18.

250 14 18
                                    

,,Neverím kamoš. Neverím ti." zízal Leo na Charlieho. Zrazu svoj pohľad premiestnil na mňa: ,,Je to pravda? Pozri mi do očí a neklam! Je to pravda?"

,,Á- áno. Je to zlé?" pozrela som do Leových oči hľadajúc niečo čo tam nebolo. Bolo tam len prekvapenie, radosť a... sklamanie? Leo bol sklamaný?

,,Leo? Si v poriadku?" zapozerala som sa naňho v snahe nájsť nejaký náznak že v poriadku vážne je.

,,Jasné že hej." usmial sa. Myhlo mu pravým obočím. Všimla som si to a vedela som že klame. Sledovala som ho s Charliem na Instagrame a tak dosť dlho na to aby som si všimla čo robí ak klame. A teraz klamal.

,,Čo je brácho?" poťapkal Charlie Lea kamarátsky po chrbte.

,,Ale nič. Nič kámo. Som pohode. Len ma trápi že si prvý." uchechtol sa no znova mu myhlo obočím.

,,Leo, určite v pohode?" nahla som sa k nemu a vzala ho za ruku. Prešiel mnou elektrický prúd. Moja ruka sa okamžite odtiahla a on spravil to isté.

Leov pohľad:

Natiahla sa po mojej ruke. Keď sa jej prsty dotkli mojej pokožky, moje telo to hneď prialo ako prúd pocitov ktoré mnou ešte neprešli. Ruku v momente odtiahla a ja s ňou.

,,Ste na seba alergický alebo čo?" spýtala sa s úsmevom Mia. Viva vyzerala prekvapená a Charlie si ma premeriaval. Asi mu bola podozrivá moja reakcia.

Prvý deň čo sme sa s Miou a Vivien spoznali som sa ho spýtal čo si myslí o Mii. Zdalo sa mi že sa mu páči no ako náhle som sa ho tú otázku spýtal povedal že je fajn: ,,Mia je fajn baba. Fakt milá." a to ma dostalo. Potom nasledovala moja otázka na Vivien. O tej povedal že sa mu dosť páči a ja som mu to nechcel kaziť.

Aj na nej bolo vidno že sa jej Charlie páči. No Mii sa páčil asi tiež.

Keď sme vtedy boli u Samuela na izbe a ráno sme šli na raňajky musel som skúsiť pobozkať ju. A ona mi bozk vrátila a to v plnej paráde. Telom mi vtedy prešli zimomriavky. No to čo som cítil pri tomto nepatrnom dotyku mojej ruky a ruky Vivien mnou otriaslo niečo viac než len zimomriavky.

Bolo to niečo ako napätie. Voltáž.

💋💋💋

Noooo... Ja viem len nejakých 370 slov... 😞

Prepáčte ale nič viac ma fakt nenapadlo. Dúfam že sa vám časť páčila aj z Leovho pohľadu. ❤❤❤

Komentujte a zanechajte vote 💋❤❤

MY LOVE ✓Where stories live. Discover now