose. Rukou mi prešiel po vlasoch a ja som sa znova zachvela. Uvedomil si to a zasmial sa.

,,Ehm...." Mia stála opretá o Lea a obaja sa na nás pobavene pozerali.

,,Čo to Charlie?" uškrnul sa Leo.

,,Nič... Čo by malo byť? Len... Som sa presviedčal že je v pohode." usmial sa na mňa. Sklopila som hlavu a tiež sa usmiala no nikto to nevidel. Šli sme von na ulicu a zamierili sme do malého bistra na konci ulice.

❤❤❤

Po raňajkách sme sa vybrali späť do hotela po skejty. Zamierili sme do skejt parku. Všetci sa dobre bavili až na mňa. Sedela som hore na rampe a pozerala som do mobilu. Do uší mi bili tóny pesničky ,Thousand years,. Divo som ťukala do mobilu odpovede na správy.

@natalka: ako sa mas kocka? 😉

@smile: pohode... co ty? pochval sa

@natalka: tak ako stale kocka... zivot mi nechce dat ani chalana 😃

@smile: lebo na teba ziadny nema dost tuhy korienok... si komplikovana 😘

@natalka: ja viem ale uz by sa nejaky fesak zisiel... uz sa nudim 😐

@smile: to ty vzdy 😄

@natalka: a inak... pocula som ze ta siel martin pozriet az niekam do britanie... je to pravda? 😶

@smile: vlastne ano... prisiel ma pozriet uz som mu chybala 😄😄

@natalka: tak dobre teda... uz musim ist kocka papa 😘

@smile: ahoj 😃😘

Odložila som mobil a pozrela sa smerom k Mii. Usmievala sa na Lea a pritom horlivo prikyvovala. Zasmiala som sa a spustila sa k Samuelovi, ktorý práve debatoval s Charliem. Zastavila som sa pri nich a usmiala sa.

Samuel mi úsmev opätoval: ,,Čo sa tak škeríš?"

,,Nemôžem?" štuchla som ho do boku a zasmiala sa.

,,Môžeš. Jasné že hej." tiež sa zasmial a štuchanec mi vrátil.

,,Myslím že nám rovno pod nosom rastie láska ako ruža." ukázala som smerom k Mii a Leovi.

,,Kvitne." usmial sa Charlie.

,,Hmm?" pozrela som sa naňho nechápavo.

,,Láska nerastie ako ruža. Láska kvitne ako ruža." opravil ma a znova sa usmial.

,,Ježiš dobre Pán profesor." štuchla som aj jeho a zasmiala sa.

,,Poprosil by som oslovenie Súdruh učiteľ." napravil si imaginárnu kravatu a zatváril sa veľmi vážne. Prísne sa pozrel na Samuela a potom na mňa. Začali sme sa smiať až ma chytali kŕče do brucha.

Po obede v tom istom bistre čo ráno sme šli do hotela. Vo výťahu sme boli sami. Jeden pán ho chcel ešte chytiť no keď v ňom uvidel päť deciek so skejtami asi si to radšej rozmyslel a povedal si že počká na ďalší.

,,Ja a chalani budeme u mňa v izbe keby niečo. Potom prídite." usmial sa Samuel a aj s Charliem a Leom zmizol za dverami výťahu. Ja a Mia sme šli do mojej izby. Dala som si sprchu a po mne aj ona. Vzala som si voľné čierne tepláky a tričko do poli brucha s krátkym rukávom a nápisom ,princess'. Sadla som si na posteľ a počkala na Miu. Tá vyšla už oblečená v sivých teplákoch a modrom tričku s krátkym rukávom ktoré si doniesla zatiaľ čo som bola v sprche. Sadla si ku mne a mokré vlasy si prehodila na chrbát.

,,Čo budeme robiť? Pôjdeme k chalanom?" spýtala sa s úsmevom na tvári.

,,Prečo nie. Poďme." vstala som a vybrala som sa za Miou ku dverám no podlomili sa mi nohy a ja som spadla.

Kľačala som na všetkých štyroch a udivene som sa pozerala na koberec. Neverila som svojim očiam. To čo som videla musel byť omil. Na koberec sa v malom potôčiku liala krv. Cítila som teplo v nose aj to ako sa mi z neho niečo leje. Bola to tá krv čo tiekla na koberec a zanechávala na ňom červenú škvrnu ba mláčku. Mia sa ku mne prirútila a začala panikáriť. Najprv zavolala Samuelovi že čo má robiť a potom na radu Samuela volala 911.

Podľa pokynov paní v telefóne sa mi snažila zastaviť krvácanie. No to pokračovalo a nevyzeralo na to že sa chystá prestať. Zatiaľ sa do izby nahrnul Samuel aj s Leom a Charliem. Všetci traja stáli vo dverách do kúpeľne a pozerali na mňa a moje zakrvavené oblečenie. Vyzerala som mizerne a ešte mizernejšie som sa cítila.

Leo sa opieral o zarubňu a predýchaval to čo sa stalo mne. Charlie tam stál s rukami zaborenými vo vlasoch a Samuel s panikou v očiach len vravel Mii čo má robiť. Oni panikárili a Mia sa snažila ako mohla. O chvíľku prišli dvaja chlapi oblečený v saniťáckom a tí ma vzali do sanitky aj s Miou. Samuel, Charlie a Leo ostali stáť pred hotelom. Mia však pred tým ako sme vyrazili musela sľúbiť Samuelovi že hneď ako dorazíme mu zavolá a povie kam má ísť a čo má zobrať so sebou.

💋💋💋

Ahojte lásky.
Tak po dlhej dobe ďalšia časť. Viem neznášate ma ale ja vás milujem ❤❤.
Ďalšia časť neviem kedy bude ale túto venujem môjmu nedočkavému Nadya_Potter. Ľúbim ťa ❤❤😘

MY LOVE ✓Where stories live. Discover now