,,Vyzeráš pekne. Ideme niekam?" spýtala sa Mia len čo ma uvidela.
Nebola som moc pekné oblečená. Mala som na sebe čo som vybrala ako prvé:
,,Hej poďme niekam do lesa. Prosím."
,,Do lesa?"
,,Hej. Poďme."
💬💬💬
@natalka: ahoj moja ❤ kde si a ako sa mas???
@smile: ahoj pohoda a som v lese ty?
@natalka: v lese? to ako? ako to ze mas internet?
@smile: som s miou uplne niekde hore takze tak nejako.... chytila som signal a mam data
@natalka: a ako s charliem??
@smile: ako o tom vies??? nic som ti predsa nehovorila
@natalka: je to slavna osoba moja... je toho plny internet aj bulvar
@smile: co?
@natalka: je to tak uz musim ist maj sa laska ❣💫❤
@smile: ahoj
,,Mia???"
,,Áno?" vybehla spomedzi stromov. Tento výlet nám obom trocha prospel. Síce sme museli sedieť v tom aute fakt dlho kým sme sem prišli ale stálo to za to.
Na čele sa jej vytvárali kvapôčky potu. Bolo tu krásne teplo a my sme vyšli fakt dosť vysoko. Obe sme sa spotili ale ani jednej to nevadilo. Cítili sme sa slobodné.
,,Prečítaj si čo mi napísala Naty." podala som jej mobil.
,,Kriste pane.... To vážne? Okamžite ideme do mesta!" hodila mi mobil (doslova) a rýchlym tempom schádzala dolu svahom.
Bála som sa aby sa niekde nerozbila a neskotúľala sa až dole k autu. Ako som na ňu pozerala... Bolo to dosť pravdepodobné. Nakoniec som si uvedomila že ja stále stojím na tom mieste. Radšej som sa pobrala dole lebo by som od nej dostala že sa flákam.
🐷🐷🐷
,,Charlie! Joe! Lenehan! Green!" len čo ho dostala na oči začala kričať. Do tváre sa jej nahrnula krv a mračila sa tak veľmi až jej naskakovali vrásky o ktorých som do teraz ani nevedela. Vyzerala dosť smiešne takáto naštvaná.
Leo sa radšej tváril že tam ani nie je a Samuel s Martinom nakráčali do kuchyne tak rýchlo ako z nej vykráčali.
,,Spravil som niečo?"
,,Ty si o tom vedel a aj o tom vieš! Ja to viem že to vieš!" prst mala namierený rovno na jeho tvár a keď sa k nemu dostala úplne blízko zabodla mu ho do čela.
,,O čom mám vedieť?"
,,Kde sú bulvárne noviny?"
,,Tu..." ukázal na noviny ležiace na konci stola. Mia ich okamžite vzala a pozrela sa na stručný obsah.
,,Aha!" nalistovala neviem koľko stranu. Boli tam fotky. Fotky Lea a Charlieho. Fotky Charlieho ktorý ma nesie smerom von z hotela kde bol ubytovaný. Fotky Lea s Miou na nejakom moste v objatí. Fotky nás štyroch ako sedíme v pizzerii.... Bola ich tam totálna hromada. Prišlo mi trošku zle od žalúdka.
,,Oni vás všade sledujú?" spýtala som sa aj keď sa mi hlas zadrhával pri každom slove.
,,Charlie a Leo prežívajú svoje letné prázdniny s peknými američankami. Láka tieto dievčatá sláva? Myslia to s nimi chlapci vážne alebo je to len letný flirt?" prečítala hnusným tónom Mia.
,,Mia... Kašli na to. Nič čo tam píšu nie je predsa pravda. Veď len my vieme čo je pravda. Mia.... Ja ťa ľúbim a ty to vieš. Nie je to žiadny letný flirt..." Leo sa snažil Miu objať ale tá sa odtiahla.
