Vopred sa ospravedlňujem. Nejak nemám nápady ako pokračovať, takže ak zvyšok bude totálne hovno tak vážne sorry ľudia.
Ďalej ďakujem tým čo tu so mnou od začiatku sú a dávam klobúk tým čo tu aj ostali a mali tú trpezlivosť so mňou. Ste bohoví ľudia.
Len to som chcela. ✌Díki❤
🌙🌙🌙
,,Láska? Spíš?" Charlieho hlas sa niesol izbou až do mojich uši.
,,Už nie."
,,Zobudil som ťa?" spýtal sa a sadol si ku mne na posteľ.
,,Trochu."
,,Stalo sa niečo láska?" zasvietil nočnú lampičku a pozrel sa mi do očí.
,,To je jedno."
,,Nie. To teda nie je láska. Prosím hovor."
,,Moja sestra je tehotná a..."
,,A?"
,,A už je polovica leta..." tvár som si zakryla dlaňami a snažila sa zastaviť slzy čo sa mi tlačili do očí.
,,Láska?" ruky mi z tváre dal preč.
,,Zachvilu je leto preč a my... My s ním." zasmoklila som a slzy som nechala nech si idú.
,,Nie to nikdy." objal ma a hladil po vlasoch.
,,P-p-pri-príde k-ko-niec leta..." habkala som cez plač.
,,Kašli na to. Koniec leta ešte neprišiel. A až príde, bude tu. No ja tu budem s tebou." usmial sa a zotrel mi slzy.
,,Ostaneš so mnou?"
,,Navždy."
,,Ale ako?"
,,Uvidíš. Dokážem ti to." povedal a jemne priložil svoje pery k tým mojim. Potom si ku mne ľahol a silno ma objal. Tak príjemne sa mi ležalo až som na koniec zaspala.
❣❣❣
Ráno po prebudení som si šla dať sprchu. Keď som vošla naspäť do izby všimla som si ruže na mojom stole s vecami. Pri nich bol papierik. Vzala som ho do ruky a otvorila ho: ,,Lebo mojou láskou ostaneš, aj keď ťa náhodou stratím."
Lístok som si priložila k perám a nadýchla sa. Z oka mi vytiekla osamelá slza, ktorá ale nebola symbolom smútku... Bola to šťastná slza plná lásky, pochopenia, nádeje a vášne. Všetkých citov ktoré som mienila odovzdať len jednej osobe. A tá osoba sa mi niekam stratila. Nebola nikde v izbe.
,,Charlie?" vedela som že mi neodpovie ale chcela som sa uistiť že tam nie je. Ostal mi smutný pocit samoty. Ostala som sama len so svojou slzou a nevypovedanou otázkou.
,,Prečo ma ľúbiš?" šepla som do ticha izby a pobrala sa ku skrini.
YOU ARE READING
MY LOVE ✓
FanfictionVivien Spring, dcéra bohatého Jamesa Spring a jeho ženy Amandy Spring, vlastníkov luxusného hotelového reťazca po celej Severnej a Južnej Amerike. Z rodného Fremontu v Californii sa už párkrát dostala, no to len v obklopení jej rodiny. ...