,,Sme tu už šiesty deň. Čo chceš robiť?" pozrela som na Miu psími očami ktoré hovorili že sa nudím. Samuel a Martin spolu trávili veľa času. A na nás dve kašlali. Strašné som sa nudila. Mali sme tu byť už len dnes a zajtra. Počas tých dvoch posledných dní som stretla Thomasa. Už tak nedoliezal a tak sme sa skamarátili. Bola dosť sranda. Mia, ja aj on sme boli aj v kine. Šli sme na pizzu a do skate parku. Už sa mi nezdal tak debilný. Bol dokonca dosť v pohode.
,,Ja neviem. Kam chceš ísť?"
,,Zaplávať si."
,,Dobre choď sa zbaliť. Zavolám aj chalanov a Thomasa?"
,,Jasné." trielila som z jej izby do svojej. Obliekla som si:
Do batoha som hodila uterák, čierne plavky, žabky a opaľovací krém. Nezabudla som ani na nejaké blbosti ktoré mi budú k ničomu. Dobehla som k Mii. Do batoha som nacpala aj jej veci a šli sme do výťahu.
,,Chalani nás čakajú dole a Thomas pri bazénoch."
,,Super." objala som ju a pocítila veľkú radosť.
❤❤❤
Keď sme prišli k bazénom v úplne inej časti mesta než som cakala, už tam stál Thomas a kýval nám. Prišli sme k nemu. Všetkých nás objal a potom sme sa šli prezliecť. Prvá som do bazéna skočila ja.
,,Kufoooooor!" zvrieskla som tesne pred dopadom do vody. Mia sa zasmiala nad tým ako za mnou skočil Thomas a zakričal to isté. Po ňom skočil Samuel a nakoniec aj Mia. Všetci sme si plávali a ponárali sa. Mia sa snažila utopiť Samuela ktorý len bezradne mával rukami. Prišlo mi ho ľúto a tak som sa vybrala k nemu.
Na zápästí som pocítila dotyk. Otočila som sa a ocitla som sa v situácii ako v skate parku. Len teraz sme boli polonahý a vo vode. Pozerala som mu do očí a čakala čo bude. Spravil krok ku mne a ja krok vzad.
,,Vivien ja..."
,,Thomas..." spravil rýchly krok ku mne a pobozkal ma. Ostala som šokovaná no vzápätí som ho od seba odstrčila. Nebolo to také ako to opisovali v knihách. Vždy som chcela taký prvý bozk. Jemný, mäkký, sladký a plný vášne. Siahla som si na pery. Možno som bola naivná ale toto bolo veľa. Bozk od neho má akoby bolel. Bolelo ma celé vnútro. Cyrila som sa blbo. Prvý bozk som chcela od... od... Charlieho. Bola som strašne naivná. Môj prvý bozk bol preč a všetko pekne s ním.
Thomas sa znova priblížil a nahol sa no ja som sa trhla a dala mu facku. Ustúpila som o dve kroky a zacítila Miinu ruku na ramene.
,,Vivien. No ták... Robíš si zo mňa srandu?" pritúlila som sa k Mii. Zrazu mi bola zima.
,,Viva prepáč. Ja som sa proste neudržal. Musel som ťa pobozkať. Si strašne pekná. Myslím že ťa milujem." prišiel ku mne a pohladil má po líci. Stále som sa držala pri Mii. Nepohla som sa ani o centimeter. Bola som vystrašená. Jeho ruka sa z môjho líca presunula na rameno a odtiaľ k lakťu. Pritiahol má k sebe a objal ma.
,,Vážne ma to mrzí. Prepáč. Nechcel som ti ublížiť či ťa vystrašiť." dal mi ruky na boky, usmial sa a dal mi pusu na líce. Znova sa vo mne niečo zlomilo.
❤❤❤
Ležala som na Mieru posteli a rozmýšľala: ,,Nechala som ho aby ma odprevadil do hotela a znova ma pobozkal? Prečo? Je mi s ním fajn... ale... milujem ho? Aké to je milovať? Nemajú to byť motýliky v bruchu a radosť z jeho prítomnosti? Prečo potom ja cítim úzkosť? Prečo mám pocit bolesti pri každom jeho dotyku? Cítila to isté Mia keď chodila s chalanom? Bála sa keď sa s ním mala rozprávať? Chodím s Thomasom teraz?" už mi normálne hrablo.
,,Ste spolu zlatý." vravela mi Mia už aspoň po stý raz.
,,Myslíš?"
,,Sto percentne."
,,Počuj Mia. Ty už si s chalanom chodila. Mala si pri tomto ako ti dával pusu pocit že sa v tebe niečo láme?"
,,To je len stres. Neboj. " po tejto vete som sa bála ešte viac.
,,Stres?"
,,Stres. Neboj sa. Si pekná. A on je zlatý. Určite ťa má veľmi rád. A teraz... ide sa na večeru. Len ty a ja a... pizza."
,,Beriem!" vyhlásila som obúvajúc sa už pri dverách.
❤❤❤
Vošli sme do pizzerie, sadli si za stôl a objednali Classic a Hawaii pizzu. Mia začala hovoriť o Thomasovy ako o úžasnom a skvostom chlapcovi. Hovorila a hovorila keď zrazu prestala. Pozerala smerom kde boli dvere a tak som sa otočila.
,,Ahoj Mia. Ahoj Vivien."
,,Čaute."
Otočila som sa a po celom tele mi prebehli zimomriavky. Môj mozog práve pochovávali srdce. Dostalo infarkt z nadmerného pumpovania krvy. Môj mozog si obliekol čierny smoking a práve vravel rozlúčkovú reč. Srdce ležalo v dubovej truhle a pokojne spalo večným spánkom. Všetci prítomný ako napríklad obličky, žalúdok či pečeň trúchlili nad stratou priateľa, lásky či zmyslu života. A ja? Práve som sa topila v mori. V mori jeho oči...
💋💋💋
Noooo.. som sa trocha dokopala napísať 10. časť. Dúfam že sa páčila. Viem že teraz často nedávam ďalšie časti. Ale život nejde ako by sme chceli a hrá proti nám ❤.
Zaujíma ma tiež či chcete aj iný pohľad ako Vivien. Ak áno napíše koment.
Časť chcem venovať Nadya_Potter. Tie tvoje komentáre... Ja nemôžem. Si super ❤.
Ak sa páči a mám pokračovať zanechajte vote a komentár s vaším hodnotením tejto časti.Vaše Dilinko and BaM ❤❤❤ (dúfam že aj oni) 😇
YOU ARE READING
MY LOVE ✓
FanfictionVivien Spring, dcéra bohatého Jamesa Spring a jeho ženy Amandy Spring, vlastníkov luxusného hotelového reťazca po celej Severnej a Južnej Amerike. Z rodného Fremontu v Californii sa už párkrát dostala, no to len v obklopení jej rodiny. ...