,,Nie je to len letný flirt? Čo bude... čo bude po prázdninách? My sa vrátime domov do školy a vy pôjdete na turné. Každý si zas pôjde svojim životom a o deň, dva si na nás ani nespomeniete. Budeme len také letné rozptýlenie, ktoré vás stretlo a potom zas odišlo. Lenže mi sa vrátime do školy a každý na nás bude ukazovať prstom. Budeme tie trápne kravy čo si niečo namýšľali. Charlie sa dá dokopy s nejakou babou a Viva sa to dozvie tak, že otvorí Instagram a ukáže sa jej jeho nová fotka. A ja? Ja budem tá trápna koza, čo ,hodila' s Leom do ktorého je vlastne polovica školy kam chodím. Nikto sa s nami nebude rozprávať.... Budeme vyvrheľ nášho gymnázia. Ja to nechcem a radšej to asi ukončím skôr než z toho budú ešte väčšie škody..." vravela Mia cez slzy čo jej stekalj po tvári. Pozerala pri tom na Lea. V očiach sa jej lámala nádej, láska a všetko čo cez tieto prázdniny pocítila a zažila. Všetko sa v nej zlomilo jedným okamihom.
,,Ty- ty sa- sa so mnou r-r-rozchadzaš?" Leovi po líci stielka osamelá slza. Po nej ale nasledovala ďalšia nasledovaná ďalšou a ďalšou.
,,Idem sa zbaliť. Chcem odísť domov." povedala potichu sklopila zrak k zemi a pobrala sa do svojej izby.
,,Vivien?" Charlie ma vzal za ruku. Preplietol si so mnou prsty a prameň vlasov mi druhov rukou zasunul za ucho. Do očí sa mi nahrnuli slzy.
Cítila som sa hlúpo. Mala som tušiť že z toho predsa nič nikdy nebude. On je slávny, pekný, dokonalý.... Ja som proste ja. On má svoj dokonalý život. A ja by som mu doňho nikdy nedokázala zapadnúť. Veď mal turné. Čo som si myslela? Že ma vezme so sebou? Že ma miluje? Že ma potrebuje? Že bezo mňa nedokáže žiť?
,,Bola som naivná čo?" potiahla som nosom. Pár sĺz už spadlo na koberec.
,,Čože?" Charlieho hlas sa zdal byť zlomený ale... To sa mi len zdalo alebo bol aj dobrý herec.
,,Bola som veľmi ľahká korisť? Bolo ľahké má dostať čo? Taká naivná... Tak hlúpo zaľúbená do teba."
,,Vivien. Nie. To nehovor ja ťa milujem. Ja ťa potrebujem. Ak odídeš tak ma zlomíš. Moje srdce sa rozbije na márne kúsky. A nikto ich už nezlepí.... Len ty. Musíš mi veriť. Musíš so mnou ostať. Prosím. Vivien ja ťa milujem!"
,,Prosím choďte preč.... Chcem sa zbaliť. O pár hodín mi odlieta lietadlo." povedala som to tak potichu až som sa skoro sama nepočula. Leo, Samuel a Martin ma určite počuli pretože odišli. Leo v slzách, a Samuel s Martinom v prekvapení...
Charlie ale stále stál predo mnou s prepletenými prstami. Nechcel odísť. Stál tam a začal nečujne plakať.
,,Vivien ja ťa milujem. Nesmieš má opustiť." zodvihol tvár a pozrel sa do mojich uplakanych očí. Keď som sa v tých jeho uvidela a stratila sa v nich, chcela som ho pobozkať. No namiesto toho, som povedala: ,,Prosím choď."
A on odišiel.
❤❤❤
Pomaly sa blížime ku koncu... Čo myslíte?? Bude to Happy End alebo Sad End??
Čo by ste chceli viac?? Ako by to podľa vás malo skončiť? ➡ Píšte do komentárov svoje návrhy na 🔚 príbehu...
Lof ju❤ Dilinko
ВЫ ЧИТАЕТЕ
MY LOVE ✓
ФанфикVivien Spring, dcéra bohatého Jamesa Spring a jeho ženy Amandy Spring, vlastníkov luxusného hotelového reťazca po celej Severnej a Južnej Amerike. Z rodného Fremontu v Californii sa už párkrát dostala, no to len v obklopení jej rodiny. ...