20.

222 14 10
                                    

Miin pohľad:

@smile: mia kde si?

@minne: s leom.... preco? stalo sa nieco?

@smile: ale nie.... len ta kontrolujem ako vzdy 😄

@minne: nemas dovod.... neboj som s leom

@smile: sak preto.... neskusa na teba nieco?

@minne: nie 😂 neboj sa

@smile: no dobre tak sa baute ☺

Mobil som vložila do kabelky a usmiala sa naňho. V osvetlení pouličných lámp bol veľmi zlatý... Úsmev mi opätoval a vtiahol ma do objatia. Pohľad na rieku osvetlenú lampami bol krásny. Tuhšie som sa k nemu pritlačila na čo má jemne odtisol a usmial sa na mňa.

,,Si zlatá." do líc sa mi nahrnula krv a tak som si tvár schovala do dlaní.

,,Prestaň. Keď sa červenáš si rozkošná." začal sa smiať a znova ma objal.

Nastalo ticho. Nie to trápne ticho keď neviete čo povedať. Toto bol ten typ ticha, ktorý je za hriech prerušiť.

,,Nepôjdeme niekam?" spýtal sa sepkajúc mi do ucha.

,,Kam?"

,,Neviem. Poďme najprv na hotel. Okej?"

,,Dobre." usmiala som sa a ruka v ruke sme mierili do centra mesta.

Vivienin pohľad:

Len čo Charlie odišiel som sa rozhodla nesedieť v izbe. Chcela som ísť niekam von. Vstala som a prešla ku skrini z ktorej som vytiahla oblečenie, ktoré im si potom obliekla.

Pozrela som sa na seba do zrkadla keď mi niekto zaklopal na dvere. Po otvorení som zistila že je to Mia.

Vtrútila sa mi do izby ako tornádo a začala rozprávať o tom že ideme von a nech sa okamžite chystám.

,,A nie neberiem ako odpoveď!" otočila sa ku mne a sánka jej padla k zemi.

,,Nenamietam. Sama som niekam chcela ísť." usmiala som sa na svoju kamarátku, ktorá stále nechápavo pozerala ako vyzerám.

,,Kde je Charlie?"

,,Šiel niečo vybavovať ohľadom ich turné po prázdninách..." úsmev mi hneď zmizol z tváre. Posadila im sa do kresla a zahľadela sa do zeme.

,,To nevadí máš nás." vo dverách sa objavil Leo s jeho typickým úškrnom.

,,Díki ľudia." zasmiala som sa a šli sme von.

😎😎😎

Počas cesty prišla Leovi SMS-ka že jeho kamoš robí párty a on na nej nesmie chýbať. Okamžite sme zamierili tým smerom.

Keď sme vystúpili ja aj Mia sme ohromene hľadeli na obrovský dom, z ktorého a už valila hudba a okolo postávali ľudia s kelímkami. Tancovali do rytmu alebo sa len tak vrteli.

Leo sa na nás pozrel a zasmial sa: ,,Nestojte tu ako stĺpy a poďme. Bude sranda." uchechtol sa a už Miu ťahal za ruku smerom do domu. Ja som ich nasledovala.

Na moje prekvapenie ma baby, ktoré som ani nepoznala zdravili alebo sa chalani pýtali či som tu sama. Trošku som sa na tom smiala ale vážne len trochu.

V dome nás Leo zaviedol k baru s alkoholom, no zakázal nám piť. Objednal nám limonádu a so slovami že musí niečo vybaviť dal Mii pusu na čelo a zmizol v dave.

Ja a Mia sme sa na seba usmievali a pomaly upíjali z našich limonád.

Z ničoho nič sa pri nás objavil chalan s hrejivým úsmevom (obrázok v médiách).

,,Ahoj. Volám sa Marcus. A ty si?" usmial sa na mňa.

,,Vivien."

,,Krásne meno a ešte krajšie dievča. Si tu s niekým?" spýtal sa a pozrel na Miu.

,,Je tu so mnou a mojím frajerom takže je celá len tvoja." zasmiala sa a postrčila má smerom k nemu. Vzal ma za ruku a potiahol ma na parket.

Okolo nás tancovalo veľa spotených tiel. Necítila som sa najlepšie ale keď sa usmial tak som musela aj ja. Tancovať do rytmu bolo ľahké. Tancovali sme dlho. Veľmi dlho.

Nakoniec si ma k sebe pritiahol a hlavu sklonil k mojim perám. Rozmýšľala som či ho mám odsotiť ale rozmýšľala som dlho. Už bol tak blízko že...

,,Vivien!"

❤❤❤

Nehnevajte sa. Ja som sa vážne snažila. No nič ma nenapadlo.... 😥

Ale pomohla mi taká osôbka larusisko ❤❤❤ ďakujem bez teba by tá časť nebola 😄😄

MY LOVE ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora