Ahojte lásky ❤❤ aspoň vy ma milujete 😢 za dve dní druhá časť. Asi som sa prekonala ❤❤❤
Upozorňujem na nadávky v tejto časti... Užite si čítanie ❤
Inak časť pre Vikinka_kiwi a Nadya_Potter ❤❤❤❤
Vaše Dilinko💋💋💋
,,Kedy už konečne vylezieš z tej sprchy?"
,,Zachvíľku." ozval sa Charlie spoza dverí do kúpeľne. Poobzerala som sa po jeho izbe:
Bola pekná. Porozhadzované tričká a veci po zemi ako by k nej patrili. Ako by tá izba vážne bola Charlieho.
,,Nabudúce až niekam pôjdem tak mi vyberieš hotel kde budú také pekné izby ako v tomto."
,,Žiadny problém." ozval sa úplne blízko mňa až mnou trhlo. Ani som si neuvedomila že už vyšiel z kúpeľne.
,,Chceš aby som dostala infarkt?" chytila som sa za miesto kde je srdce.
,,V žiadnom prípade. Ranilo ma že si to o mne myslíš." napodobnil ma a chytil sa na mieste kde je srdce.
,,Ty si debil." preložila som si ruky na prsiach a zdvihla obe obočia.
,,Nečerti sa dobre? Ide sa do mesta tak poďme." otočil sa naspäť k dverám no ja som sa ani nepohla.
,,Zamyslím sa. Nie. Nikam nejdem tu mi je dobre." usmiala som sa naňho a on mi úsmev opätoval. Prišiel ku mne, zohol sa, obchytil mi nohy a prehodil si ma cez rameno.
,,Ježiš! Charlie! Okamžite má polož! Krista! Jesus! Do piče Charlie!"
,,Ty nadávaš? Páni..." zasmial sa a vyšiel z izby. Chvála Bohu na chodbe nikto nebol. Vošiel so mnou do výťahu a stlačil prízemie.
,,Do riti Charlie! Okamžite má pusti. Okamžite!"
,,Ale prečo? Veď je sranda. A máš pekné nohy." znova sa zasmial a mnou prešli zimomriavky. Až teraz mi došlo že si môže prezrieť moje nohy a zadok.
,,Charlie Joe Lenehan Green! Okamžite má pusti! Vieš ako sa na nás budú všetci na recepcii pozerať?"
,,Áno viem. Práve na to sa teším. A nehovor mi celým menom. Budem sa červenať." zas sa smial.
,,Joe pusti ma už konečne. Prosím. Už nebudem zdrhať alebo nebudem stáť na jednom mieste. Len ma pusti." zmenila som taktiku na milú.
,,Vážne?"
,,Áno sľubujem Charlie."
,,Mohol by som povedať že ti verím ale... neverím ti a k tomu tie tvoje nohy." zasmial sa a pošteklil ma pod kolenom.
Začala som sa smiať a pri tomto sebou trhať. Bola som naštvaná no on má neprestával štekliť.
,,Cha- rlieee.....pusti- m-aaa."
,,No to isto." povedal a výťah zastavil. Kľudne z neho vyšiel a prechádzal cez celú recepciu. Tu už samozrejme bolo ľudí veľa. A všetky ich pohľady sa upierali na nás. Všetci sa na nás smiali. Bolo tam dokonca pár detí ktoré na nás ukazovali prstami a ťahalo za saká svojich oteckov a za sukne svoje matky.
Vyšli sme na ulicu.
,,Už ma konečne pustíš?"
,,Už áno." položil má a na jeho perách sa zjavil široký úsmev.
,,Čo?"
,,To si musíme niekedy zopakovať."
❤❤❤
@somakysom: kde si?
@smile: v meste s Charliem prečo?
@somakysom: jaaj... tak nic som myslel ze pojdeme von
@smile: sak mozme... kde sa stretneme?
@somakysom: ja som myslel ze len my dvaja
@smile: jaaj... tak poobede?
@somakysom: tak okj :) potom ti este napisem
@smile: okj :) tak ahoj Martin
@somakysom: ahoj
,,Nepíš si s ľuďmi v kine." zašepkal Charlie.
,,Šak kľud." usmiala som sa naňho a pozrela som na plátno.
,,Veď film už končí." otočila som sa k nemu a on sa na mňa usmial.
,,Ja viem. Veď už je koniec."
Vyšli sme von z kina a tým sme sa ocitli v obchodnom centre. Len tak sme sa prechádzali keď mi zazvonil telefón a Mia ma zjazdila za to že som aj s Charliem zmizla načo som jej pekne odvrkla že aj ona a Leo sa nikde neobjavili. Nakázala mi že sa máme vrátiť do hotela a to ihneď.
❤❤❤
,,Robíš si zo mňa do kelu srandu však? Izba prázdna! Ani Samuel, ani Charlie, ani ty! Kde ste do kelu boli? A kde je Samuel?" doslova penila. Takúto som Miu ešte nevidela.
,,Ja a Charlie sme boli v meste. Šli sme do kina. A Samuel šiel ráno niekam von. Neviem kde je." odpovedala som jej s kľudom v hlase. Nebudem vyvolávať konflikty.
,,Boli ste v kine?"
,,Áno. Prečo? Veď keď som sa ráno zobudila ty a Leo ste tu tiež neboli." vspomenula som si ako som sa zobudila a asi som sa začervenala. Mia však bola ako paradajka keď som povedala že ona a Leo tiež neboli na izbe.
,,Počkaj! Kde ste boli vy dvaja?" ukázala som na nich prstom.
,,My.... boli sme na raňajkách." ozval sa Leo a usmial sa.
,,Na raňajkách? Áno? A v tomto raňajkovom menu bol aj ten cucflek na tvojom krku Leo?" spýtala som sa so smiechom v hlase keď som si na Leovom krku všimla fľak pripomínajúci modrinu.
,,Ale... no..." Mia sa nevedela vykoktať a tak som jej s radosťou pomohla.
,,Ale no... Leo iba zrazu pri ,raňajkách' vzal tvoju ruku a povedal ti že zistil to že si super baba. Ty si sa ako v tých hollywoodskych filmoch začervenala a povedala nech nepreháňa. Potom ste sa v pohode bavili a keď ste ,doraňajkovali' šli ste späť k hotelu a Leo ti dal jemnú pusu na ústa a zrazu ste sa bozkávali. A šli ste k Leovi domov nech si dá sprchu a tam sa to trochu zvrhlo ale nie veľmi. Mám pravdu?" zasmiala sa som sa no prestala som keď som si všimla ako sa na seba Mia a Leo pozreli.
Otočila som sa k Charliemu a spýtala sa: ,,Vidíš to čo ja?"
,,Asi áno." otočila som sa späť.
,,Mám pravdu alebo sa to nezvrhlo len trochu?"
,,Vlastne máš pravdu. Len ma to prekvapilo." povedala Mia a cumela na mňa ako na zjavenie. Lea radšej ani opisovať nebudem.
YOU ARE READING
MY LOVE ✓
FanfictionVivien Spring, dcéra bohatého Jamesa Spring a jeho ženy Amandy Spring, vlastníkov luxusného hotelového reťazca po celej Severnej a Južnej Amerike. Z rodného Fremontu v Californii sa už párkrát dostala, no to len v obklopení jej rodiny. ...